Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.12.2017 15:05

Menis tuo joulu pian ohi ja tulis kevät. Keväällä tuntee taas elämän palautuvan. Tämä jatkuva pimeys käy voimille.
Sanotaan pilven takana paistaa aurinko. Kyllä se aurinko paistaa myös sydämessä, jos Jeesus asuu siellä. Pitää vain muuttaa mielenlaatua ja sitä voi pyytää Jeesukselta. Hän varmasti mielellään muuttaa meitä. Oletteko te täällä väsyneitä?
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 15.12.2017 17:33

Iltaa kyllä minä olen väsynyt ja unelias, olen tyttösestä asti marraskuusta-helmikuuhun ollut tämmöinen nyt tietty enempi vielä ikä ym tilanteet vaikuttaa vielä enempi :roll: juu saisi tulla kevät pian, jotenkin tuntuu niin pitkältä päivät etenkin kun on melkein aina aamusta asti pimeää, onneksi on sisäinen valo Jumalan Henki, tosin sitä saisi rouhentaa että rakkauden liekit oikein leimuaisi :lol: tätä anokaamme toisillemme Hänessä jaksamme tämänkin ajan jakson läpi, siunausta kaikille

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 20.12.2017 15:43

Rauhaa mikähän oli foorumeissa kun ei pääsyt sisään, muille sivuille pääsi alkaako tämäkin ilmaisfoorumi reistailemaan tai lopettamaan??? pimeää on hetken oli lumi maassa mutta se oli ja meni väsymystä näkyy olevan koko meidän väellä, mutta mennään nyt näin jos keväällä piristytään jos Herra suo ollaan nyt näin ei otetta pakko-pullaksi tätä foorumia siunattua iltaa

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 20.12.2017 16:38

Tää on tosi kamalaa, niin väsynyt. Eilen oli huippu, tänään sentään vähän parempi. Onkohan tässä jotain masennusta mukana. Herra, tule auttamaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.12.2017 09:48

Huomenta ja rauhaa joo tää on huippu väsymystä saattaa olla piilonaista masennusta mukana :roll: ei tää ihan normia ole yksinäisyydellä on varmasti omaosuutensa niin totisesti Herra auta meitä !

PSALMI 121

Luottamus Israelin suojelijaan.

1 Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu?
2 Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3 Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4 Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5 Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6 Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7 Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8 Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 21.12.2017 11:50

Mie ainenin oon väsynyt ja masentunut mennöö päiviä etten mie näe kuin akkunasta taivaan linnut, en oo jaksanut nyt mitää mutt Jumala pittää huolen ja sisukassaakin paistaa aurinko ootetaan Hänen apuaa mie laitoin tuone rukousta juutalaisten puolesta muistakaa heitä maailma kuhisee vihaa heitä kohtaan. Jumalan haltuun ja muistetaan toisiamme siunausta :roll:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.12.2017 14:06

Laitan tämän tänne nyt on aika muistaa juutalaisia rukouksin

Trumpille nöyryyttävä tilanne YK:ssa – 128 maata uhmasi presidentin toimia
Ulkomaat Julkaistu 21.12.2017 21:52

Yhteensä 128 maata on äänestänyt Yhdysvaltoja vastaan YK:n Jerusalem-äänestyksessä. Maat vaativat YK:n yleiskokouksessa Yhdysvaltoja perumaan päätöksensä julistaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi.

Vain yhdeksän valtiota tuki Yhdysvaltojen Jerusalem-päätöstä. Israelin ja Yhdysvaltojen lisäksi Jerusalemin tunnustamista tukivat Guatemala, Honduras, Togo, Mikronesia, Nauru, Palau ja Marshall-saaret.

Presidentti Trumpille tulos on nöyryyttävä, ja hän on jo uhannut leikata taloudellista apua mailta, jotka äänestivät vastaan.

Yhdysvaltain YK-suurlähettiläs Nikki Haley teki selväksi että Yhdysvallat tulee muistamaan nöyryytyksensä.

-Kun maatamme vastaan hyökätään näin tällaisessa organisaatiossa -maatamme halveksutaan. Lisäksi halveksunnasta pitää vielä maksaakin. Me muistamme tämän, kun meidän pitäisi jälleen kerran maksaa valtaosa YK:n kuluista.

Palestiinan presidentti Mahmoud Abbas luonnehti äänestystä "Palestiinan voitoksi".

Jerusalemin asema on ollut yksi ongelmallisimpia esteitä Israelin ja palestiinalaisten rauhan välillä.

ADRESSI ISRAELIN JA JERUSALEMIN JAKAMISTA VASTAAN – Suomen turvallisuus vakavasti vaarassa

Adressi Israelin tueksi!
ALLEKIRJOITUKSIA JO 7 610!
ALLEKIRJOITA - KIITOS!
https://www.adressit.com/israelin_tueksi

Kommentoidessaan Yhdysvaltain presidentin Trumpin päätöstä tunnustaa Jerusalem Israelin pääkaupungiksi pääministeri Sipilä kertoi 7.12.2017 Suomen kannattavan yhdessä toisten EU-valtioiden kanssa kahden valtion mallia eli Palestiinan valtion muodostamista jakamalla Israelin valtio kahtia. Me allekirjoittaneet Suomen kansalaiset vastustamme tätä politiikkaa ja tahdomme, että Suomi irrottautuu jakamishankkeesta, jonka tarkoituksena on Israelin tuhoaminen.

Paljon töitä on tehty näiden kysymysten parissa noin sadan vuoden ajan, ja jos erillinen palestiina-laisvaltio todella olisi ratkaisu rauhan saavuttamiseksi alueella, niin se olisi toteutunut jo kauan aikaa sitten. Vuosina 1948-1967 Gaza, Itä-Jerusalem, Golan ja Länsiranta olivat arabien hallin-nassa ja Palestiinan valtio olisi siten ollut helposti perustettavissa ja rauha saavutettavissa, jos se olisi ollut noiden alueiden hallussapidosta kiinni. YK ehdotti Palestiinan valtiota 29.11.1947 anta-massaan lausunnossa, jonka mukaan arabit olisivat saaneet myös suuria alueita Pohjois-Israelista, Nasaretin ja koko Jerusalemin. Arabimaat torjuivat ehdotuksen, koska niiden tarkoitus ei ole Pales-tiinan valtion synnyttäminen, vaan Israelin tuhoaminen kokonaan ja lopullisesti.

https://www.adressit.com/raamattu_ei_voi_raueta_tyhjiin
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.12.2017 02:04

Tämä vielä puuttui, olen kuumeessa ja päätä särkee. Olen muutama päivä pois.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.12.2017 10:58

Kuva
Aamupäivää Herra auttakoon Maikkua et paranee pian, voi tätä joulu hössöä olen lopen kyllästynyt kuulemaan kristittyjenkin kautta et nyt Herramme syntymäjuhla, ei todellakaan ole nyt on pakanallinen juhla jonka kristityt omineet katollisten kautta, enempi ja enempi vierastan yleensäkin monien lisämausteita joita on otettu Raamatulliseen oppiin, mutta ymmärrän että elämme aikaa jolloin meitä punnitaan pysymmekö Jumalan Pojan elävässä sanassa tai alammeko jäljittelemään ja ottamaan maailman hengen tuotteita mukaan, eilen yhden kanssa puheltiin ja sanoin et me elämme maailmassa mutta ei se tarkoita sitä, että elämämme maailman mukakaan.
Jos niin on niin silloin on pielessä jokin Jumala suhteessa pielessä :roll: On asioita missä meidän pitäisi oppia olemaan ehdottomia pitää vain yksi päämäärä toteuttaa kukin elämässämme, seurata Herraa ja ja sen mikä ymmärtää sanan mukaiseksi, niin elää myös sen mukaan :roll:
siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 30.12.2017 06:43

Mä en ole uskaltanut tänne kirjoittaa, kun siitä tulee pelkkää valitusvirttä. Olen ollut kuumeessa jouluaatosta lähtien ja vieläkin tuntuu pahalta. Mä koitan etten valittaisi. Ei minusta taida tulla kunnon ihmistä enää, olen vanha ja raihnainen ja se tuntuu. Toivon jokaiselle foorumimme jäsenelle Jumalamme siunaamaa Uutta Vuotta.
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi