Elokuu: Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa

Keskustelua mieteitä päiviimme

Elokuu: Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.08.2018 08:56

Kuva

Herramme Jeesuksen siunaamaa tätä kuuta, ajattelen usein Herran hyvyyttä ja laupeutta meitä kohtaan, ihmeellinen on Hänen rakkautensa ei sen vertaista löydy tästä maailmasta Hän on ainut pysyvä amen

Tämän rakkaan Psalmin laitan meille!!!! :P :clap:
Kuva
Psalmit:

84:1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; koorahilaisten virsi.
84:2 Kuinka ihanat ovat sinun asuinsijasi, Herra Sebaot!
84:3 Minun sieluni ikävöitsee ja halajaa Herran esikartanoihin, minun sydämeni ja ruumiini pyrkii riemuiten elävää Jumalaa kohti.
84:4 Löysihän lintunen majan ja pääskynen pesän, johon se poikasensa laskee: sinun alttarisi, Herra Sebaot, minun kuninkaani ja minun Jumalani.
84:5 Autuaat ne, jotka sinun huoneessasi asuvat! He kiittävät sinua alati. Sela.
84:6 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
84:7 Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla.
84:8 He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
84:9 Herra, Jumala Sebaot, kuule minun rukoukseni, ota se korviisi, Jaakobin Jumala. Sela.
84:10 Jumala, meidän kilpemme, käännä katseesi, katso voideltusi kasvoja.
84:11 Sillä yksi päivä sinun esikartanoissasi on parempi kuin tuhat muualla; mieluummin minä olen vartijana Jumalani huoneen kynnyksellä, kuin asun jumalattomien majoissa.
84:12 Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.
84:13 Herra Sebaot, autuas se ihminen, joka sinuun turvaa!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Elokuu: Ihaninta ihmisessä on hänen laupeutensa

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 02.08.2018 08:21

Morot poikkesin kun töissä on tosi hiljaista syksymmällä sitten vilkastuu :roll: olitpa laittanut upean aloituksen Irkku vaude :clap: Sitä pitää itsestään selvänä asioita eikä osaakaan olla kiitollinen Jumalan äärettömästä lahjasta siu

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.08.2018 12:53

Rauhaa täältä kuumuuden keskeltä katsotaan milloin ilmat vähän viilenisi :roll:

Kuva

Ps. 119:
40 Katso, minä ikävöitsen sinun asetuksiasi; virvoita minua vanhurskaudellasi.
41 Tulkoon minulle sinun armosi, Herra, sinun apusi, sinun lupauksesi jälkeen,
42 että minä voisin vastata herjaajalleni; sillä sinun sanaasi minä turvaan.
43 Älä ota peräti pois minun suustani totuuden sanaa, sillä sinun oikeuteesi minä panen toivoni.
44 Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi, aina ja iankaikkisesti.
45 Silloin minä vaellan avaralla paikalla; sillä sinun asetuksiasi minä kysyn.
46 Minä puhun sinun todistuksistasi kuningasten edessä, enkä häpeään joudu. >> Jakeen lisätiedot
47 Minä iloitsen sinun käskyistäsi, jotka ovat minulle rakkaat.
48 Minä kohotan käteni sinun käskyjesi puoleen, jotka ovat minulle rakkaat, ja tutkistelen sinun säädöksiäsi.
49 Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 04.08.2018 08:50

Huomenta työviikko takana ja ilmakin on viileämpi ainenkin tänään :P Illat on kummasti jo pimentyneet syksyä kohti pikku hiljaa ollaan menossa.
katsotaan mitä tämä päivä tuo tullessaan pitää mennä kauppaan ym muihinkin puoteihin pitäisi löytää kengät kummasti on alkanut jalat turpoamaan, onko ikä kysymys tai ilmat täytyy katso onko ehtoolla jotain kokouksia ainenkin yksi mesta on tiedossa katsotaan :roll: toivon sui päivää moikka

Kuva
Sydän kuin harmaa muuri
kivistä kasattu
liikkumaton ja levossa

Se ei etsi omaansa
ei tuo itseään esille
ei teeskentele
ei suojaudu

Se antaa tulla lähelle
ja mennä pois
vaikka se on herkkä
se ei niistä muutu

Hiljaisuudessa se kuulee
liikkumattomuudessa näkee
ymmärtää paljon
syvän rauhan
tunteettoman tunteen
suuren myötätunnon
elämän arvokkuuden

Kirjoittaja?
Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.08.2018 01:43

Raamattu kansalle käännös: Ps 4:4 Tietäkää: Herra on erottanut hurskaan itseään varten. Herra kuulee, kun huudan häntä.

Voi mikä riemu tuosta Sanasta tuli, Herra on erottanut hurskaan itseään varten, minutkin, tällaisen. Hallelujaa. Mä haluankin olla Häntä varten. KIITOS.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.08.2018 08:20

Rauhaa eikö olekin ihmeellistä että Hän on eroittanut meidät itselleen kyllä tuosta pitääkin riemuita en ihmettele Maikku että iloitsit tuosta sanasta, kiitos Maikku terveisistä tuolla minäkin tykkäisin käydä mutta en voi Henkaa jättää yksin ja hän ei jaksa istua olla kokouksissa kuuntelen netistä tää veli joka siellä nyt oli tulkaa yhtä veljeä joka pitää tosi ihanan opetus sarjan olen tännekin niitä laitellut :P Ilma on vähän viileämpi mutta lupaili taas lämmintä saa nähdä millaisen syksyn ja talven saamme jos Herra meille elonpäiviä antaa nyt aamu puuhin siunattua päivää :thumbup:

1Piet. 2:9
Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.08.2018 15:40

Kuva

Ymmärrän hyvin sinua ja ymmärrän myös Henkkaa. Tälle nyt vaan ei voi mitään. Minäkin olen kyydistä kiinni, milloin pääsen. Onneksi on netissä nämä. Ensi sunnuntaina on Mikke Tiainen, ei Patrik Tiainen. Mä en tiedä tästä Mikkestä mitään, Mutta seuraavana Sunnuntaina on Tapani Suonto. Iloitsen, kun kerrankin on jotain tervettä opetusta ja kokoustoimintaa täällä Turussa. Minusta tuntuu, että tuo paikka täyttyy liian nopeasti. Minulle kerrottiin, siellä käy vain muutama ihminen, mutta siellä oli paljon ihmisiä. Ei kauan mene, kun tuo paikka on liian ahdas. Näin Arinkin siellä, hän varmaan toi terveiset multa. Siunausta ja rakkautta molemmille, Olen muistanut rukouksin. Kesä on ollut liian kuuma enkä ole jaksanut rukoillakaan, rukous on välillä ollut hyllyllä. Anteeksi Jeesus.Olen iloinnut Tabithasta, Herra häntä rakkaasti siunatkoon.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 08.08.2018 21:27

hei kirjoittelen huomenna paremmin oli töissä kiiru päivä on lomilla moni hyvät yöt ja siu :P :thumbup:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.08.2018 17:43

Iltaa ja rauhaa eilen oli Henkal vaikea päivä ja tänään päivälläkin nyt on Herralle kiitos parempi :P Onneksi on Tabitha olemassa :clap: joo Maikku Ari terveiset toi soitti kun kotiin tuli kokouksista kyllä se lämmittää kun saa terveiset taidat ollakin ainut joka meille terveisiä nykyään lähettelee, eikä ihme elämme nyt suljettua elämää eihän meitä monetkaan uskovat näe mitä kauppa reissulla joskus, sanonta on aikansa kutakin
joka asialla on määrä aikansa Siunattua iltaa
Kuva
Saarn. 3:1
Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 12.08.2018 08:40

Hei ja huomenta ilma on viilentynyt kyllä helpottaa :P täytyy katsella onko missään kokousta tai onhan niitä mutta mihin voisi mennä luulen et baptistiin Lähetysiltaan siu päivää moi :thumbup:

Kuva
♥ Tabitha ♥

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi