Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

ViestiKirjoittaja tabitha » 31.12.2017 09:55

Maikku kirjoitti:Mä en ole uskaltanut tänne kirjoittaa, kun siitä tulee pelkkää valitusvirttä. Olen ollut kuumeessa jouluaatosta lähtien ja vieläkin tuntuu pahalta. Mä koitan etten valittaisi. Ei minusta taida tulla kunnon ihmistä enää, olen vanha ja raihnainen ja se tuntuu. Toivon jokaiselle foorumimme jäsenelle Jumalamme siunaamaa Uutta Vuotta.

Huomenta Maikku Jumala antoi meidät toisiamme varten ja meidän elämäämme kuuluu "valitusvirretkin" minulla on tosi tylsää, vaikeaa ja ankeaakin ollut pari kuukautta masennus pakkaa päälle :roll: jotenkin tuntuu välillä olenko turhaan tässä elämässä. Mutta jokin toivon pilke siltikin on ja uskon että sen pilkkeen antaa Jeesus Maikku ym Hänessä me voimme kaiken Hän joka antaa aamun ja illan pitää sittenkin elämästämme huolta.
Kiitän foorumin väkeä tästä vuodesta jonka olen saanut olla kanssanne ja Siunatut uudet vuodet meille ja jokaiselle Jumalan lapselle. :yawn:

Kuva
tabitha

Re: Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.01.2018 11:18

Miten sinä ymmärrät tällaista vanhaa ja osaat noin kauniisti lohduttaa. Jumala siunatkoon sinua.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi