Ilmoitus

Keskustelua mieteitä päiviimme

Ilmoitus

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.11.2018 11:25

♥ Tabitha ♥ kirjoitti:
Maikku kirjoitti:Erämaan yön taivaallekin nousee aamun aurinko. Jumalalla on asiaa itkevälle. Taivaallinen silmä näkee ja haluaa sanoa erämaan itkijälle verhontakaisia asioita. Herra on kuullut hätäsi! Tämä on sana, jonka tänä päivänä lohduksi näille erämaitten taivaltajille saamme. Ota kiinni tästä sanasta. Luota siihen. Etsiydy lähteelle,josta saat elävää vettä janoosi. Herra on kuullut hätäsi! -Hilja Aaltosen päivähartauskirjasta 26.10.

Hei olipa ihanuus taas Maikku, minulla on ilmoitus asiaa... Irkun kone oli rikki ja uuden kanssa on ongelmia hänellä on se uusi windows 10 sain s-postia häneltä muistetaan häntä siu

Tabitha ilmoitti tilanteeni
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Ilmoitus

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.11.2018 11:26

Maikku kirjoitti:Onko tämä foorumi loppu. Kiitos Irkku ja Tabitha ja Ari Ja muut menneestä. Jeesus siunatkoon teitä runsaasti.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.11.2018 11:40

♥ Irmeli-Miranda ♥ kirjoitti:
Maikku kirjoitti:Onko tämä foorumi loppu. Kiitos Irkku ja Tabitha ja Ari Ja muut menneestä. Jeesus siunatkoon teitä runsaasti.

Kiitos itsellesi Maila ei foorumin pitoni loppu ole , mutta tämä foorumi on loppu. Ymmärrettävistä syistä en päässyt foorumille kone hajosi ja uutta en saanut toimimaan Henkka meni s-postiin luukkuun niin sitä ei saanut suljettua, yhteydet katkesi tänne en päässyt ym eikä tämä vieläkään ole ok joudun käyttämään eri paikkoja että pääsen joillekin sivuille Eli siunausta kaikille ja kiitos kaikesta nyt laitan tämän vierailta suljetuksi vain tämä osio näkyy :roll:

Otin nämä ilmoitukset tänne niin kuin sanassa on " joka päivä on armo uusi" siihen minäkin olen saanut turvata ja edelleen turvaan, siunausta kaikille kun aika on niin laitan uuden tämä fooruni oli aikansa ja aika on sulkea kansio ja avata uusi jos Herra suo :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.11.2018 09:06

Mä jotenkin toivonkin uuden syntyvän. Vanha oli liian suuri. Toivottavasti Tabitha, Ari, Jukkapekka, Henkka, Elise ja tietenkin meidän Irkku saamme vielä yhdessä kirjoitella.
Mä ole saanut kaupungilta ilmaisen kuntoutuksen ja toivon pääseväni vielä paremmin kävelemään. Bussiin on mahdoton mennä, en pysy pystyssä. Siunausta jokaiselle ja lämmin kiitos menneestä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.11.2018 10:49

Maikku kirjoitti:Mä jotenkin toivonkin uuden syntyvän. Vanha oli liian suuri. Toivottavasti Tabitha, Ari, Jukkapekka, Henkka, Elise ja tietenkin meidän Irkku saamme vielä yhdessä kirjoitella.
Mä ole saanut kaupungilta ilmaisen kuntoutuksen ja toivon pääseväni vielä paremmin kävelemään. Bussiin on mahdoton mennä, en pysy pystyssä. Siunausta jokaiselle ja lämmin kiitos menneestä.

laitan tähän sivuun ilmoituksen jospa saisin uuden nyt viikonlopulla laitettua tämä oli niin iso ja muutenkin jo aikansa "elänyt" Maikku tääll voi runot ym kopioida tämä osio on ainoastaan vieraille auki

Henkal on sama tilanne kuin sinulla joku päivä on parempi mutta joku huonompi Maikku ym sanoisin meille meidän kotimme ei ole täällä vaan Hänen luonaan joka on meidät lunastanut Jumalan Poika Jeesus Kristus! meidän Vapahtaja Hän elää :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.11.2018 10:56

Kaisu totta kai saat anteeksi me olemme monessa asiassa tietämättömät minusta on tärkeintä että saamme Herralta vahvistuksen hendellisiin kysymyksiin kyllä sana avaa totuuden ps laitoin sulle s-postia viimein sain toisen foorumin alkuun laittelen sitä pikku hiljaa siunausta
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi