Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 13.05.2018 12:42

Rauhan tervehdys hyvää äitienpäivää kaikille, eräitä mieteitä tuli toissa päivänä kun katselin erästä ohjelmaa, mutta kirj jotain siitä myöhemmin tänään olkoon Herramme meidän onnemme ja ilomme Hän rakkaus on kanssamme!
Kuva

:wave:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 13.05.2018 19:27

Täällä ollaan lupasin jotain ajatuksia tuoda, mutta ensin ilmoitan että sain s-postia Tabithalta tulee takaisin tänne saa itse kertoilla kuulumiset :thumbup:

Kyllä monet ovat huomioineet että sanan mukainen elämä on paljolti muuttunut, minusta on "jopa hupaisaa" kun sanotaan apu tulee Herralta :roll: Kun lihan käsivarsi ohjaa ja vaikuttaa monissa asioissa, niin että otetaan mallia maailman menetelmistä, tv tulee esim mainintoja, ohjelmia "ensitreffit alttarilla, totuuden treffit ym leirejä" ja paljon muutakin toimintaa jossa etsitään kumppania. Pitäisikö uskovienkin toimia noin? Voit ajatella että ei kristityt noin varmaan toimi, mutta kerron nyt jotain, jo 80 luvulla oli monella sisarella saada puoliso jopa liki pakkomielisesti ja kun ei seurakunnasta löytynyt mieluisaa niin otettiin maalinen ukko ja moni jopa sanoi että sai Jumalalta lupauksen että mies tulee sitten uskoon, no moni sisar meni itse maailmaan. nyt on avioliittoleirejä
ja seurusteleville. Viikonloppu on tarkoitettu seurusteleville ja kihloissa oleville pareille. Ja viimein mitä katselin monessa Kiinan seurakunnissa järjestetään ulkoilmassa (puistoissa) tutustuminen nuorille että löydetään puoliso tanssin tahdissa, tanssi oli muistaakseni Irlannin kansallistanssi, mihin tähän mahtuu Jumala ja sanan mukaan toiminen ja eläminen?? Eikö Hän joka meidät on luonut ja pelastanut kykene meidän elämäämme järjestämään? Totisesti kykenee mutta ihminen luulee monessakin asiassa toimivansa Herran tahdossa, mutta ovatko he tulleet niin viisaiksi että osaavat hoitaa asiat paremmin kuin Jumala? Minusta tuo kaikki mitä on tuotu lisämausteena kristittyjen keskelle on maailman hengestä, vaarallista leikkiä pikkusormi on monilla jo pimeydellä :wtf:

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.05.2018 14:59

Hu kun on lämmintä ehkä liikaakin mutta enpä valita, viime vuosi olikin kuin "syksyä" siskot alkaa jo huolestua kun olen äänetön, no on se minulle outoa kun olen tottunut olemaan heidän kanssa joka päivä puhelimessa, nyt Henkka saa hoitaa sen puolen ja saamme tietää puolin ja toisin miten voimme. Kokeetkin olivat aika hyvät ja lääkäri sanoi, että joko viruksen jälkipuintia tai allergiaa?? minä taas en voi sulkea Herran tarkoitus perää pois, onhan se tietty et on hankalaa asioida mutta nyt tiedän jo vähän mitä on hiljaisuus :silent:

Toivon kaikille runsasta siunausta ja huolenpitoa Herralta
löysin tämän joten laitan sen tähän loppuun :P Tuo miete, kirjoitus pitää paikkaansa kaikki on muuttunut

"Katso nyt, missä ollaan; kaikki on takaperin ja ylösalaisin.

Lääkärit tuhoavat terveyden,
lakimiehet tuhoavat oikeuden,
yliopistot tuhoavat tiedon,
hallitukset tuhoavat vapauden,
tiedotusvälineet tuhoavat informaation
ja uskonnot tuhoavat hengellisyyden."

- Michael Ellner
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 15.05.2018 17:03

Hei pitkästä aikaa, kiitos kun sain tulla vielä, vaikka olen poikoillut ja määrätyllä tavalla jätin teidät sinut Irkku yksin :roll:
No minä mokasin liha halusi paremman aseman ja palkan olin menossa ja lujaa oman valinnan tielle. Saan olla kiitollinen et tuli pysähdys, olen nyt työtön katsotaan jos pääsen entiseen työhöni takaisin, poikkean myöhemmin on niin kuuma istua koneen äärellä halaus ja kiitos.
moi ja siu.

Savi astia

On saven valaja työssään pajassa
luoden astiaa kauneinta tässä ajassa.
Tuo arvokas savi on aarteiden hinnassa
vaikka valajan kuva ei heijastu pinnassa.

Kai tekee Hän minussa työtänsä luovaa
kun astiaa tätä vain ahjossa muovaa.
Vai lojuuko aines tuo nurkka pielissä
astian malli vain Jumalan mielessä.

Vaan ottaa Hän kipon tuon välillä esiin
ja heittää sen jäähtymään jäisiin vesiin.
Saako Hän kiiltävää kaunista lain
vai kupposen kulkijan kourassa vain.

Vielä Mestari merkitsee astiat aidot
joissa näkyvät Hänen kätensä taidot.
Ne tehnyt on itselle käyttöönsä jaloon
Hän varoen siirtää ne taitajan taloon

Veli Lillinen

Kuva
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.05.2018 19:13

Olipa kiva ylläri kun tulit tänne takaisin niin Tabitha kyllä meitä jokaista tavalla ja toisella pysäytetään, Maikku tänään sain ääneni takaisin yritän nyt hissukseen puhella ja meinaa väkisin tulla et otan kynän ja paperin et kirj Henkalle :lol: Mä laitan sulle yv Tabitha jos jaksat jelppiä laitetaan vähän tätä foorumia neuvon mitä
ensitöiseni vaihdan väriä jatketaan Herran armosta eteen päin :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Tabitha ♥ » 16.05.2018 14:32

Hei :P Irkku jotain sain tehtyä,korjaa jos tein jotain väärin :roll: Tääll on aika kuuma et ei jaksaisi oikein mitään neuvo yv lisää mull on nyt aikaa ja saat levätä ja saada kuntoasi takaisin, tuo oli aika pitkä aika sairastaa viruksen eri muotoja vahvistu sisko :thumbup: Samoin muutkin meidän poppoo nyt täytyy mennä tähän huoneeseen tulee koht kuuma moikka ja siu

On kuljettava pimeän läpi jotta voi ymmärtää
mitä on valo.
On oltava surun tuttava jotta voi tietää
mitä on ilo.

Kuva

Vain se joka on kadottanut voimansa
tietää mitä vahvuus tarkoittaa.
Suurimman voiton saa se joka uskaltaa
myöntää tappionsa.

- tuntematon -
♥ Tabitha ♥

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.05.2018 16:58

Sydämellinen kiitos Tabitha mä jatkan vähän ettet joudy yksin kaikkea tekemään ja kyllä sä osaat ilman neuvoakin laitella jos et niin korjaan ole vapaa laittamaan

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.05.2018 09:12

Maikku eikö sinulla ollut samana päivänä nämä?
Nimi ja syntymäpäivä onnittelut meidän rakkaalle Maila siskolle
Tämä sivu on sinulle siskoni!!!
Kuva

Kun hiljaisuus hiipii huoneeseen,
käteni puristan rukoukseen.
Tulit mieleeni ystävä kultainen,
oli pyyntöni kuiskaus hiljainen.
Sinä, Luoja siunaa ystävääni,
hän kaukana on viereltäni.
Hänet syliisi ota ja hiljaa tuudita,
lupaa aina häntä kaikelta suojella.
Kirj?

Hyvää syntymäpäivää ja nimipäivää
siunaten Irkku ja Henkka
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.05.2018 19:37

Hih, sinä muistit. Kiitos, tuo oli niin ihana toivotus. Jumalalle kiitos äänesi palautumisesta. olen tosi onnellinen puolestasi, Jumala on niin ihmeellinen, hän on sama aina ja ikuisesti. Olen myös iloinen Tabithan takaisin tulosta. Jumala olkoon sinun väkevyytesi.

Vielä tuosta elämäntoverista, mistä Ikku kirjoitit. Olen niin tyytyväinen kun silloin aikanaan sain luovuttaa miehen Herralle, jota minullekin tyrkytettiin. Mitähän minunkin elämäni olisi tänä päivänä jos olisin tuohon kelkkaan mennyt. KIITOS TAIVAAN ISÄ; ETTÄ VARJELIT. :-D :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.05.2018 22:23

Maikku kirjoitti:Hih, sinä muistit. Kiitos, tuo oli niin ihana toivotus. Jumalalle kiitos äänesi palautumisesta. olen tosi onnellinen puolestasi, Jumala on niin ihmeellinen, hän on sama aina ja ikuisesti. Olen myös iloinen Tabithan takaisin tulosta. Jumala olkoon sinun väkevyytesi.

Vielä tuosta elämäntoverista, mistä Ikku kirjoitit. Olen niin tyytyväinen kun silloin aikanaan sain luovuttaa miehen Herralle, jota minullekin tyrkytettiin. Mitähän minunkin elämäni olisi tänä päivänä jos olisin tuohon kelkkaan mennyt. KIITOS TAIVAAN ISÄ; ETTÄ VARJELIT. :-D :-D

Maikku oletko tietoinen et nimesi... alkuperä on Mariasta

Niinpä näitä naittajia löytyy, mutta Herra sinua varjeli kun sydämesi halusi tehdä Herran tahdon, kunnia Jumalalle iso hali nuku hyvin
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi