Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.05.2018 15:07

Rauhaa ai kun kiva et Kaisukin on ilmestynyt kuvioihin :clap: luin yhtä Reinikaisen kirjaa jossa oli kaiken näköistä ilmiötä josta varoitti jo 1992 Jo silloin hän kirj näistä niin sanotuista ihmeistä jossain välissä jotain laitan tänne hänen näkemyksiään, oli mielenkiitosta että hän puhuin "sielunhoidosta" ja että kristityt ovat ottaneet mallia paljon peräti pakanauskonnoista. :eek: Tästä on yli 20.v aikaa kun näin uninäyn aika lyhyt mutta nyt kun katselen tilannetta niin uskon että se oli Jumalalta. Minusta hyvin ristiriistaista Jumalan sanan kanssa, että moni ilmiö tämän päivän kristityillä on maallinen ja peräti pimeyden lähteistä, ulkomailla ainenkin on seurakuntia jossa myrkky käärmeitä otetaan käsiin ja ne pistävät ja juodaan jopa myrkkyä he vetoavat tähän..
Mark. 16:18
nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.

Onko tullut mieleen että ei Herra varmaan tarkoittanut että me käytännössä tekisimme noin seurakunnissa, mitä ihminen luulee todistavansa tuolla, ja olen lukenut että moni on noihin kuollut seurakunnissa kun ovat leikkineet pikku jumalaa

Mitä tähän aikaan sanoisi, aika on PAHA tänään saa olla enempi varovainen "kristittyjen taholta" kuin maallisten ihmisten
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 29.05.2018 16:47

Siunausta: Kiitos Irkku, itsellänikin on parempi olo. :P Luin tuota kirjoitustasi ja tuli ajatuksiini, että moni "pääpiirteittäin julistaa totuutta",mutta tuovat siihen vierasta tulta mukaan, jota monet eivät edes huomioi kun taustalla on niin valtavasti sitä ylistystä, ja ihmeiden tuontia, menestystä ja terveyttä.Minulle tuli mieleeni Paavalin sanat joilla hän varoitti, ja sanoi....

GAL.
1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
1:7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.

Jesaja ja Miikaakin sanovat näin.
Jes. 30:10
jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

Miika 2:11 Jos tulisi mies, joka tuulta tavoittelisi ja petollisuudessaan valhettelisi: "Minä saarnaan sinulle viinistä ja väkijuomasta", siinä olisi saarnaaja tälle kansalle.

Miksi näin? Ehkä suurin syy on että me etsimme tunne elämyksiä ja ulkoista ihminen on itsesään että haluaa jopa hengellistä nautintoa. Voisitko Irkku kertoa tuon unen minä haluaisin kuulla sen, se sinä sen koet jakaa tänne??
Kuva
Jeesuksen Messiaan siunausta
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 30.05.2018 13:21

Rauhaa olen niin iloinen, kun luin siskojen kirj. Herra on antanut taivaallista viisautta ja ymmärrystä teille :P
Niin onhan meidän iankaikkisuudesta kysymys, täällä olemme vielä matkalla ja jos emme valvo ja rukoille niikuin Herramme Jeesus kehotti, voimme joutua kaiken näköisten opintuulien vietäväksi
Ef. 4:14
ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;

Minä tosin ihmettelen eikö Herra yksin kelpaa, miksi pitää mennä yli sanan ja miksi menestys ja terveys on tänään ykkös sialla? Hän on se salaisuus jossa on kaikki

Kolos:
2:2 että heidän sydämensä, yhteenliittyneinä rakkaudessa, saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden, Kristuksen,
2:3 jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.

Minua siunasi tämä Maikun kokemus Heralta siinä on sitä Hengen aitoutta, Maikku rukoili ja Herra toimi, ei tarvinnut Maikun mennä ja laskea käsiään, ja " julistaa olen voideltu tai profetoida turhia niin kuin useimmat tänään tekevät" vaan toimia niinkuin sana kehoittaa rukoilkaa toistenne puolesta... lainaan sen kirj tähän loppuun

Maikku kirjoitti:Minä lauloin

Kerron tähän erään kokemani ihmeen:

Minä en osaa laulaa, ei ole yhtään sävekorvaa. Isäni ja äitikään eivät osanneet laulaa, eivät myöskään siskot ja veljet.
Tästä on aikaa jo monta vuotta. Olin rukouksessa ja rukoilin kaimani puolesta, joka sairasti syöpää. Hänelle oli profetoitu, kuinka hän paranee ja nostaa riemunsirpin ja menee leikkaamaan. Siinä rukouksessa muistin kaimaani ja Pyhä Henki valtasi minut ja aloin laulaa kielillä ja sitten tuli laulu Suomen kielillä:

Halleluja, Halleluja
Ovet avautuu kirkkauteen.
Jumalan luokse taivaaseen.

Halleluja, Halleluja
Kruunauspäivä jo koittaa.
Valo pimeyden voittaa.

Halleluja, Halleluja
Astu sisälle laulamaan.
Ylistystäsi veisaamaan.

Ihmettelin, lauloinko minä, joka en osaa laulaa. Tuo taito ei kuitenkaan jäänyt minulle. Kaimani ei kauan tämän jälkeen elänyt vaan siirtyi todelle Jeesuksen luokse. Ihmeellinen on Herramme.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.06.2018 07:42

Sinun runosi Irkku, jonka lähetin julkaistavaksi, julkaistaan, kun lehteen tulee sopiva tila.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.06.2018 08:15

Maikku kirjoitti:Sinun runosi Irkku, jonka lähetin julkaistavaksi, julkaistaan, kun lehteen tulee sopiva tila.

Kiitos Maikku sisko :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi