Syyskuu: Mitä on sydämellä

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Syyskuu: Mitä on sydämellä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.09.2018 07:57

Rauhan Jumala siunatkoon tämänkin päivän Jeesuksessa Kristuksessa meidän Vapahtajassamme, tämäkin kuu alkaa olemaan lopullaan äkkiä menee kuukaudet, jokaisesta päivästä Herra pitää huolen amen. Laitan Muroman kirj meille tänne :P
Kuva

Älä sure huomisesta päivästä. Ethän tiedä edes, tuleeko sinulle mitään huomista päivää. Ja vaikka tulisikin, niin huomisella on huoli itsestään. Monet asiat, jotka nyt
näyttävät niin mahdottomilta, saattavat jo huomenna näyttäytyä aivan toisessa valossa. Ne murheen syyt, jotka tänään sydäntäsi painavat, saattavat jo huomenna olla poissa. Ja vaikka eivät olisikaan, niin onhan aika lyhyt. Kaikki murheet loppuvat kerran, nekin, jotka nyt näyttävät aivan toivottoman raskailta. Ja Herra, joka on sinua tähän asti auttanut ja holhonnut, on pitävä heikosta, vapisevasta lapsestaan huolta loppuun asti. Kun surut ja ahdistukset tahtovat vaivuttaa aivan maan tasalle, niin toista kerta kerran perästä: »Aika on lyhyt!» Vyöttäkäämme uudelleen
mielemme kupeet ja pysykäämme kestävinä edessä olevassa kilpailussa. Pian tulee Hän, joka on sielumme ilo ja ihastus, ja näin saamme iäti olla Hänen kanssaan. Sitä
vain muistakaamme, että aika on lyhyt.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 22.09.2018 21:38

Sori en oo ehtinyt on ollut kiirettä huomen mulla on paremmin aikaa siu

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.09.2018 08:53

Huomenta Herran rakkaat minua siunasi Dave veljen kirj laitan sen tänne.
Kuva

MIKSI JEESUS JOHDATETTIIN ERÄMAAKOKEMUKSEEN?
David Wilkerson

”Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi” (Matt.4:1). Mikä uskomaton jae. Matteus väittää rohkeasti, että Pyhä Henki vei Kristuksen erämaakokemukseen, jossa hän joutui käymään läpi kovia kiusauksia. Vielä ihmeellisempää on, että tämä jae seuraa välittömästi suuren kirkkauden kohtausta, kun Jeesus oli juuri kastettu Jordan virrassa. Kun hän nousi ylös vedestä, taivaat avautuivat ja Jumalan Henki laskeutui hänen päälleen kyyhkysen muodossa ja jäi hänen olkapäälleen. ”Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: ’Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt’ "(Matt.3:17).

Voi vain ihmetellä, miksi Jeesus johdatettiin erämaahan, jos Jumala oli niin mielistynyt häneen. Tahdon muistuttaa sinua siitä, että Jeesus on meidän uskovien elämän esikuva. Johannes kirjoittaa: ”Sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa” (1 Joh.4:17). Kristus ”on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä” (Hebr.4:15). Tämän Raamatunkohdan saarna on, että kaikki, jotka ovat Kristuksessa, joutuvat käymään läpi saman koetuksen kuin Jeesus.

Sellaiset koettelemukset tulevat vain niille, jotka vaeltavat Hengessä ja ovat yhteydessä Herraan. Jumalan mielessä on iankaikkinen päämäärä, kun Pyhä Henki johdattaa meidät erämaahan. Älä luule, että Jumala kiusaisi meitä, paholainen sen tekee. ”Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: ’Jumala minua kiusaa’; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa” (Jaak.1:13).

Jeesusta ei kiusattu mistään karkeasta synnistä, koska hän oli vanhurskas. Hänen kiusauksensa ovat hengellisellä tasolla. Sama pätee meihin tänään. Todella hengellinen ihmiset ei joudu kiusaukseen humaltua tai käyttää huumeita, vaan hänen kiusauksensa ovat enemmänkin samanlaisia kuin Kristuksen: tottelemattomuus Sanaa kohtaan tai riippuvuus Isästä.

Älä anna paholaisen ryöstää sinulta voitelua tai kutsumuksesi lujuutta. Seiso Jumalan sanan varassa ja niin sinä pääset läpi voittoon, aivan niin kuin Jeesus.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.10.2018 16:34

Luin vanhasta muistiinpanostani: Mefiboset parka ei ollut surmaamisen arvoinen, menkööt kaikki kun herrani on tullut takaisin. Minä: Menkööt maailma, anna minulle Jeesus.
Siunausta rakkaat.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi