Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 26.06.2018 08:47

kaisu kirjoitti:Siunausta näin on sitten Juhannuskin mennyt, oli vaan aika kolea sää olla mökillä. Minun täytyy nyt vetäytyä tutkimaan erästä aluetta koski Joulua ja tätä Juhannusta, se kirjoitus teki minulle epäilyksen, ja minun täytyy se tutkia. En tahdo Irkku sinua loukata tai kyseenalaistaa, syyttä että puhut ohi totuuden ja pyydän etukäteen anteeksi. :roll:
Siunausta ja toivon mukaan voin palata hetken päästä takaisin tänne

Tämä on kopio Gal.3:1"Kuka on lumonnut teidät" osiosta
kaisu kirjoitti:Irkku onko tämä totta, jos niin minä olen ajatellut ja ajattelen vieläkin, niin miten seurakunnassa on opetettu. Kumpi nyt käsittää väärin minä tai sinä :roll:
Jos minä olen pielessä niin olen elänyt valheessa, tai sinä olet pielessä tuon perusteella mitä kirjoitit. :roll:

Rauhan tervehdys, Kaisu on eri asia olla tietämätön tai valita tietoisesti väärän
se joka tietoisesti valitsee, elää ei Herran totuudessa ja tahdossa on "valheessa" tutki rauhassa, minun näkökantoja ei tarvitse eikä saakaan omia,
vaan tutkia itse Raamatun sanalla. Kun sen teemme meistä kasvaa itsenäisiä Herran Jeesuksen seuraajia Siunattua päivää kaikille.
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 26.06.2018 15:01

irkku kirjoitti:kaisu kirjoitti:
Irkku onko tämä totta, jos niin minä olen ajatellut ja ajattelen vieläkin, niin miten seurakunnassa on opetettu. Kumpi nyt käsittää väärin minä tai sinä :roll:
Jos minä olen pielessä niin olen elänyt valheessa, tai sinä olet pielessä tuon perusteella mitä kirjoitit. :roll:

Rauhan tervehdys, Kaisu on eri asia olla tietämätön tai valita tietoisesti väärän
se joka tietoisesti valitsee, elää ei Herran totuudessa ja tahdossa on "valheessa" tutki rauhassa, minun näkökantoja ei tarvitse eikä saakaan omia,
vaan tutkia itse Raamatun sanalla. Kun sen teemme meistä kasvaa itsenäisiä Herran Jeesuksen seuraajia Siunattua päivää kaikille.

Moikka moi olikin lyhyt päivä ja sain tietää tänään että saa pari viikkoa lomaa vanhana työntekijänä ihanaa :P vähän hämmästyin kaisun juttua tuossa yllä :roll: Hyvin vastasit irkku toivottavasti kaisulle selviää totuus, mutt se on kova juttu monille kun tämä Joulu ym "kristilliset pyhät" on ollut katollisten tultua he nuo valheet ovat istuttaneet kaikkialle kristittyjen elämään :sad:

Kirkko, kulttuuri ja yhteiskunta
Kirkollinen juhlakalenteri syntyi 300-luvulla. Ennen Konstantinusta pääsiäinen oli ainoa kirkollinen juhla, mutta 300-luvulla siihen liitettiin 40 päivää kestävä paasto. Myös joulua alettiin viettää 300-luvulla. Joulu kehitettiin kristikunnan läntisissä osissa korvaamaan tavan juhlia hallitsijoiden ja sankareiden syntymäpäiviä. Koska Jeesuksen tarkkaa syntymäpäivää ei tiedetty, valittiin päiväksi pakanallisen aurinkojumaluuden syntymäpäivä, 25.12.

Täytyy myöntää että vähän harmittaa siu
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Elise » 26.06.2018 19:50

Heps heijaa mie lähin tänne kaputtelemaan, miul on ollut hyvä päivä oon riskaantunut kummasti no Hää minnuu on auttanut ja vahvistanut ja mie tiiän et työ ootte muistaneet rukouksi :clap: Tiijättekö mitä mie tänne nyt laitan jottain ihanaa meijän tulevaisuudesta ollaa vahvoja loppuu asti ei jäähä tähä maailmaa kiinni kaikki jää meitä tänne niin kävi kun evakotkii lähti ei ollut kuin nyytti kädessä :roll: mutta meillä ei oo sitäkää alasti tultii ja alasti myöö lähetääkii
Mie sanon ohi mennen myö ollaa Maikun kanssa paljo jo nähty ja koettu ulkosia asioita muistetaa myö tuota Kaisuu et Jumala auttaa häntä näkemään meijän turva on vaan Hänessä joka meidät on pelastanu Hää meijän lunastajamme elää ja valvoo meitä no nyt mie kirjotin kun innostui hyvää yötä tiijättekö myöö ollan Kristuksen mossiammia :P :clap:

Mie laitan tän kirjotuksen muualle tullee niin pitkä jos tähän laitan kohta mie pesen jalat ja naaman ja meen maate :lol:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.06.2018 13:44

Päivää ja rauhaa, kyllä Elise oon ihana tulee nauru kun lukee sinun kirj, ei pahalla vaan saa iloita sinusta, sinä tuot tänne iloa kiitos Herralle.
Totta kai muistetaan toisiamme rukouksin Herra on meitä siihen kehottanut sanassaan meille on suotu siunattu etuoikeus rukoilla

Hebr. 13:3
Muistakaa vankeja, niinkuin olisitte itsekin heidän kanssaan vangittuina; muistakaa pahoinpideltyjä, sillä onhan teillä itsellännekin ruumis.

Room. 12:15 Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.

Kol. 4:18 Tervehdys minulta, Paavalilta, omakätisesti. Muistakaa minun kahleitani. Armo olkoon teidän kanssanne.

Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.
Tuli tuosta mieleeni, on helppo olla iloitsevien rinnalla, mutta että noitten itkevien? Se vaatiikin jo Kristuksen mielenlaatua ja rakkautta

Kuva
Filippiläiskirje:
2:1 Jos siis on jotakin kehoitusta Kristuksessa, jos jotakin rakkauden lohdutusta, jos jotakin Hengen yhteyttä, jos jotakin sydämellisyyttä ja laupeutta,
2:2 niin tehkää minun iloni täydelliseksi siten, että olette samaa mieltä, että teillä on sama rakkaus, että olette sopuisat ja yksimieliset
2:3 ettekä tee mitään itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä, vaan että nöyryydessä pidätte toista parempana kuin itseänne
2:4 ja että katsotte kukin, ette vain omaanne, vaan toistenkin parasta.
2:5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
2:6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
2:7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.06.2018 11:17

Jeesus on Herra, rauhan tervehdys hetkesi istahdin tähän tuli jotain mieleeni jakaa tänne, kun lueskelin ja ihmettelin, miten monien näkökannat ovat vaihtuneet, nimittäin kristityn hedelmästä, Nämä jakeet todistavan sen mitä sana tarkoittaa sillä tarkoittaa
Kuva
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

Ja lisäsi viellä alla olevat jakeet
Ef. 5:9 - sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä
Kol. 3:12 Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,

Miten se sitten on vaihtunut? Nyt kasvu "punnitaan ulkoisella tekemisellä, armolahjoilla,ihmeillä, ylistyksellä ja pääntiedolla, ja niin sanotulla voitelulla. :crazy:

Tulee mieleeni tämä varoitus :roll:

Matt.

7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
7:16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

7:17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
7:18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
7:19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.06.2018 11:27

Minäkin tuon tähän oma kommenttini joulusta ja muista juhlapäivistä. Danielin kirjan lopussa sanotaan, kuinka ajat ja lait muutetaan ja se on tapahtunut. Pitkäperjantai ei ole oikealla paikallaan, joulukaan ei ole omalla paikallaan. Jeesus ei ole syntynyt joulukuun 24 päivä, vaan syys- lokakuun vaihteessa. Lait muutetaan kovaa vauhtia homot ovat tänä päivänä arvostetussa asemassa, kohta abortit suojataan lailla. Ja paljon muuta. Tämä on lopun aikaa. Älkää suuttuko minulle tästä kirjoituksesta. olinhan minäkin ennen samaa mieltä väärän ajan kanssa, mutta tutkittuani totean kuinka kuinka totta Raamattu puhuu kaikesta.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.06.2018 21:11

Maikku kirjoitti:Minäkin tuon tähän oma kommenttini joulusta ja muista juhlapäivistä. Danielin kirjan lopussa sanotaan, kuinka ajat ja lait muutetaan ja se on tapahtunut. Pitkäperjantai ei ole oikealla paikallaan, joulukaan ei ole omalla paikallaan. Jeesus ei ole syntynyt joulukuun 24 päivä, vaan syys- lokakuun vaihteessa. Lait muutetaan kovaa vauhtia homot ovat tänä päivänä arvostetussa asemassa, kohta abortit suojataan lailla. Ja paljon muuta. Tämä on lopun aikaa. Älkää suuttuko minulle tästä kirjoituksesta. olinhan minäkin ennen samaa mieltä väärän ajan kanssa, mutta tutkittuani totean kuinka kuinka totta Raamattu puhuu kaikesta.

Amen sisko kuka voi suuttua totuudesta, silloin jos niin kokee, kannattaa tutkia sanaa eikä kuunnella yleistä kristillisen opin jakajia, kyllä Herra avaa aina totuuden etsijälle tiedon miten asiat sanan mukaan on!! Kiitos meidän rakkaan Herramme Jeesuksen Kristuksen :clap: :thumbup: Ps uskon että meillä jokaisella on ollut sitä oppia joka ei olekaan ihan Raamatun sanan kanssa yhteen :roll:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 30.06.2018 10:59

Maikku kirjoitti:Lait muutetaan kovaa vauhtia homot ovat tänä päivänä arvostetussa asemassa, kohta abortit suojataan lailla.

Moikka moi totta Maikku, Raamattukin tästä puhuu pimeys vaikuttaa päättäjissä et nämä lait muutetaan, haureus ym kauhistus tulee ihailtavaksi :crazy:

Dan. 7:25
Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

Nythän oli jälleen Pride -tapahtuma ja kirkko oli mukana :wtf:

Helsingin ja Vantaan seurakunnat ovat vahvasti mukana seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen Helsinki Pride -tapahtumassa.

Seurakunnat vahvasti mukana Helsinki Pride -viikolla

Seurakunnat ja kristilliset järjestöt ovat aktiivisesti mukana Helsinki Pride -viikolla.

23.06.2016 15:18 Sirpa Patronen

Ensimmäistä kertaa evankelis-luterilaisilla seurakunnilla on myös oma rekkansa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen Helsinki Pride-kulkueessa lauantaina 2.7. Samana päivänä Priden Puistojuhlassa kirkon väkeä voi tavata Konttikirkolla ja lapsille on luvassa pomppukirkko.

"Kirkko on ollut mukana Prideilla alusta asti jäsentensä kautta, koska kirkko on kaikkialla siellä, missä kristittyjä on. Nyt ollaan entistä näkyvämmin mukana myös näkyvin tunnuksin, mikä on tärkeää meille HLBTQi-kristityille", sanoo yliopistopappi Laura Mäntylä Helsingin seurakunnista.

Tapahtumakokonaisuuden järjestävät yhteistyössä Helsingistä Kallion seurakunta ja Vantaalta Vantaankosken seurakunta. Lisäksi mukana ovat Sateenkaariyhdistys Malkus, HeSetan Malkus -ryhmä, Yhteys-liike ja Helsingin seurakuntien erikoisnuorisotyön keskus Snellu.
Tukea kristilliselle identiteetille

"Erilaisia identiteettejä tuodaan muutenkin esiin Pride-kulkueessa ja puistojuhlassa. Uskonnollisen identiteetin nimeäminen ja juhliminen on yksi osa sitä kokonaisuutta. HLBTQi-kristityt tarvitsevat monesti ihan erityistä tukea kristilliselle identiteetilleen, koska ikävä kyllä moni heistä on saanut kuulla myös julmia sanoja Jumalan ja Raamatun nimissä."

Vaikka seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt ovat saattaneet kokea kovia kirkon tai muissa uskonnollisissa piireissä, on Laura Mäntylä pappina tuntenut itsensä tervetulleeksi Prideille.

"Olen itse ollut monena vuonna papinpaidassa mukana. Vastaanotto on ollut pelkästään myönteistä. Samaa olen kuullut kollegoiltani. Kirkko on tosiaan läsnä kaikkialla, missä kristittyjä on paikalla. Ei me papit kirkkoa jotenkin Prideille tuoda. Me kuitenkin haluamme olla mukana iloitsemassa jokaisen oikeudesta olla oma itsensä ja olla rakastettu juuri sellaisena."

Samalla kirkon työntekijät haluavat siunata ihmisiä, jutella heidän kanssaan ja jakaa rukousnauhoja halukkaille. Sekin on haluttu huomioida, että monissa sateenkaariperheissä on lapsia. Siksi pomppukirkko on myös paikalla lapsia varten. Se on ollut aiempina vuosina hyvin suosittu.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/seura ... e-viikolla
♥ Tabitha ♥

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi