Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.05.2018 18:39

Maikku kirjoitti:Tuo etusivu kukkineen on tosi kaunis. On väriäkin.

Eikö annon nyt Tabithalle puuhaa katsotaan mitä tänne laittelee hän on vielä nuori ja vireessä mä taidan jo kalkkiutua :lol: siunattua illan jatkoa ja hyvät yöt huomisiin :P
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 24.05.2018 20:45

Kuva
Moi koko päivä meni ulkoilemassa kavereiden kaa, laittelen huomenissa mä ajattelin laitaa ne ihanat osiot nimet tänne jookos Irkku??? :P nyt meen ottaa jotain syömistä ja huilimaan öitä ja siu
Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.05.2018 04:28

Hienoa, tulee jotain uuttakin. Olen utelias.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 25.05.2018 08:49

Maikku kirjoitti:Hienoa, tulee jotain uuttakin. Olen utelias.

Heisuli jotain osioiden nimiä vaihdoin otin ne toisesta foorumista, minusta ihania kun on korkeaveisusta :clap: nyt askareet jatkan on viell tekemistä siu Maikku ja muillekin :lol:
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.05.2018 09:46

Tabitha kirjoitti:
Maikku kirjoitti:Hienoa, tulee jotain uuttakin. Olen utelias.

Heisuli jotain osioiden nimiä vaihdoin otin ne toisesta foorumista, minusta ihania kun on korkeaveisusta :clap: nyt askareet jatkan on viell tekemistä siu Maikku ja muillekin :lol:

Herramme Jeesuksen siunaamaa päivää kaikille. Hyvinhän sinä Tabitha olet laittanut mä autan sinua nyt vähän, saadaan tämä foorumi jotenkin vakaaksi, tänään on ollut parempi olo ei ole niin tukkoinen hengitys kulkee paremmin eikä yskittänytkään yöllä pahemmin, on ihminen aika konstikas, talvella kylmä syksyllä pimeä ja kevät-kesä allerginen :crazy: mutta Jumalalle kiitos olemme Hänen armostaan matkalla kotiin jossa ei ole...
Ilm. 21:4
ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." :thumbup:
Kunnia Herralle Jeesukselle, meidän rakkaalle Vapahtajallemme!!!!! :clap:
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 26.05.2018 09:14

Heisut no nyt alkaa olemaan ihanaa tää tuntuu taas kodikkaalta
Kuva

Eilen sain tietää et pääsen samaan työpaikkaan takaisin eikö ole ihmeellistä, ei se ole mitään muutta kuin Jumalan siunaus :clap: heinäkuussa alkaa sitten työt olen tosi iloinen. Kohta lähden liikenteeseen pitää nyt nauttia ulkoilusta kun on lämmin mitä te teette viikonloppuna mä varmaan menen kokouksiin sunnuntaina mutta eihän sekään ole varmaa, parempi elää päivä kerrallaan hyvää päivän jatkoa siu!!!

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 28.05.2018 10:24

Heisu hyvää alkavaa viikkoa mukin alkoi aamusella kamalasti yskittää, pitää kipaista rohtoja eli allergia lääkettä joko tää vaiva iski minuunkin :cry: lueskelin ja aatelin tämän jakaa luettavaksi moikka ja Siu :P

“TEE TIENI SUORAKSI” -
Gary Wilkerson
Älä kuuntele vääriä opettajia. He kertovat sinulle, että Jumalaa voisi käyttää ikään kuin lampun henkeä, joka täyttää kaikki toiveesi. Älä koskaan laita kolehtihaaviin seteliä odottaen sen kasvavan sinulle korkoa. Jumala murehtii sellaista väärää opetusta ja seurakuntalaisia, jotka ottavat mielihyvin sen vastaan. Meidän rukouksemme ei saa olla: ”Herra, siunaa, minua”, vaan pikemminkin ”Herra, muuta minut. Pane minun sydämeni kuntoon. Suorista polkuni. Silloin ei mikään leijona voi syödä minua. Minulla on silloin Sinun auktoriteettisi valtakuntasi työssä.”
On aina parasta paeta vääryyttä, ennen kuin se tapahtuu. Uudestaan ja uudestaan näemme Raamatussa Jumalan päästävän kansansa vääristyneistä tilanteista. Kun Hän käski Nooaa mennä arkkiin, se tapahtui, jotta Hänen palvelijansa siirrettäisiin tärveltyneestä maailmasta. Kun Hän johti Israelin kansan Luvattuun Maahan, hän siirsi heidät pois Egyptin ahdistavasta kahleesta.
Kuva
Eivät ainoastaan langenneen maailman tai kirkon väärät johtajat ole harhassa. Siinä on myös oma syntinen sydämemme. Kun suositut saarnaajat sanovat meille: ”Sinä voit saada menestyksellisen elämän tänään, jokin sisimmässämme herää, varsinkin jos koemme oman elämämme tuottaneen pettymystä. Motiivimme lähestyessämme Jumalaa ei voi olla: ”Voinko saada Häneltä jotakin?” Jos niin on, etsimme väärää jumalaa.

En sano tällaista kovin usein, mutta en voi myöskään peruuttaa mitään tässä sanomastani. Ystävä, pakene sellaista Raamatunopetusta, joka on olemassa vain, jotta sinun olotilasi olisi parempi. Vältä suhteita, jotka vievät sinut syvemmälle nautinnon etsimiseen ja pois Kristuksen kasvojen etsimisestä. Hae itsellesi toisenlaisen uskon seurakunta, jos sinun omasi vetää sinua sisään rakennukseen, mutta laiminlyö Jeesuksen viemisen kaikkialle. Pakene ja tiedä, että kuuliaisuutesi miellyttää Jumalaa.

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 28.05.2018 10:39

Irkuu on tapahtunut moka anteeksi, kaikki
C. H. MacIntosh. kirj. On pois ylläpidos oli et automaattinen siivous voi kun ottaa aivoon onko niitä missään tallessa
Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.05.2018 14:14

Tabitha kirjoitti:Irkuu on tapahtunut moka anteeksi, kaikki
C. H. MacIntosh. kirj. On pois ylläpidos oli et automaattinen siivous voi kun ottaa aivoon onko niitä missään tallessa
Kuva

Älä murehdi vahinkoja sattuu, olet tosi paljon auttanut.Ei minulla ole noita C. H. MacIntoshin kirj, ariel niitä on laittanut, enkä tiedä milloin ehtii,jaksaa tänne kirjoittaa ja niitä laittaa. keksin siihen jotain tilalle. :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 28.05.2018 19:19

Tervehdys ystävät, ja Jeesuksen Messiaan siunausta pitkästä aikaan, käymisestä onkin jo aikaa ei ole ollut mitään estettä, se vaan että olen ollut laiska, ja nyt sain tulla valmiiseen pöytään ruokkimaan itseäni. Toivon mukaan minkäkin voin tänne jotain jakaa, mikä toisi Jeesukselle kunniaa, sitä on nykyään enemmissä määrin, että ihminen saa kunnian ja kiitoksen, vaikka kunnia kuuluu ainoastaan Hänelle.
Psalmi.24:
24:7 Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!

24:8 Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.

24:9 Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!

24:10 Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.

Kuva
kaisu

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi