Heinakuu. Herra ole Sinä meidän sydämemme valtias.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Heinakuu. Herra ole Sinä meidän sydämemme valtias.

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 26.07.2018 08:20

Hei vähän harmittaa en ole loma aikana jaksanut mitään tehdä olen ollut vaan piti niin siivota ym olen saanut sentään laatikot purettua ja kaappiin laitettua, saavutus sekin :lol: nytkin mittarissa varjossa 25 kiva ei ole kummemmin jaksanut netin äärellä istua, ihan kuin aivotoimintakin olisi pysähtynyt. Minä nyt valitan vaikka uutisissa on monet kuolleet kuumuuteen ja maastopaloihin :roll: Siu tälle päivälle
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.07.2018 08:22

Tänä aamuna satoi ja ukkosti. Voi, mä tykkään. Nautin kun salamat välähti. Laitoin kuulokojeen korvaan että kuulen se jyrinän. Jumala on liikkeellä. Nyt paistaa taas aurinko. Siunattua päivää jokaiselle.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.07.2018 14:19

Täällä päin ei ollut kova ukkonen eikä sadekaan nyt on trooppinen ilma kosteus on 88% et ei tarvitsi kuin vihtan niin voisi kylpeä ensi viikoksi lupailivat samaa minä olen ihan tööt tööt Henkall tää on viell kurjempaa on kuin "vesihana" eikä suihkukaan auta kuin hetken :crazy:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.07.2018 02:03

Kuva

Mä voin lohduttaa, ei tätä kauan kestä, on varmasti ollut meikäläisille rankkaa aikaa. Yöt on minulle vaikeita, kun unta ei saa ja on hikinen olo, vaikka ei lakanaakaan voi pitää päällä, ainoastaan jalkojen päällä pitää olla jotain. Koita Irkku kestää ja Tabitha myös. Miten pojat tämän kestää? Henkan tiedämmekin, Jumalani, auta häntä.

Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 30.07.2018 12:08

Hei ja kiitos Maikku lohdutuksesta :P joo ei tämä kauan kestä keskiviikkona menen töihin, niin mitä sain aikaiseksi lomalla :roll:
en käynyt missään, en jaksanut siivota, kaikki ulkoinen tekeminen on hui hai :roll: Mutta tärkein on jäljellä JEESUS Hän uskollinen on vakaa :lol: :clap: :thumbup: siu!!!
♥ Tabitha ♥

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi