Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

Keskustelua mieteitä päiviimme

Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.06.2018 08:44

Siunattua tätä alkavaa kesäkuuta :thumbup:
Kuva

Herra on hyvä, oletteko samaa mieltä, uskon että olette :P me voimme sanoa "minun turvani on Jumala" niin kun kaikki kaatuu, toiveet ym kuin hajoaa, niin silloin ihminen vasta huomaa että Hän on ainut elämämme onni, rakkaus,turva ja pelastus! Kun seuraan tämän hetken aikaa niin aina vaan kovenee vauhti laittomuudelle, jotenkin alkaa tuntumaan tosi vieraalta olla täällä, ihmiset ja kristitytkin ovat niin muuttuneet, en tiedä koenko väärin. Mutta mitä yksinäisempi ja turvattomampi on sitä enempi tarvitsee Hänen armoaan ja läheisyyttä yksinäisyydessä ja kärsimyksissä Herrasta tulee sinun, minun ystävä ihan käytännössä, siihen tulee kokemus eikä vaan sanonta tai että me vain luemme sen sanasta
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Toivotan runsasta siunausta Hänen johdossaan on turvallista kulkea ja elää!
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Kesäkuu: Ps.62:8 (minun turvani on Jumala.)

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.06.2018 11:20

Tulin vielä laittamaan tämän laulun sanat se on arabi-kristityn laulama ja joku on sen suomeksi kirj kääntänyt.Ariel sen minulle laittoi yv.

Kuva
My life is Yours..Lovely = Elämäni on sinun

Etsin hartaasti löytääkseni jotain, joka tekisi minut iloiseksi,
yritin löytää jotain mikä minua tyydyttäisi,
mutta eksyin vaeltamaan tässä maailmassa
sydämeni oli edelleen tyhjä ja janoinen.

Kuulin jonkun kutsuvan minua nimeltä, käski minua,
tarttumaan Hänen käteensä. Minä tunnen sinut,
tunsin kipusi, tulin sinun takiasi
oi rakkaani, kuolin ristillä puolestasi.

Annoin sinulle, lahjaksi elämän,annoin sinulle pelastuksen,
ja kaikki syntisi, on anteeksi annetut ja näin:
Hänen kätensä kurkottaen minuun.
parantavalla kosketuksella.

Hän avasi silmäni,Hän valaisi polkuani,valoa polulleni,
ja muutti elämäni, olin mennyt liian kauas.
Kuinka en voinut nähdä Herraani?
Kuinka elin ilman Häntä?

Polvistuin Hänen edessään, pidin kiinni,
Hänen kädestään.Huusin Hänen edessään
kovaan ääneen: Tänään....
minun elämäni kuuluu Sinulle Herra.!

Todistaakseni, Jeesuksesta, sanoakseni...
"Hän on tie"! Hän on Kuningas
Hän on ikuinen Jumalani.
Tule ja luovuta elämäsi Jeesukselle
Hän on Jumalasi., Tietoinen tilanteistasi
antaen sinulle voimaa,
suo sinulle voiton jokaisesta synnistä.
Tule kanssani laulamaan...
Tänään elämäni kuuluu: Sinulle Herra.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 02.06.2018 09:42

Morjes olitpa Irkku aloittanut tämän Kesäkuun ihanasti, laulu-runon on niin ihana TYKKÄSIN!!!!

Nyt kauppaan, ai niin aloitin eilen työt oli ihan kiva, tuntui etten olisi ollut ollenkaan pois sieltä :lol:
Siu päiväänne

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.06.2018 21:27

Aivan uskomaton juttu kuinka rohkenevat uskon varjolla tehdä mitä vaan hyi :twisted: :shock:

Saarnaaja pyytää miljoona lahjoituksia, koska Jumala käski häntä ostamaan yksityiskoneen! Katso video!
2.6.2018 10:35

Evankelista pyytää "opetuslapsiaan" rukoilemaan hänen puolestaan, jotta hän voisi ostaa 46,5 miljoonaa euroa maksavan yksityiskoneen. Myös rahalahjoitukset kelpaavat.

Jesse Duplantis, joka omistaa jo kolme lentokonetta, vakuuttaa, että Jumala kehotti häntä hankkimaan Falcon 7X-koneen. Duplantis, 68, selittää seuraajilleen, että hän tarvitsee rahaa saavuttaakseen tämän tavoitteen. Hän muistuttaa, että hän pystyisi kolmimoottorisen koneen avulla lentämään "minne päin maailmaa tahansa vain yhdellä pysähdyksellä", mikä vähentäisi polttoainekustannuksia.

– Jeesus Kristus ei kulkisi tänä päivänä aasilla, hän lentäisi ympäri maailmaa lentokoneella, hän järkeilee.

Saarnaaja vakuuttaa, että hän käyttäisi yksityiskonetta ainoastaan Jumalan sanan levittämiseen.

– Olen omistanut kolme erilaista suihkukonetta ja käyttänyt niitä vain Herramme, Jeesus Kristuksen tähden, Duplantis sanoo:

– Jotkut uskovat, että saarnaajilla ei pitäisi olla suihkukoneita. Minä uskon, että saarnaajien pitäisi pystyä menemään jokaiseen tavoitettavissa olevaan kohteeseen, saadakseen julistettua evankeliumia maailmalle.

Lähde: Metro UK
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 03.06.2018 15:59

Heisu hui miten törkeää ja uhkarohkeata toimintaa :eek: tuo mies on eksyttäjien listalla ja mennari , eli "rahan kerääjä minusta huijasi mies, niin kuin moni muukin kristityn nimeä kantava. Mä sain tänään Arielista Mooseksen kirjan kopioita ihanaa että saan laitettua niitä takaisin tänne luettavaksi, harmitti kamalasti kun ne vahingossa hävitin.Kiitos Irkku kun hoidit tämän asian veljen kautta.
Siu ja morot

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.06.2018 10:31

Rauhan tervehdys, niin monellako on tuo rauha jonka Pyhä Henki antaa tässä levottomassa ajassa, mekin olemme alttiitta menettämään tuon rauhan, ettemme usein sitä edes huomaa, Job on hyvä esimerkki, niin kuin tässäkin jakeessa hän tuo julki...Vaikkakin Job onkin ainut laatuinen "tapaus" kärsimyksestä harvempi ihminen tuon saman on kokenut??

Job
3:24 Sillä huokaukseni on tullut minun leiväkseni, valitukseni valuu kuin vesi.
3:25 Sillä mitä minä kauhistuin, se minua kohtasi, ja mitä minä pelkäsin, se minulle tapahtui.
3:26 Ennenkuin tyynnyin, rauhan ja levon sain, tuli tuska jälleen."

Biblia (1776)
Job 3:26 Enkö minä ollut onnellinen? enkö minä ollut rauhassa? eikö minulla ollut hyvä lepo? ja nyt senkaltainen levottomuus tulee.

Minä mietin :think: että vasta koetuksissa, vastoinkäymisissä ja hädässä, meidän rauhamme punnitaan minkä laatuista se on. Se rauha mitä saatamme kokea kun kaikki on hyvin olemme tyytyväisiä, niin saattaakin olla sitä, mikä ei olekaan
sitä rauhaa joka meille on luvattu sanassa.?

Eikö ole mielenkiintoista että evankeliumia sanotaan näin
Ef. 6:15
ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille. Kaikki Herran Kristuksen omat, on kutsuttu rauhan evankeliumin todistaja tässä ajassa,ei se ole vain joillekin "titteli- kristityille"
Mitä muuta sanassa on tuosta rauhasta, mitä siihen Herran antamaan liittyy....
Kuva
1Kor. 14:33
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
Onko tänään epäjärjestystä monen yksikkö uskovan elämässä ja seurakuntien? Minusta on jos kukin peilaamme itseämme ja seurakuntia, niin emme monikaan vaella Herran sanan mukaan, sitä muunnetaan ja jopa ohitetaan,
ja laitetaan lihalle mieluisampi vaihtoehto.

Fil. 4:9
mitä myös olette oppineet ja saaneet ja minulta kuulleet ja minussa nähneet, sitä tehkää, niin rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
Fil. 3:16 Kunhan vain, mihin saakka olemme ehtineetkin, vaellamme samaa tietä!
Fil. 3:17 Olkaa minun seuraajiani, veljet, ja katselkaa niitä, jotka näin vaeltavat, niinkuin me olemme teille esikuvana.
2Tess. 3:16 Mutta itse rauhan Herra antakoon teille rauhan, aina ja kaikella tavalla. Herra olkoon kaikkien teidän kanssanne.
Room. 5:1 Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Fil. 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Kol. 3:15 Ja vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon te olette kutsututkin yhdessä ruumiissa, ja olkaa kiitolliset.

Joh. 14:27
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
Joh. 16:33 Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Room. 15:33 Rauhan Jumala olkoon kaikkien teidän kanssanne. Amen.

Tulin siihen tulokseen, Hänen todellinen rauha kytkeytyy siihen...Että vaellamme Hänen tahdossaan Jeesus on viitoittanut meille tien, ja meille on jätetty ohjekirja RAAMATTU:
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 06.06.2018 20:32

irkku kirjoitti:Tulin siihen tulokseen, Hänen todellinen rauha kytkeytyy siihen...Että vaellamme Hänen tahdossaan Jeesus on viitoittanut meille tien, ja meille on jätetty ohjekirja RAAMATTU:

Hei Kirjoituksesi oli mieluinen, ainenkin minulle :P Lainasin tuon: pika pika katsoin pienen osan, tv tulee Maria Veitola yökylässä, siinä hän oli Päivi Räsäsen luona, Päivihän on kristitty :roll: vaeltaako hän Jumalan tahdossa ja totuudessa?
Jokin on pielessä kun ohjelmassa sanoi, Maria Veitolalle, ettei homous ole synti :crazy:
Niin puoli totuudessa,monet tänään vaeltaa, en osoita sormella Räsästä, mutta ihmettelen, mihin on jäänyt Raamatun luku, tai sen käytäntöön ottaminen, jos me alamme muuntamaan syntiä joksikin muuksi, niin ahdas portti avarretaan ja tie lavennetaan, ja me tiedämme mihin se johtaa.

Matt. 7:13
Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

Luuk. 13:24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
3Moos. 18:22 Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
3Moos. 20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

1Kor. 6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä (miehimykset,= homot- lesbot

Room.
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät

Avioliittolain muutosta sukupuolineutraaliksi kannattaa papeista lähes puolet (44 %) ja kanttoreista vajaa kolmannes (30 %). Yhä useampi pappi ja kanttori on sitä mieltä, että samaa sukupuolta olevilla pareilla tulisi olla mahdollisuus kirkolliseen vihkimiseen. Papeista reilu kolmannes (35 %) kannatti kirkollista vihkimistä, puolet vastusti (50 %). Kanttorien keskuudessa kannattajia oli joka neljäs (23 %), vastustajia kaksi kolmesta (63 %). Näin ollen sukupuolineutraalin avioliittolain kannattajia oli enemmän kuin niitä, jotka kannattivat kirkollista vihkimistä.
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja kaisu » 07.06.2018 08:57

Jeesuksen Kristuksen tuoksua, teille foorumin väki, ja Kaikkivaltiaan armoa ja rakkauttaan tähän armon päivään.

Kuva

Minäkin pidin artikkeleista, kiitos Irkku ja Tabitha. Minulla on nyt loma, olen ollut jo maanantaista asti vapaalla, ja viileä sää alkoi kun minun lomani alkoi :roll: Tosin luvattiin ensiviikoksi taas helle säitä :thumbup:

Kun luin teidän kirjoituksia, niin miten tärkeätä onkaan olla kuuliainen Jumalalle, tuli myöskin mieleeni, että "kaikki se mikä ei tapahdu uskosta on syntiä"
Room. 14:23
mutta joka epäröi ja kuitenkin syö, on tuomittu, koska se ei tapahdu uskosta; sillä kaikki, mikä ei ole uskosta, on syntiä.

Meillä on vapaus elää ilman pakkoa ja vaatimuksia, meidän vaellus täällä riippuu rakkaudesta, jos me rakastamme Häntä; niin silloin kartamme syntiä, synti on se mikä nostaa Jumalan vihan, silloin kuin vaellamme kuuliaisina ja totuudessa, emmekä lisää ja ota pois Raamatun sanasta, saamme armosta kulkea valmiiksi viitoitettua tietä.

Tosin kaikkihan riippuu siitä,tahdommeko antaa kaikki Hänelle! Ja kulkea lihalle kuoleman tietä joka yksin kertaisesti tarkoittaa synnille kuolemista. Siunaten kaisu

Kuva

Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sit­tenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse. Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikki­aan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Juma­lalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa, Room. 6:8-11.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja kaisu » 08.06.2018 14:14

Siunausta täältä, tänään olen vain laiskotellut, pitäisi tosin alkaa tekemään suursiivousta, mutta tämän viikon nyt oleskelen :lol: Muuten Irkku tai Tabitha ehdotus,voidaanko laittaa tänne erillinen osio varoittaville äänitteille, joissa tuodaan esille eri eksyttäville ilmiöitä,koen että pitäisi varoittaa ihan erillissä osiossa, minä voisin niitä laitella. Minulla on Heinäkuuhun asti lomaa, ehdin laitella, olla foorumilla . Jos ja kun tämä ajastus sopii olisin kiitollinen :P
Rauhan Jumala kanssamme.

Ps Mitenhän Maikku voi, muistetaan häntä rukouksin, nyt kahville :lol:
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.06.2018 14:53

Kyllä mä täällä olen. on vain niin vaikea saada Nuolta kohdistettua kohteeseen, kun käsi vapisee ja välillä heittää kaiken pois. Luen mielelläni kirjoituksianne. Jeesus teitä rakkaasti siunatkoon.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi