Tammikuu. 2018 Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala

Keskustelua mieteitä päiviimme

Tammikuu. 2018 Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.01.2018 12:06

Jes. 66:13
Niinkuin äiti lohduttaa lastansa, niin minä lohdutan teitä, ja Jerusalemissa te saatte lohdutuksen.

Kuva

Siunattua uuttavuotta luin eilisen Tabithan kirj josta meidän Maikku sain lohtua,kiitos Tabitha, niin kyllä meidän elämäämme kuuluu valistus meillä monilla on ulkoiset puitteet kovin tukalat, emme ole super uskovia niinkuin eräät yrittävät sitä esittää ja julistaakin, elämä täällä alhaalla ei ole pelkää auringon paistetta. Otin tuon kuvan meille jossa tämä sanan paikka monista paikoista tulee esille kuinka valitettiin
Hab. 2:1
Minä seison vartiopaikallani, asetun varustukseen ja tähystän, nähdäkseni, mitä hän minulle puhuu, mitä hän valitukseeni vastaa. ''

Hes. 2:10
Ja hän levitti sen minun eteeni, ja katso: se oli kirjoitettu täyteen sisältä ja päältä. Ja siihen oli kirjoitettu itkuvirret ja huokaukset ja voi-huudot. ''

Jumala ei väheksy meidän itkujamme eikä valituksiamme meidän pitää nämäkin asiat jakaa toisillemme niin hyvät kuin ikävätkin sekin on toistemme taakkojen jakamista ja kantamista

En usko ollenkaan että meille on sanaan jätetty turhaan tämäkin Valitusvirret: luku Herra on tiennyt että meidän elämäämme tulee valitus aikoja oman elämän kohdalla ja muidenkin tähden sitä Jeremia usein itki ja valitti Herralle niitä tilanteita missä eli

Onneksi on nämä pyhät ohi katsotaan mitä tämä vuosi tuo tullessaan emme tiedä huomista mutta sen me tiedämme Jeesus Herramme pitää meistä huolen ja kannetaan toisiamme Isän Jumalan eteen Jeesuksen kalliissa nimessä ja veressä Hänen rakkaus saakoon vallata meidät ja nostaa tilanteiden ja olosuhteiden yläpuolelle
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Tammikuu. 2018 Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.01.2018 09:54

Taivaan Isän siunaamaa päivää Jeesuksessa Kristuksessa, kiitän näin heti Maikkua eilisestä :P uusi aamu on annettu nimittäin sekään ei ole itsestään selvää sekin on Jumalan kädessä ja tulikin mieleen kun sana sanoo että kun aika on niin meille on luvattu jotain hyvin ilmeellistä, vahvistakoon Herra Henkensä kautta toivon että meidän elämämme tässä ajassa ei ole lopullinen vaan tämän jälkeen meidän todellinen elämä vasta alkaa jossa saamme olla iäti onnellisia.

Jes.
60:11 Sinun porttisi pidetään aina auki, ei niitä suljeta päivällä eikä yöllä, että kansojen rikkaudet tuotaisiin ja heidän kuninkaansa saatettaisiin sinun tykösi.
60:19 Ei ole enää aurinko sinun valonasi päivällä, eikä valaise sinua kuun kumotus, vaan Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja sinun Jumalasi sinun kirkkautesi.
60:20 Ei sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät.

olkoon meidän toivomme Herra.!
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.01.2018 14:29

Tänä aamuna otin itseäni niskasta kiinni ja aloin siivoomaan. Välillä aina istahdin ja lepäsin. Olin ollut aika kipeä joulun tienoon ja vieläkin tauti kolkuttaa, mutta koti piti saada puhtaaksi. :-D
Jotain on hengellisesti tapahtunut, vaikka en vielä tiedä mitä. On vain erilainen olo. Minä en ole tunneihminen, mun pitää vain uskoa ja se on joskus vaikeaa. Kuinka mielelläni minä kokisin Herran läsnäolon, minun pitäää vain uskoa, koska Sana sanoo niin. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.01.2018 12:53

Kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan. Room. 15:5.

Kun minä tuota luin, sydämeni oikein hypähti, ei sanota minun mieleni mukaan, eikä sinun eikä kenenkään toisen mielen mukaan, vaan Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan. :-D aaah ihana. Vain Kristuksen mieli on puhdas, vapaa kaikista ihmisten epäpuhtauksista. Tämä oli mulle sydämeni ilo.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.01.2018 14:20

Maikku kirjoitti:Kärsivällisyyden ja lohdutuksen Jumala suokoon teille, että olisitte yksimieliset keskenänne Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan. Room. 15:5.

Kun minä tuota luin, sydämeni oikein hypähti, ei sanota minun mieleni mukaan, eikä sinun eikä kenenkään toisen mielen mukaan, vaan Kristuksen Jeesuksen mielen mukaan. :-D aaah ihana. Vain Kristuksen mieli on puhdas, vapaa kaikista ihmisten epäpuhtauksista. Tämä oli mulle sydämeni ilo.

Oli ihanaa lukea tämä kirj miten totta tuo onkaan Hän on kaikki!!! :clap: Tuo sanan paikka, miten kaukana me kristityn nimeä kantava joukko olemakaan tuosta ja sinä Maikku kirjoitkin miten se toteutuisi , jos tuo toteutuisi me olisimme vahva Jumalanlapsien joukko Herra meitä armahtakoon, uudistakoon ja puhdistakoon että tulisi yksi lauma joilla olisi yksi sydän ja Kristuksen mieli.

Ap.t. 4:32
Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä

Fil. 2:5
Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,

1Piet. 3:8 Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.01.2018 09:55

6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut - sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet -

Ajatella, me puhumme salattua Jumalan viisautta. Ei sillä väliä jos ei kaikki ymmärrä meidän puhetta, Jumala ymmärtää. Ja se riittää. Mutta emme saa kuitenkaan olla tyhmiä uskomattomien edessä, sillä me haluamme heidän pelastustaan. Jumala ymmärtää hih Jumala ymmärtää. Kiitos.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 05.01.2018 15:49

Myöhäiset tämän vuoden siunaukset, minäkin toivotan foorumin väelle, on ollut kaiken näköistä niin hyviä kuin ikäviäkin päiviä, mutta kaikkeen meidän pitäisi oppia ja hyväksyä Jumalan lapsena kaikki päivät Hänen kanssaan SITTENKIN:
Kuva
Olen ajatellut Paavalin lauseita "olen oppinut oloihini tyytymään" ....
Fil. 4:
11. Ei niin, että minä puutteen vuoksi tätä sanon; sillä minä olen oppinut oloihini tyytymään.
12. Osaan elää niukkuudessa, osaan myös elää runsaudessa; kaikkeen ja kaikenlaisiin oloihin minä olen tottunut; sekä olemaan ravittuna että näkemään nälkää, elämään sekä runsaudessa että puutteessa.
13 Kaikki minä voin hänessä, joka minua vahvistaa.

Tuota voi ajatella ja kaikki minä voin hänessä, ja kun tilanne tulee päälle, niin eikö liha ala huolestumaan ja murhe ym valtaa niin totaalisesti että kauaksi jää tuo lause " kaikki minä voin hänessä" Ainekin minulta monesti, nyt olen viime viikkoina ihan pysähtynyt miettimään, miksi on niin vaikea pitää sanaa totena ja uskoa ja levätä sen varassa. Ehkäpä me uskovat emme olekaan ihan valmiita luopumaan kaikesta? jopa omasta elämästämme , sitä voi itsekukin miettiä mitä se pitää sisällään, sen sana sanoo meidän ei pitäisi olla itsemme omat vaan Hänen

Room. 14:8
Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.

Taitaa olla että vähän elämme itsellemmekin , tai mitä luulette`? Siunaten jokaista tämän ajatuksen juoksun kera.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.01.2018 20:15

Iltaa laitoit kaisu hyviä siunaavia ja tosi asioita meille, sanonta on luvata ja tayttää onkin vaikeampi asia, kyllä me ihmisinä mielellään toteutamme niin sanotun oman viisaan päätöksen ym mutta miten usein lyömmekään sen takia päämme seinään, eihän meissä ole mitään mikä toisi pysyvää, kaikki tässä ajassa on haihtuvaa, ikäänkuin unikuvaa,
ajan myötä ne niin sanotut tavoitteet halut hengelliselläkin kentällä karisee ja jäljelle jää vain Herra Jeesus, ja uskon etä silloin voi jo sydämessään jo sanoa (Kaiken minä voin Hänessä)

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.01.2018 14:41

Tänään uskalsin mennä ulos kävelemään. Ilma oli oikein mukava, nautin koko sydämestäni ja kiitin Herraa. Näin mennään eteenpäin. Päiväkin on pidentynyt yli 26 minuuttia. IHANAA. :clap:
Minulla on ollut hiljaisia päiviä ja jos totta puhutaan, ne ovat kaikkein turvallisempia päiviä. Jos on paljon siunauksia, on myös taisteluja ja vaikeuksia. Siunausta foorumin jäsenille.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.01.2018 18:22

Iltaa olipa kiva kuulla et Maikku on ulkoillut, Henkka ja oli sunnuntaina ja kaatui aika pahasti sain käden eteen ettei pää kolahtanut jäätikköön, kylkiluut ja selkä sattuivat et on vaikea nyt hengittää ja käsi pelästyin kun siinä oli pienen lapsen nyrkin kokoinen patti ja ihan kuin luu olisi törröttänyt laitoin jääpussin pari tuntia laski paljon ja käsi oli tunnut Jumalalle kiitos ettei luut mennyt viime viikolla oli myös, veri tuli suusta ja nenästä ja nenästä kolmisen päivää täytyy katsoa muutama päivä ja laittaa keuhkokuviin jos ei mene tuo hengitys vaikeus pois, älytön valvominen ja kipulääkkeet on saattanut tehdä heikkouden tilan ostin vitamiini lääkeitä Sana-solia ym veren vuoto ainenkin loppui eli tämmöistä meillä. siunattua iltaa :yawn:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi