Syyskuu: Mitä on sydämellä

Keskustelua mieteitä päiviimme

Syyskuu: Mitä on sydämellä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.09.2018 09:04

Jeesus on Herra
Kuva
Siunattua tätä alkavaa syyskuuta, näin kuukaudet menee eteen päin ja olemmekin jo lämpimän kesän jälkeen odottaen kylmiä ilmoja jos Herra sen meille suo, onko muut havainneet että ei hedelmät eikä vihannekset ole enää saman laatuisia-makuisia tomaateissakin kiiltävä paksu kuorin eikä minkään makuisia
ei ole tullut niitä nyt syötyä, ehkä on tämäkin ennakkoa mitä tuleva on, jos tulee tämän jälkeen pula normaali ruuasta?

No se siitä toivon siunattua päivää kaikille Jeesus Herramme apumme ja turvamme nyt ja aina!!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Syyskuu: Mitä on sydämellä

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.09.2018 10:00

Kuva
Mihin mä olen tullut?
Oikeastaan kivaa, mä tykkään vaihtelusta. Huomaan, että Irkkukin tykkää vaihtelusta.
Herra on kuitenkin aina sama. Alkaa vähän piristyä jo tämän kuumuuden jälkeen.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.09.2018 18:29

Rauhaa niin tykkään vaihtelusta ja nykyään pienikin asia tuo iloa, minulla on kiinankello kukka ja kukki valtavasti minä vaidoin mullan ja ei avannut nuppuja ja edellispäivänä pyysin Herralta anna minulle ilos tästä kauniista kukasta, että nuo nuput aukeaa, ja on ruvennut kukkimaan ette arvaa kun olin iloinen näin pienestä voi iloita :P Aamusella sateli mutta nyt on ollut ilta kaunis
Henkka on ollut aika väsynyt ym ja joutuu leikkaukseen marraskuussa saloon siellä tehdä nykyään nivel leikkaukset Ari lupasi minua käyttää sielä saattaa siinä viikko mennä, minua lohduttaa kun Herra sanoi...
Jesaja:
53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

Hän meidän Herramme tietää kivut sairaudet ja kaiken Hän on paras auttajamme siunatut illat ja yöt muistetaan toisiamme rukouksin.!
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.09.2018 08:50

Rauhaa minun kone reistailee pitää korjailla saattaa olla et olen 2-3 päivää pois Jeesus Herramme siunatkoon meitä Hän elää ja on kanssamme :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.09.2018 14:46

Herra olkoon Henkan kanssa ja ohjatkoon kirurgin kättä. Herra olkoon myös sinun
ja Tabithan kanssa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 04.09.2018 15:05

Voi surku näitä koneita yritän nyt jelppiä kun ehdin muistetaan Henryä ja toisiamme siu :thumbup:
Ps tää tausta on kiva :clap:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 05.09.2018 08:31

Kuva

Hei ja huomenta näyttää tulevan kaunis päivä tänäänkin tuli heti ajatuksiin kun Jeesus sanoi
"et me osaamme arvioida ulkoisia juttuja" mites se menikään etsin paikan hetkinen? :roll:
Matt. 16:3
ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä.' Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 13.09.2018 18:30

Päivät ovat menneet hiljaisuudessa. Tänään kuitenkin alakerrassa alkoi sairaanhoitajan avulla tuolijumppa, verenpainemittaus ja kahvittelu Tarkoitus on joka kuukausi kokoontua siellä kerhohuoneessa. Se tuntuu mukavalta, ei tarvi niin kauhean yksin olla.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 14.09.2018 19:37

Oi kun hienoa Maikku et sait jotain uutta ulkoista elämääsi :thumbup:

Muuten tää tausta on tosi outo pienenee ja suurenee ihan itsestään voiko vaihtaa????
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.09.2018 19:56

Kuva

Aivan Tabitha huomasin saman ilmiön ei pysynyt samana, minulla on koko päivän ollut kova vilu ja päätäkin särkenyt täytyy levätä on vähän huono olo siunausta Maikku ja Tabitha ym Jeesus auttaa Hän tietää miten!!! :thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi