Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.05.2018 10:10

Siunattua tätä alkavaa toukokuutta, jos taas jaksaisi jotain tänne laittaa, edelleen ääneni on pois ja en ole ihan terve, mutta Herrassa me voimme kaiken Hän on apumme ja turvamme, amen. Olen helmikuusta kokenut Henkan kanssa kaiken näköistä on ollut ulkoisesti synkät pilvet meidän elämän yllä, mutta ei mikään eikä kukaan voi estää sitä mitä Jumalan Poika Jeesus on, Hän on aina omiensa kanssa valvoo ja vaalii, ettei kukaan ylitä Hänen sallimiaan asioita omiensa elämässä, tämä on ollut hiljaisuuden aikaa kun Herra riisuu ihmisiä kaikki saattaa kaatua, että Hän saisi hiljentää ihmisen näkemään että Hän on ainut johon me voimme elämämme rakentaa tässä ajassa, muut rakennukset sortuu, ja saattavat viedä meidät kauaksikin Hänen läheisyydestään, on hyvä että Herra armossaan pysäyttää, omiansa laskemaan kustannuksia, ajattelemaan mikä on tärkeintä. Ei Herra meiltä paljon "vaadi" Hän odottaa vain kuuliaisuutta ja sitä miten me asennoidumme tässä ajassa elämässämme eri valintoihin.
Olen äärettömän kiitollinen Herralle että saamme Henkan kanssa olla Jumalan lapsia , mikä etuoikeus se onkaan että saa olla verellä pesty morsian, matkalla kotiin jonne Jeesus meitä johdattaa.

Rakkaat Jeesuksen omat olkaa siunatut tuossa kalliissa Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Toukokuu Minä nukuin, mutta minun sydämeni valvoi.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.05.2018 10:05

Kiitos Herra uudesta aamusta, jonka olet antanut "joka päivä on armo uus" Herra suo että me käyttäisimme päivämme eläen sinun tahdossasi ja lähellä sinua. Sain Tabithalta viestiä en selitä mitä mutta hän ei tule enää kirj eli poistan hänet pyynnöstään
siunattua päivää

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.05.2018 07:25

Hienoa. Nämä sivut ovat avautuneet.
Käteni vapisee vielä, mutta yritän sisukkaasti tulla tänne. Kuvia mun on vaikea laittaa, vaikka tykkään kovasti kuvista, jos saan vain kirjoittaa. Täytyy sanoa, on ollut vaikea pysyä lähellä Herraa, ei Herrassa ole vikaa vaan minussa itsessäni. Herra armahtakoon minua.
Tabitha on lähtenyt pois, toivottavasti Kaisu ja Elise ovat vielä mukana, niin ja Jukkapekka, Ariel ja Henkka. Jumala siunatkoon ja virittäköön meitä kaikkia.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.05.2018 11:44

Jumalan rauha kaikille Herra on luvannut, että saamme levosta käsin kulkea voittosaatossa Hänessä, olet sitkeä Maikku siskoni jotenkin jäin Tabithaa kaipaamaan sen verran voi sanoa et hän muuttaa Suomesta pois :roll: toivon et olisi oikea siirto? Kiitos Isälle että voi taas olla täällä halaus ja siunaus kaikille
Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.05.2018 09:55

Jumalan rauhan tervehdys :P oli ihana heräillä kauniiseen aamuun aurinko paistaa ja lämmintäkin luvattiin, täytyy myöntää että minulle aurinkoiset, lämpimät ilmat vaikuttaa mielialaan olen pirteämpi.
eilen katselin erästä ohjelmaa tv7 ja oli rohkea julistus, ja varoitus "yhteiskristillisyydestä" niin sehän on ihmisen oma valinta, Herra ei pakota seuraamaan Häntä kuuliaisena, minä olen monesti ihmetellyt miksi monet ovat tulleet uskoon, jos he eivät vuosienkaan saatossa halua seurata Herraa totuudessa, jos halutaan vain tähän aikaan siunauksia talouteen, terveyteen ja titteleihin. Itse ole sitä mieltä, että tuon kaltainen hengellisyys on elämää omassa tahdossa, ei ole suotuttu riisuttavaksi ja kuolemaan lihan haluille, onko minussa jotain mätää kun näen sanasta aivan toisenlaisen hengellisyyden, mitä näen tänään :roll: Minä olen sanaa nähden yksinkertainen ja luotan mitä siihen on kirjoitettu tämä on meidän elämässä ollut ja on totta ei tarvitse mutkitella tai yrittää näyttää super uskovalta tärkeintä on että kun sydän on puhdas ja vilpitön Herran ja ihmisten edessä. Ensin pitäisi etsiä Herran tahtoa oppia Hänessä elämään myös siinä ei vaan huolilla puhumaan sitä vaan todella alistua että Herra saa tehdä meissä hyvän työn että se entinen ja oman edun tavoittelu jäisi syrjään Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
Sana johon minä pyrin panemaan toivoni on...
Kuva
Matt.
6:1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
6:2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6:3 Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
6:4 että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
6:5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6:6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
6:7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
6:8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].
6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
6:16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6:17 Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
6:18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
6:19 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
6:20 Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
6:21 Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.
6:22 Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
6:23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.
6:25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
6:27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
6:28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
6:29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
6:30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
6:31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 06.05.2018 20:44

Siunattua iltaa
Olen lukenut paljon.
Minäkin olen pirteämpi kun aurinko paistaa ja on lämmintä.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.05.2018 09:32

jukkapekka83 kirjoitti:Siunattua iltaa
Olen lukenut paljon.
Minäkin olen pirteämpi kun aurinko paistaa ja on lämmintä.

Kiitos Herralle jukkapekka että olet tänne poikennut, taitaa vaikuttaa kevät- kesä monien mielialaan, kyllä minuun vaikuttaa pimeät ajat aika kovin, etenkin kun heräät on jo valmiiksi pimeää. Muuten olisi ihan ok nyt vaikuttaa kovin siitepölyt äänikin oli palaamassa mutta kesti vain muutaman tunnin ja taas pois, yksi ilta ajattelin et näinä kuukausina olen saanut kokea "mykkyyttä" viime vuona kuuroutta jotenkin otan osittain sen Herran puheena itselleni,
Ps. 38:14
Mutta minä olen kuin kuuro, en mitään kuule, kuin mykkä, joka ei suutansa avaa.

Kaikella on oma tarkoituksensa sen ainenkin nyt ymmärrän ei ole hyvä kuulla kaikkea eikä hyvä puhua kaikkea, ennen kuin Herran ajalla mutta nyt menen lääkkeet ottamaan siunattua päivää Herra Jeesus on rakkaat, heikoissa väkevä amem.

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.05.2018 12:45

Yllä olevan runon laitan Ristin Kansa lehteen. Tuo on niin hyvä. Viimeisessä Ristin Kansa lehdessä oli sun runosi. Silloin kerran laitoin kaksi runoasi, nyt tuli tuo toinen. Molemmat on hyväksytty lehteen.
Sinä saat äänesi vielä takaisin. Jumala vain opettaa jotain. Sinä ymmärrät minua kuuroa, melkein kuuroa. Jukkapekka kiitos rohkaisusta. Jumala sinua runsaasti siunatkoon.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.05.2018 14:53

Kiitos siskoni, sinun soittosi oli kuin keväinen tuulahdus Herrassa, kun rukoilit minä vaan kiitin mielessäni ja itkin en surusta vaan Herramme hyvyydestä,itsekin koin että ääneni palautuu :clap: Herra opettaa tavalla ja toisella meitä, sitä niin helposti monet ajattelee melkein aina kun synkät pilvet tulee elämän ylle, kielteisesti ja alkaa etsimään syitä miksi me luulemme tietävämme miten meidän rakastava Isämme meitä kasvattaa ja muuttaa. Ei se monille ja saattaa olla kaikille tapahdu päivän paisteessa ilossa ja halleluja kukkuloilla, kun usein sielunmaailma ja mieli kokee niitä
ei kyllä meitä louhitaan hyvinkin syvältä meidät oma tahto muserretaan niinkuin rusina, pieneksi meidän pitää tulla että meidän elämämme keskipiste olisi vain Jeesus. Me emme voi ilman tuota kuolemista lihalle, emmekä kykene elämään muille kuin osittain. Luin eilen Maikku sinun kirj ja sinulla on monen moista sallittu kovia olet joutunut kokemaan, minulle se puhuu sitä, että olet rakas Herralle, vaikka Herrahan rakastaa jokaista omaansa, mutta Lasaruksen ym sisarukset ja Johanneksen kohdalla se tulee tavallaan julki
Joh. 11:5
Ja Jeesus rakasti Marttaa ja hänen sisartaan ja Lasarusta

Joh. 13:23
Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

Laitan tähän Hilja Aaltosen runon siunattua loppu iltaa :P

Laulu sinulle

Tämä on laulu väsyneille
erämään polkuja kulkeville
masentuneille ja eksyneille
itseensä täysin pettyneille

Jumala rakastaa sinua
elämän kolhimaa yksinäistä
Golgatan kummulta kuulla nyt saat
sinua rakastetaan.

Tämä on laulu kaipaaville
elämän myrskyissä uupuneille
valoa hiljaa nyt kaipaaville
tänään soi sävel myös sinulle

Jeesus myös tunsi väsymyksen
ihmisen kivut ja hylkäämisen
Hän näkee tuskan ja ahdistuksen
luoksesi tulee armahtaen
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.05.2018 18:14

Tänään olin ystäväni Kaijan kanssa Ahti veljeäni katsomassa. Saimme kertoa Herran ihmeellisistä teoista. Hän on todella ihmeellinen, rakastava Jumala, joka tahtoo omilleen vain hyvää. :-D
Ahti, vaikka on jo 90 vuotias on aika herkkä. Toivon vain, ettei Teuvo veljeni vie sinne omaa hapatustaan. Saa muistaa rukouksin. Kiitos.
Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi