Heinakuu. Herra ole Sinä meidän sydämemme valtias.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Heinakuu. Herra ole Sinä meidän sydämemme valtias.

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 14.07.2018 13:54

♥ Miranda-Irmelli ♥ kirjoitti:Näkyy ihan hyvin, tuo Privacy settings. on joku turvallisuus juttu tosi outoa se varmaan tuli nettiin kun monien tiedot ym napattiin facebookissa :roll:
9.4.2018 - Facebook lähettää viestin 87 miljoonalle tietovuodon uhrille tänään. Suomessa tietovuodon arvellaan koskevan noin 20 000 ihmisen tietoja.

Aivan ei tuota saa pois ennekuin hyväksyy kaikki enkä tiedä jos sittenkään, mä olen vaan laittanut siihen kiellä kaikki ei siintä haittaa siu kaikill. :P
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.07.2018 17:55

Rauhaa nyt on niin kuuma ettei jaksa mitään ei pitäisi valittaa mutta tää menee jo vähän yli
Laitan tämän hyvän runon siinä on asioita jota jossain matkan varrella joudumme läpi käymään.?
Herran Jeesuksen rakkautta ja armoa kaikille.
Kuva
Tuomio ja armo

Jos katson vain tuomiota,
en näe Jumalan rakkautta,
jos katson vain rakkautta,
en näe Jumalan pyhyyttä.
Kun katson molempia,
näen viisautesi, Isäni,
näen ristin, Vapahtajani,
näen Puolustajan, Pyhän Hengen,

näen armon
ja se riittää.
-----------
Kun olen kompastuneena tien sivussa,
kädet ja vaatteet tahraisina,
pimeässä, pelon jähmettämänä,
näen vain syntini,
en mitään itsessäni,
en voimaa nousta,
en uskoa, en tahtoa,
vain tuomiota.

Sinun valosi paljastaa minut,
Sinun pyhyytesi edessä pelkään,
ja samalla kaipaan kipeästi
puhtautta, rauhaasi, iloasi.
Mutta Sinä nostat minut takaisin tielle,

Sinun sanasi lohduttavat,
saan katsoa rakkaisiin kasvoihisi,
ja olen taas puhdas, kelvollinen,
koska Sinä kärsit tuomioni,
Paimeneni Herra Jeesus!

On vain armo,
ja se riittää, se riittää!
-----------
Kun luulen selviäväni itse,
kun kuljen pystypäin omassa voimassani,
kun armosta tulee itsestäänselvyys,
näytä pyhyytesi, Isä,
kun lain tuomio musertaa minut,
näytä, Vapahtajani, miten täydellinen
on Sinun uhrisi ristillä.

On vain armo,
ja se riittää

Liisamaaria
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 16.07.2018 19:38

Hei aivan ähky olo tästä ilmasta, olen kuin "veltto-virtanen, viime yökin meni ihan pipariksi vähän väliä ylhäällä ja hiki hatussa, vähän on olotila uninen :yawn: Miranda saanko laittaa toisen taustan tässä näkyy tosi pienenä kirjoitus, joudun alvariinsa suurentamaan sivua ja kirjoitusta, tylsää :roll: mutt jos ei niin ymmärrän :P me taidetaankin kaksin heilua nykyään täällä Kaisu taisi jäädä pois, siu ja öitä :thumbup:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.07.2018 08:47

♥ Tabitha ♥ kirjoitti:Hei aivan ähky olo tästä ilmasta, olen kuin "veltto-virtanen, viime yökin meni ihan pipariksi vähän väliä ylhäällä ja hiki hatussa, vähän on olotila uninen :yawn: Miranda saanko laittaa toisen taustan tässä näkyy tosi pienenä kirjoitus, joudun alvariinsa suurentamaan sivua ja kirjoitusta, tylsää :roll: mutt jos ei niin ymmärrän :P me taidetaankin kaksin heilua nykyään täällä Kaisu taisi jäädä pois, siu ja öitä :thumbup:

Joo on tosi kuuma kyllä sinä voit täällä toimia olen antanut sinulle täydet valtuudet en minä täällä "määräile" ei tätä pidetä muodon vuosi vaan Herran sanan tähden , minä en ainenkaan jaksaisi netissä olla huvin vuosi eli toimi vaan Tabitha. siunattua päivää

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.07.2018 11:16

Olen minäkin täällä vielä, vaikka en paljon kirjoita. Päänuppini ei ole aivan kohdillaa. Kiitos rukouksista. Arvostan niitä suuresti. Olette aivan ihania.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.07.2018 18:12

Maikku kirjoitti:Olen minäkin täällä vielä, vaikka en paljon kirjoita. Päänuppini ei ole aivan kohdillaa. Kiitos rukouksista. Arvostan niitä suuresti. Olette aivan ihania.

Sinähän olet ollut aina rinnallani ja kuulut "kalustoon" sinä olet nyt kipeä Herra sinua auttakoon ja armahtakoon Hän voi ainoastaan nostaa sinut tuosta ja me saamme rukoilla että Häneltä tulisi apu!!! :thumbup:

Tuli mieleeni kun monet kysyy "miksi ei Jumala auttanut, tai missä Jumala oli kun tapahtui joku katastrofi ym. jopa jotkut kristittykin usein sanovat miksi Jumala salli; Tämä asia tuli esille äsken kun joku oli Henkalle töksäyttänyt missä Jumala oli kun hänen kaveri kuoli, sanoin Henkalle koko ajan tapetaan Jeesuksen tähden uskovia, ja sanoin tämän sanan paikan
Matt. 10:28
Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
Meidän uskovin kannattaa pitää tuosta kiinni että ruumiin voi tappaa meidän elämä jatkuu perillä. Maalliset ihmiset "syyllistävät mielellään Jumalaa he odottavat että heitä varjellaan, vaikka ovat erilaisissa orjuuden siteissä huumeissa ym :roll:

Toinen asia joka pisti silmään,
Helsingissä vierailevia suurvaltajohtajia tervehditään Kirkon talon seinällä Vuorisaarnan sanoin: “Blessed are the peacemakers, for they will be called children of God.” eli ”Autuaita ovat rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen.

Kirkon talo tervehtii Trumpia ja Putinia Matteuksen evankeliumin sanoin

Jeesuksen vuorisaarna puhuttelee edelleen ja haastaa meitä kaikkia rakentamaan rauhaa.

Myös Helsingin Kallion kirkon tornissa on banderolli, jonka on ripustanut Greenpeace yhteistyössä Kallion seurakunnan kanssa.

Banderollissa lukee: “Warm Our Hearts, Not Our Planet” eli ”Lämmittäkää sydämiämme, älkää planeettaamme”.

Banderolli muistuttaa Yhdysvaltojen ja Venäjän johtajia siitä, että planeettaamme uhkaavan ilmastokriisin ratkaiseminen vaatii välittömästi tekoja.

Greenpeace ja Kallion seurakunta haluavat lähettää koko maailmalle viestin, että empatia ja yhteistyö ovat avainasemassa maapalloa uhkaavien ympäristötuhojen estämisessä.

Miten tämä sana soveltuu ei Jeesuksen omiin
eli ”Autuaita ovat rauhantekijät: he saavat Jumalan lapsen nimen.
ei mitenkään tosin kirkon mielestä kaikki lapsikastetut ovat Jumalan lapsia ja pääsevät perille.

entä tuo toinen eli ”Lämmittäkää sydämiämme, älkää planeettaamme”.

Taitaa olla jo myöhäistä "hypätä junaan jos se on jo mennyt" jokaisen valtion pitäisi luopua autoista, öljystä metsien kaadoista ym eli meidän pitäisi elää sitä aikaa kuin 1920-30 kynttilävalot pyörät puulämmitys ym paluu :P

Mutta Jos otamme huomioon todellisen maailman luojan ja hallitsijan, ja katsomme tätä aikaa niin tiedämme että lopun aikoja eletään emme tiedä milloin suomi jälleen kokee sodan aikaisen nälän, silloin oli kylmät talvet nyt saattaa tulla niin kuumat ilmat että viljely ym on turhaa kun ei sada ja kuumuus mäivyttää kaiken kasvillisuuden

Job 12:15
Katso, hän salpaa vedet, ja syntyy kuivuus; hän laskee ne irti, ja ne mullistavat maan.

38:22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
38:23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
:roll:
Tämän on ihmisrotu aiheuttanut
Ilmastonmuutoksen syyt
https://ec.europa.eu/clima/change/causes_fi
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.07.2018 12:12

Maikuuu se sopii et lisään kuvan kun laitat jotain :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.07.2018 10:11

Rauhaa on tosi ällö olo unet jää vähiin kun on niin kuumaa vähän on satanut mutta ei se paljon auta, maa saa vähän vettä kuivuuteen se apu siinä on :roll: siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 21.07.2018 16:38

Hei just tosi kuuma :think: mä laitoin sanaa niin pysähdyin tätähän tehdään tänäänkin ja ihan kristittyä nimeä kantavat kyllä meistä monet sen tietää mutta, miksi yhteiskristillisyys kaikesta huolimatta :eek: sana on Hebr 10:11. Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa; Eikö nytkin katolliset ja ortodoksit ihan tietävästi ja saattaapa olla muillakin jotain, jolla yrittää sovittaa syntejä ulkoiset teot eivät puhdista sen tekee Jeesuksen veri.En oo vielä ehtinyt, jaksanut taustaa vaihtaa tuli mieleeni myös kysyä meillä on aika paljon osioita joissa on samankaltaisia aiheita pitäisikö jotain tehdä Miranda :roll:
Siu.. :P

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.07.2018 14:40

Rauhaa vihdoin "elpyy vähän" :lol: Mitenhän Maikku pärjäilee näin kuumalla :roll: Tabitha olet laittanut aika hyvän ja erikoisen kirj kiitos
Voit tehdä täällä mitä tykkään minulla ei ole nyt intoa laittaa saat vapaat kädet, uutisia kun katsoo niin voi kauheata
Siunattua päivää ja Herran varjelusta

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi