Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 08.06.2018 20:29

Maikku kirjoitti:Kyllä mä täällä olen. on vain niin vaikea saada Nuolta kohdistettua kohteeseen, kun käsi vapisee ja välillä heittää kaiken pois. Luen mielelläni kirjoituksianne. Jeesus teitä rakkaasti siunatkoon.

Voi meidän siskoamme muistetaan rukouksin että Herra ilmestyisi parantamaan Maikun käden, on tosi vaikeaa mitään laitella kun käsi ei toimi, me ollaan Maikun kanssa käyty ja käydään, kun Jumala meitä vetää tavalla ja toisella hiljaisuuteen ja lähelleen. Kukin vuorollaan kun Hän katsoo se otolliseksi.Herra Jeesus sinua Maikku sisk siunatkoon tiedän että Hän elämän Herra pitää sinusta huolen.

Juu voin laittaa Kaisu tuon osion ihan hyvä kun koit noin, minusta on hyvä kun jokainen tuo ajatuksia, sillä yhdessä me täällä ollaan ja luottamus Herrassa on ollut keskellämme, joka on suuri ihme tässä ajassa, todellinen "yhtä köytä vetäminen " Eli yhtä mieltä Herrassa, se on harvinaista niin kuin sanassa on :roll: laita joku päivä tuosta jotain meille mitä sana siitä puhuu. Meidän Rakas Herramme siunatkoon teitä hyvää yötä.
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 09.06.2018 11:18

Kuva
Tervehdys Jeesuksessa Kristuksessa, kiitos Irkku, kun laitoit tuon pyytämäni osion :P ja olihan Maikkukin poikennut hyvä että jotain laittoi et tiedetään jotain hänestä, muistetaan hänen kättään ym. Nyt hommiin siunausta :lol:
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 09.06.2018 16:51

Kuva

Hei kattelin tuota uutta osiota, sehän oli nasta välähdys Kaisu :thumbup: Kuuntelin aamulla yhtä äänitettä ja on se vaan ihanaa kun aina saa jotain, kun Pyhässä Hengessä julistetaan Jeesuksen salaisuuksia mitä Hän saa avataa. En ole aiemmin pysähtynyt ajattelemaan tätä sanan kohtaa tarkemmin, kun Jumala kielsi puun hedelmästä syömästä, on jäänyt vain synnin alun tasolle minulle, kun Eeva otti kielletyn hedelmän :roll: Nyt tuli muutakin näköpiiriin tästä asiasta.
1.Moos.2:
17 mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

Tekin varmaan huomaatte että oli tiedosta kysymys, hyvästä ja pahasta, sanoihan käärme ovelasti Eevalle ja valehteli, sillä emme me tule koskaan tietämään, hyvää ja täysin niin kuin Jumala.Pahaa me teemme mieluimmin kuin hyvää.
1.Moos. 3:
4 Niin käärme sanoi vaimolle: Ette suinkaan kuole;
5 vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan.

Minulle tuli tosin myös ajatus tämän päivän Evankeliumin julistukseen ja tutkimiseen, monet haluaa tutkia hankia viisautta ja tietoa, mutta siinä piileekin vaara, sillä jos me omalla viisaudella luulemme selvittävämme Raamatun salaisuuksia meille saattaa käydä niin kuin Eevalle. Sillä avain ja ainut avain on Pyhä Henki. Onhan se nähtävissä monin osin mitä ne tutkimiset ovat aiheuttaneet, on muunnettu sanan totuutta ja tulos on ollut, harhaopit ja eksytykset sen ohessa. Vaikka meitä on varoitettu Raamatussa.

2Kor. 3:6
joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.

1Kor. 2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
Juud. 1:19
Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

Siu :thumbup:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.06.2018 10:57

Jumalan rauhaa Herrassa Jeesuksessa, kiitos siskot Herrassa, olette hyviä asioita tänne laittaneet :P minä luin yhtä kirjoitusta ja halusin osan siintä tänne laittaa, minua se "ravisti" ja mietin kuinka moni on ohittanut tämänkin totuuden?
Lainaus.
Lähteekö tempauksessa vain 200 miljoonaa?
kesäkuu 9, 2018 Tekijä Hannu
Posted on 3.2.2017 by Don Koenig, suom. SK

Ilmestyskirjassa Herra paljastaa seitsemän seurakuntamallia seitsemässä kirjeessään näille seurakunnille. Silti vain kirjeessä Filadelfialle sanotaan, että se pelastetaan suuresta koetuksesta maan päällä (Ilm. 3:10). Kirjeessä sanotaan, että Filadelfian seurakunta pelastetaan ahdistuksen ajasta, koska se otti vaarin Herran sanasta (raamatullisesta opista), ei kieltänyt Hänen nimeään (Jeesus on ainut nimi taivaan alla, jonka kautta ihmisten täytyy pelastua) ja otti vaarin sanasta, että Herra palaa seurakunnalleen. Kuinka moni tämän päivän kristikunnassa tekee niin ja samaistuu Filadelfiaan? Se on varmasti pieni prosentti niistä, jotka sanovat olevansa kristittyjä. Don Koenig

Tuli mieleeni nämä jakeet, monet ehkä ajattelee että kyse on maallisista ihmisistä, ehkä? mutta miten maailman ihminen kilvoittelee,ei ainekaan uskon tähden, kun näkyyhän olevan monella kristityilläkin vaikeuksia kilvoitella totuudessa elämisessä, jos ei ole totuudessa, niin ei voi olla kuuliainenkaan.Uskon että Jumalan apu ja voima annetaan kuuliaisille lapsille. Toiseksi tuo toisen sanan kohta nuo jakeet puhuu neitsyistä minusta se tarkoittaa Jumalan lapsia, mutta viisi oli "pois totuudesta, kuuliaisuudesta" öljy puuttui eli Pyhä Henki. Herra meitä armahtakoon että ottaisimme vakavasti Jumalan sanan, ei ole kysymys viihteestä ym Kysymys on meidän iankaikkisuus elämästä
Luuk.
13:23 Ja joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat?" Niin hän sanoi heille:
13:24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.

Matt. 25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 11.06.2018 10:18

irkku kirjoitti:Jumalan rauhaa Herrassa Jeesuksessa, kiitos siskot Herrassa, olette hyviä asioita tänne laittaneet :P minä luin yhtä kirjoitusta ja halusin osan siintä tänne laittaa, minua se "ravisti" ja mietin kuinka moni on ohittanut tämänkin totuuden?
Lainaus.
Lähteekö tempauksessa vain 200 miljoonaa?
kesäkuu 9, 2018 Tekijä Hannu
Posted on 3.2.2017 by Don Koenig, suom. SK

Ilmestyskirjassa Herra paljastaa seitsemän seurakuntamallia seitsemässä kirjeessään näille seurakunnille. Silti vain kirjeessä Filadelfialle sanotaan, että se pelastetaan suuresta koetuksesta maan päällä (Ilm. 3:10). Kirjeessä sanotaan, että Filadelfian seurakunta pelastetaan ahdistuksen ajasta, koska se otti vaarin Herran sanasta (raamatullisesta opista), ei kieltänyt Hänen nimeään (Jeesus on ainut nimi taivaan alla, jonka kautta ihmisten täytyy pelastua) ja otti vaarin sanasta, että Herra palaa seurakunnalleen. Kuinka moni tämän päivän kristikunnassa tekee niin ja samaistuu Filadelfiaan? Se on varmasti pieni prosentti niistä, jotka sanovat olevansa kristittyjä. Don Koenig

Tuli mieleeni nämä jakeet, monet ehkä ajattelee että kyse on maallisista ihmisistä, ehkä? mutta miten maailman ihminen kilvoittelee,ei ainekaan uskon tähden, kun näkyyhän olevan monella kristityilläkin vaikeuksia kilvoitella totuudessa elämisessä, jos ei ole totuudessa, niin ei voi olla kuuliainenkaan.Uskon että Jumalan apu ja voima annetaan kuuliaisille lapsille. Toiseksi tuo toisen sanan kohta nuo jakeet puhuu neitsyistä minusta se tarkoittaa Jumalan lapsia, mutta viisi oli "pois totuudesta, kuuliaisuudesta" öljy puuttui eli Pyhä Henki. Herra meitä armahtakoon että ottaisimme vakavasti Jumalan sanan, ei ole kysymys viihteestä ym Kysymys on meidän iankaikkisuus elämästä
Luuk.
13:23 Ja joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat?" Niin hän sanoi heille:
13:24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.

Matt. 25:11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
Matt. 25:12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä.'

Jopas oli puhutteleva info, tämä laittoi harmaat aivosoluni ajattelemaan :think: Irkku yv ei saa viestejä poistettua onko se tästä taustasta kiinni, tutki sä minä en ehdi ainenkaan nyt oon töissä moikka moi siu kaikille. :P
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.06.2018 14:09

Rauhaa: joo minä katselin tuota yv niitä ei saa poistettua kuin yksi kerrallaan :?: kokeilen toista taustaa kun ei ylläpidon viesti osiossa ollut mikään pielessä jos toinen tausta toimii yv osalta niin jätän sen siunattua päivää ja kiitos Tabitha
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 11.06.2018 14:23

irkku kirjoitti:Rauhaa: joo minä katselin tuota yv niitä ei saa poistettua kuin yksi kerrallaan :?: kokeilen toista taustaa kun ei ylläpidon viesti osiossa ollut mikään pielessä jos toinen tausta toimii yv osalta niin jätän sen siunattua päivää ja kiitos Tabitha
Kuva

Joo nyt toimii minulla olikin aivan täynnä yv viesti eli 50 viestiä siinä olisi ollutkin puuhaa kun olisi yksi kerrallaan poistanut :crazy:

Onhan väri punainen edelleen ja etuna on että kirj koko suureni
jatketaan :lol:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 15.06.2018 14:55

Suinausta: Aivan totta Irkku, onhan väri edelleen punainen :lol: ja minusta tämä on jotenkin selkeä, vaikka kukka kuva onkin pois. Mutta uskon että tärkeintä on erille tuoda totuutta, sillä siinä on se,"Kristuksen tuoksu"Amen.

Laitoin erään kirjoituksen ja siellä oli nämä jakeet, jotka minua pysäytti,
miten mielellään me ihmisenä tämän kaltaiset kohdat ohitamme, vaikka tämäkin on hyvin vakava asia etenkin tuo "pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;" ja tuo katkeruuden juuri :roll: minusta tuo pyhitys on tärkein osatekijä, mutta se ohitetaan ja ajatellaan, "armo riittää"
Kuva
" Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa; ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä, ja monet sen kautta tule saastutetuiksi."
(Hepr. 12: 14 - 15).
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.06.2018 10:13

Jumalan rauhan tervehdys kaikille
Kuva

Herramme hyvyys ja laupeus saakoon siunata teitä jokaista, Herra on hyvä! Valtavan kuivaa on ja sen näkee luonnostakin, tosin lupasivat sateitakin, mutta tiedä häntä, ei ne säät ole sittenkään ihmisten hallinnassa. En tiedä onko kukaan muu havainnut ei ole näkynyt muita lintuja tässä osassa turkua, kuin kalalokkeja eikä ampiaisia, muurahaisia
Aamuisin tykkäsin istua parvekkeella ja kuunnella lintujen viserrystä,
on muutama eläin laji josta tykkään hevoset, linnut ja perhoset, vaikka lapsuudessa meillä oli paljon elukoita kanoja kissoja ja koira ym niin en enää tykkää niistä, minulla on omat syyt miksi

No nyt tuli kerrottua eläin makukin nyt täytyy mennä päivän askareet tekemään ja kiitos paljon Kaisu olet hyvää lukemista laitellut :thumbup:

Siunausta tähän päivään
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.06.2018 13:02

Rauhaa jokaiselle Maikku sinulta oli avatar-kuva ja allekirjoitus kuvat kadonneet ja alek en saanut enää samaa kukka kuvaa :rol :

kaisu kirjoitti:Laitoin erään kirjoituksen ja siellä oli nämä jakeet, jotka minua pysäytti,
miten mielellään me ihmisenä tämän kaltaiset kohdat ohitamme, vaikka tämäkin on hyvin vakava asia etenkin tuo "pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;" ja tuo katkeruuden juuri :roll: minusta tuo pyhitys on tärkein osatekijä, mutta se ohitetaan ja ajatellaan, "armo riittää"

Tärkeä ajatus Kaisu, tuli mieleeni että monet ajattelee luulee, kun olen ulkoisesti maailman menosta pois niin olen pyhä ja salikelpoinen mutta haloo kaikki alkaa sisältä (sydämestä) ei riitä ulkoinen jos sisällä on..
Matt. 15:19
Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

Hän Herra on Pyhä ja hänen omansa pitäisi muuttua sisältä ja vaellukseltaan Hänen kaltaiseen, se on kasvu omille lihan haluille kuoleminen
Jos joku Herran Jeesuksen oma, on sisimmässään haureudessa pahoissa ajatuksissa, ym. niin sitä tämä lause koskee "pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;" Parannus alkaa sisältä päin, eikä ulkoisesta
Muistan kun olin ollut muutaman kuukauden Herran oma, olin kylässä vanhan pariskunnan luona, minulla oli kynsilakkaa kynsissä ja veli tuli asetooli ja pumpulitukon kera puhdistamaan kynsiäni, vaimonsa puutui siihen, ja sanoi työ alkaa sydämestä anna lapsen kasvaa Herran antamaa kasvua.

Tuo jäi minulle sydämeen mitä tämä rakastettu vanha pois otettu sisar sanoi
hän neuvoi minua monessa hengellisessä asiassa ja opetti pitämään sanasta kiinni

Room. 6:22.Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä.

Ef. 1:4
niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
Kol. 1:22 Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,
Room. 8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
Room. 8:30 mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
Ef. 5:27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.
2Tim. 1:9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
Tiit. 2:12 ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa,
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi