Lokakuu Kiitos Jeesus armosta

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Lokakuu Kiitos Jeesus armosta

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 28.10.2018 10:16

Maikku kirjoitti:Erämaan yön taivaallekin nousee aamun aurinko. Jumalalla on asiaa itkevälle. Taivaallinen silmä näkee ja haluaa sanoa erämaan itkijälle verhontakaisia asioita. Herra on kuullut hätäsi! Tämä on sana, jonka tänä päivänä lohduksi näille erämaitten taivaltajille saamme. Ota kiinni tästä sanasta. Luota siihen. Etsiydy lähteelle,josta saat elävää vettä janoosi. Herra on kuullut hätäsi! -Hilja Aaltosen päivähartauskirjasta 26.10.

Hei olipa ihanuus taas Maikku, minulla on ilmoitus asiaa... Irkun kone oli rikki ja uuden kanssa on ongelmia hänellä on se uusi windows 10 sain s-postia häneltä muistetaan häntä siu
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.11.2018 17:39

Onko tämä foorumi loppu. Kiitos Irkku ja Tabitha ja Ari Ja muut menneestä. Jeesus siunatkoon teitä runsaasti.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.11.2018 14:08

Maikku kirjoitti:Onko tämä foorumi loppu. Kiitos Irkku ja Tabitha ja Ari Ja muut menneestä. Jeesus siunatkoon teitä runsaasti.

Kiitos itsellesi Maila ei foorumin pitoni loppu ole , mutta tämä foorumi on. Ymmärrettävistä syistä en päässyt foorumille kone hajosi ja uutta en saanut toimimaan Henkka meni s-postiin luukkuun niin sitä ei saanut suljettua, yhteydet katkesi tänne en päässyt ym eikä tämä vieläkään ole ok joudun käyttämään eri paikkoja että pääsen joillekin sivuille Eli siunausta kaikille ja kiitos kaikesta nyt laitan tämän vierailta suljetuksi :roll:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi