Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 18.05.2018 11:39

Hei ja myöhästyneet syntäri-nimipäivä onnittelut Maikulle
Kuva :clap:

Mitä teill muuta kuuluu meidän joukko on pienentynyt missähän Kaisu ja Elise luuraa :roll: onko heist mitään kuulunut, no me mennään näillä eväillä onhan meillä rikas antaja

Room. 10:12
Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.

Oikein saa välillä ihmetellä Jumalan sanan lupauksia, mutta ei Jumala ole automaatti, Hän katsoo sydämeen, uskoa ja uskonnollisuutta on joka lähtöön. Sana sanoo :thumbup:
Matt. 5:8. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
Ps. 24:3-5. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa Hänen pyhässä paikassansa? Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.

Biblia (1776)
1Tim. 1:5 Mutta käskyn päätös on rakkaus puhtaasta sydämestä, ja hyvästä omastatunnosta, ja vilpittömästä uskosta.

Eikö oo ihmeellistä kiitos Jeesus :clap:
Kuva
Siu ja hyvää päivän jatkoa moi
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 18.05.2018 14:01

Irkku sä olit laittanut valmiiksi osioita mä siirrän ne näkyviin kiitti :P
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.05.2018 14:28

Kiitos Tabitha, mun mielikukkia, valkovuokot. En tiedä, miten ne sykähdyttävät joka kerta. Minäkin olen kaivannut Elisea ja Kaisua. Miten Elise on talvesta päässyt yli, kun on ollut kova influeenssakausi. Mulla alkoi jo jouluaattona ja kesti pitkään, Irkku on myös pitkään sairastanut. Kiitos Herralle, nyt alkaa väistyä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 21.05.2018 05:04

Mulle ei kuulu nyt muuta kuin yksi SUURI HAMMAS, Koita saada hammaslääkärin, annan ottaa pois.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 21.05.2018 20:02

Mä muistan sua rukouksin.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 22.05.2018 10:32

Kuva

Heippa miten Maikku meni hampaanpoisto :roll: Tääll on kaunis aamupäivä tosin aurinko on tosi pistävä et hu hu pitäisi mennä asioillekin mutta tässä ehtii viell, eilen kohtasin muutamia uskon siskoja ja voi miten paljon on murhetta ja kyyneleitä tänään, monet kulkee ohitse, etenkin niin sanotusti "onnelliset tyytyväiset kristityt" ei ole aikaa hyljätyille ym vähäpätöisille, tiedän aika tarkkaan mitä monien tyytyväisyys on itsekin olen mennari höyryssä sitä kokenut, muutamia vuosia sitten, mutta Jeesus armahti ja vapautti ulkokultaisesta hengellisestä elämästä, kiitos Jeesukselle kunnia Hänelle hyvää päivän alkua Jeesuksen kanssa! :P
Minusta tää runo sopii tähän aikaan monille.

Hiljaa, ystävät hiljaa,
siellä nyt vaeltakaa
missä suru ja murhe
ovelle kolkuttaa.
Missä taakkojen alle
uupuvat sydämet,
missä itkien käyvät
vaivatut ihmiset.

Älkää ankarin käsin,
sattuko sydämeen,
jonka harpuissa soivat
sävelet särkyneen.
Jollet ruokoa maasta
korjata talteen vois,
jätä se Mestarin huomaan,
väisty vaieten pois....

Vilho Rantanen
Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.05.2018 10:19

Rauhan tervehdys niin mitenhän Maikkun olotila mahtaa olla muistetaan rukouksin mä täällä poden allergiaa lääke tekee vähän väsyneeksi mutta pitää mennä kauppaan käymään, laitan tämän ihanan runon meille minulla on tämä kirja, sain sen yhdeltä siskolta liki 30.v sitten hän sanoi.. tämä kirja kuuluu sinulle, ja ihana se onkin. :thumbup:

Kuva
Jeesus, minun Paimeneni

Jeesus, minun Paimeneni,
Ylkäni, Ystäväni,
Profeettani,Pappini ja Kuninkaani.
Minun Herrani,minun Elämäni,
Tieni ja Päämääräni -----
ota vastaan ylistys,
jonka sinulle tuon-

Kuva
Kaivo on syvä, ja minä pyydän elämän vettä;
kukaan ei voi tyydyttää sieluni kaipausta
saadakseni elämän vettä,
kunnes tulee Yksi, joka kuulee huudon,
ihmisten auttaja hädän aikana.
Ja minä uskon, todella näen,
että Kristus on elämän vesi.

Kirjasta Hession:Me haluamme nähdä Jeesusta
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.05.2018 19:53

Vihdoin hammas on poissa. Kiitos ystävät muistamisesta. Hampaassa oli pitkä paksu juuri. Nyt parantelen poskeani, on paksu ja sain antibiootin. Olette kaikki niin ihania. Vielä kerran kiitos.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.05.2018 11:12

Maikku kirjoitti:Vihdoin hammas on poissa. Kiitos ystävät muistamisesta. Hampaassa oli pitkä paksu juuri. Nyt parantelen poskeani, on paksu ja sain antibiootin. Olette kaikki niin ihania. Vielä kerran kiitos.

Kiitos Herralle! et Maikun juttu on ohi kunhan tuo kuurikin on syöty. Tabitha jatka laittamista saat vapaat kädet olen hirveän väsy ps poista se yksi foorumi jotenkin on tööt olo :lol: Siunattua päivää :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.05.2018 18:25

Tuo etusivu kukkineen on tosi kaunis. On väriäkin.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi