Elokuu: Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu: Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 16.08.2018 08:12

huomenta töistä pikaisesti poikkesin voimia meille Jeesus auttaa :thumbup:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.08.2018 19:20

Hyvän toivotuksen oot laittanut on ollut taas väsyttävää aika tullut mieleen laittaa foorumi tauolle saa nähdä jotenkin vaan tuntuu siltä tällä hetkellä :roll:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.08.2018 14:50

En ole minäkään jaksanut kirjoittaa. On ollut liian paljon asioita, vaikka ne ei ole mun henkilökohtaisia, ne ovat tyttäreni asioita ja kuitenkin aivankuin minun asioitani. Tyttäreni on minulle hyvin rakas ja siksi ne tuntuu niin vaikeilta. Koitahan Irkku vähän levähtää rauhassa ja Tabitha kans. Kyllä tämä täällä pysyy.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.08.2018 11:12

Maikku kirjoitti:En ole minäkään jaksanut kirjoittaa. On ollut liian paljon asioita, vaikka ne ei ole mun henkilökohtaisia, ne ovat tyttäreni asioita ja kuitenkin aivankuin minun asioitani. Tyttäreni on minulle hyvin rakas ja siksi ne tuntuu niin vaikeilta. Koitahan Irkku vähän levähtää rauhassa ja Tabitha kans. Kyllä tämä täällä pysyy.

Kiitos Maikku välillä tulee jaksoja et uupuu ulkoinen elämä on mitä on täytyy huilia muistetaan rukouksin on selvääkin tyttösi on sinun lihaasi ja vertasi Jeesus
meitä auttaa emme ole yksin!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.08.2018 15:52

Niin, olemme kuitenkin vain ihmisiä, kuitenkin uskovia ihmisia joilla on Jeesus apuna kaikissa elämän tilanteissa. Ei tätä muuten jaksaiskaan. Kudon villatakkia poikani pojalle, Vinsentille. Taitaa tulla vähän suuri, mutta kasvaahan hän, jonakin päivänä se on sopiva. Jaha, kohta on syyskuu ja pikkuhiljaa tulee talvi taas. Nyt pitää nauttia kun on lämmin. Sain viime viikolla kommentaari raamatun. Se on iso ja painava kirja. Siinä on paljon tietoa, mutta pystyykö ihminen omimaan sitä, kun tu muistikin tahtoo hävitä. Siunausta koko porukalle.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 30.08.2018 18:51

Hei täältäkin päin on ollut kiirettä ja vähän olen ollut maassa on niin hiljaista, siihenkin pitää tottua ei jaksa töiden jälkeen oikein mihinkään mennä, mutta niinkuin meidän Maikku sanoi niin Jeesus on kanssamme ja kaikella on aikansa ja tarkoituksensa toisten lisää kun tulee virettä lisää siu meidän sakille :P :thumbup:
♥ Tabitha ♥

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi