Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

Keskustelua mieteitä päiviimme

Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.12.2017 08:45

Siunattua tätä alkavaa joulukuuta, en minä ole Maikku vieläkään terve ja nyt kiusaa kivutkin ja tuvotun käsistä ja jaloista, mutta Herra on auttanut kaikessa kun ajattelee niitä ihmisiä joilla ei ole Jumalaa eikä toivoa niin olemme sittenkin saaneet Hänen armostaan hyvän osan Henkan tilanne on vaikeampi mutta Jumalan kädessä me Jeesuksen omat olemme, jokaisella meillä on omat kärsimykset tässä ajassa, voimme rukouksin kantaa toistemme taakkoja,
Siunattua päivää
Kuva

Psalmi
73:23 Kuitenkin minä pysyn alati sinun tykönäsi, sinä pidät minua kiinni oikeasta kädestäni.
73:24 Sinä talutat minua neuvosi mukaan ja korjaat minut viimein kunniaan.
73:25 Ketä muuta minulla olisi taivaassa! Ja kun sinä olet minun kanssani, en minä mistään maan päällä huoli.
73:26 Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.
73:27 Sillä katso, jotka sinusta eriävät, ne hukkuvat, sinä tuhoat kaikki, jotka haureudessa sinusta luopuvat.
73:28 Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Joulukuu:Hyvän Paimene hoidossa

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.12.2017 13:55

Kuva
Irkku, minä ihailen mielenlaatuasi. Rukoilen joka päivä sinun ja Henkan puolesta ja samalla vien kaikki foorumin ystävät Jeesukselle. Nyt vain heitä ei ole näkynyt, ehkä heillä on kiire.
Minä odotan joka päivä Jeesusta auttamaan. Yksin asuessa ei koskaan tiedä mitä tapahtuu. Pyydän vain taivaallinen Isä ole minun kanssani ja auta. Kuule Irkku, me olemme sittenkin parhaimmissa käsissä. Toivon sinulle kuitenkin terveyttä Henkan tähden. Sinulla on vahva usko, se auttaa sinua.

Tule Jeesus ja siunaa lastas,
on tuulinen maailman tie!
Kätes voimakas turvaksi anna,
kun uuvun, niin nosta ja kanna,
ikirauhaan kerran vie.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 03.12.2017 08:39

Hei Joskus sanat loppuvat ja on aikoja kun olet vaan, näin saattaa monella olla? Irkku ja Maikku Jeesus meitä auttaa laitan tämän runo laulun...

Kuva

Sydämen itku vaikenee ainoastaan
taivainen sade kun armolla koskettaa saa
Golgatan sanoma yksin ja ainoastaan
särkyneen sävelen kirkkaasti sointumaan saa

Turvassa oot, et armoilla kohtalon
Ristiltä voiman saat. Usko ja luota vaan
Jumalan kädet kantaa, Jumalan kädet kantaa
usko ja luota vaan

Kohotan katseen, Sinulta voimani saan
murheeni haihtuvat loisteessa kirkkauden maan
Kipujen keskellä, elämän helteessä vaan
opin, oi Herrani, Sinuun vain turvautumaan

(san. Hilja Aaltonen, säv. Hannu Huhtala)
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.12.2017 15:51

Kiitos rakkaat sisaret minua siunasi ja tippa tuli silmään kun luin Maikku sinun kirj oloni on jo parempi sormetkin alkaa taipumaan, kun olen istuskellut niin tuli tämä ja jaan sen tänne

Kaikki nämä vuodet, kaikki vuosikymmenet,
olen tahtonut sinua palvella, elämäni Herra.
Loppuun asti sinua Herra, seurata tahdon.
Siellä Herra, sinun luonasi kaikki tämä
näkyväinen jää unholaan,
näen sinun kasvosi, sinun joka lunastit minut

Kuva
Matkallani on ollut koetuksia, yksinäisyyttä ja tuskaa
mutta sinä Herra, olet ollut aina minun kanssani
olet johdattanut, kasvattanut ja minua riisunut,
iankaikkisuutta vasten, että kerran saisin olla luonasi
minua on sattunut, olen kipuilut monen asian kanssa
alttiisti Herra, olet minua aina opastanut ja varjellut

Kuva
Kun katselen taakse ja muistelen kaikkea,
hyvin sinä olet minua hoitanut ja virvoittanut
kun olen ollut alla päin,olet minua lohduttanut
kun olen ollut yksin ja sairas, olet minua lääkinnyt
Sinun rakkautesi Herra on aina minut nostanut
katsomaan sinun suurta armoasi, minua kohtaan

Kuva
Minä kiitän sinua Herra olet pelastanut,
anteeksi antanut syntini, ja tiedän:
Sinun veresi puhdistaa, kun olen tahrannut vaateeni,
sinun tykönäsi on minullekin syntien anteeksiantamus
sinä armahdat ja vapautat, Herra minä olen sinun,
sinun palvelijasi Herra olen, sinä minut lunastit.

miranda
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 04.12.2017 17:59

Kiitos Irkku. Minä soita joku päivä, jos Herra suo.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

Re: Joulukuu:Hyvän Paimenen hoidossa

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 06.12.2017 15:33

Siunattua päivää näin itsenäisyys päivänä jokaiselle, Herra on sen Suomelle antanut, nuoripolvi harvempi sitä ymmärtää vanhapolvi sen tietää mitä sota oli monet menettivät henkensä verinen on itsenäisyyden hinta :roll: minun isäni olisi nyt 100.v 7v hänkin palveli Lappeenrannassa talvi ja jatkosodassa ja haavoittuikin äiti meille usein kertoili millaista se aika oli.
Kiitos Maikku Herra sinua siunatkoon ja teitä muitakin nyt ruuan tekoon

Kuva
Kansalleni
https://www.youtube.com/watch?v=USM1cFne-p0

Kansalleni

Minä kuljen polkuani
mietin hiljaa nyt omaa kansaani
Muistan vaiheet sen kaikki
taas niinkuin eilisen
siksi itken ja kyselen
Muistan vaiheet sen kaikki
taas niinkuin eilisen
siksi itken ja kyselen
Miksi unohdat Jumalasi näin
vaikka auttoi Hän vierellemme jäi
Suomesta kun taisteltiin
silloin meitä varjeltiin

Herra, auta kansaamme taas
että turvaisi yksin Jumalaan
Nöyrä mieli nyt anna
se että tunnustaa
minä tarvitsen Jumalaa
Nöyrä mieli nyt anna
se ettää tunnustaa
minä tarvitsen Jumalaa
Miksi unohdat Jumalasi näin
vaikka auttoi Hän vierellemme jäi
Suomesta kun taisteltiin
silloin meitä varjeltiin

Ethän unohda Jumalaasi
Kutsu kuuluu kansallemme
luona ristin on ainut toivomme
Yksin Golgatan kummulla
sydän ymmärtää
siellä syttyy se elämään
Yksin Golgatan kummulla
sydän ymmärtää
siellä luodaan vain elämää
Vielä kuulee Hän nöyrän rukouksen
antaa anteeksi kaikki syntimme
Jokainen nyt tulla saa
vielä meitä armahtaa
Tule luokse nyt Vapahtajan
Ethän unohda Jumalaasi

Hilja Aaltonen
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.12.2017 06:14

VÄSYNYT.
Minä en pysty nukkumaan kuin pari tuntia.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.12.2017 08:49

Maikku kirjoitti:VÄSYNYT.
Minä en pysty nukkumaan kuin pari tuntia.

Voi Rakas sisko Jeesus auta Maikkua ota hänet syliisi uinuta Sinä Herra hänet uneen jossa hän saa levätä, Maikku Henkalla on samaa kuin sinulla

Psalmit:
102:1 Kurjan rukous, kun hän on näännyksissä ja vuodattaa valituksensa Herran eteen.
102:2 Herra, kuule minun rukoukseni, ja minun huutoni tulkoon sinun eteesi.
102:3 Älä peitä minulta kasvojasi, kun minulla on ahdistus, kallista korvasi minun puoleeni. Kun minä huudan, riennä ja vastaa minulle.
102:4 Sillä minun päiväni ovat haihtuneet kuin savu, ja minun luitani polttaa niinkuin ahjossa.

102:8 Minä olen uneton, olen kuin yksinäinen lintu katolla.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 12.12.2017 11:21

Hei juu näyttää olevan meillä monella vaikeita päiviä, tuntuu välillä niin kuin olisi seinät nostettu joka puolella eteen :roll: yksi ilta kun istuin niin koin että näkymätön tekee kaikkensa meitä kiusatakseen ja tuhotakseen meidän mielemme kautta, mutta meidän täytyy vahvana uskoa että Hän on suurempi joka on meidän kanssamme kun Hän sallii niin Hän myös auttaa ja tuntee meidät.. :thumbup: Siu.

2Kor. 4:17
Sillä tämä hetkisen kestävä ja kevyt ahdistuksemme tuottaa meille iankaikkisen ja määrättömän kirkkauden, ylenpalttisesti,

1Piet. 5:10 Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.

Sak. 9:16
Ja Herra, heidän Jumalansa, on sinä päivänä auttava heitä, kansaansa, joka on kuin hänen lammaslaumansa; sillä he ovat kruunuun kiinnitettyjä kiviä, jotka kohoavat yli hänen maansa.
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.12.2017 22:45

Kiitos Tabitha; Jumalalle kiitos Hän on voimallinen nostamaan meidät olosuhteiden yläpuolelle Häneltä tulee sittenkin apu kun aika on kypsä: Minua puhutti tämä kirj ja laitan sen tänne siunatut yöt.
Kuva
Ihailija vai seuraaja?
Jeesus ei etsinyt ihailijoita. Kerran toisensa jälkeen hän kutsuu opetuslapsekseen, oppilaakseen ja seuraajakseen.

Kaksituhatta vuotta sitten suuret joukot kulkivat Jeesuksen perässä. He ihailivat hänen tekojaan ja hänen sanojaan. Ihmiset halusivat nähdä hänet, ja mitä enemmän he kuulivat hänestä, sitä enemmän he voivat puhua hänestä. Tällä tavalla näytti siltä, että he kuuluivat hänen joukkoonsa, aivan kuten jalkapallokannattajat kuvittelevat kuuluvansa idoliensa seuraan.

Mutta Jeesus ei etsinyt ihailijoita. Kerran toisensa jälkeen hän kutsuu opetuslapsekseen, oppilaakseen ja seuraajakseen. Ja hänen sanomansa on selvä ja kirkas joka kerta: Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä ja, ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua. (Luuk. 9:23) Ja kun joku tuli hänen luokseen ja halusi seurata häntä, silloin hän toimi niin kuin olisi halunnut kysyä: Oletko varma, että tiedät mistä puhut?
Opetuslapset jäivät hänen luokseen, vaikka ihmisjoukot menivät kotiinsa. He eivät vain ihailleet häntä, niin kuin ne toiset, vaan he halusivat oppia hänestä ja tulla hänen kaltaisekseen, ja kun he olivat saaneet Pyhän Hengen, he myös pystyivät siihen. Heille ei riittänyt se, että he voivat puhua paljon hänestä.
Vaikka on ollut suuria herätyksiä, ei koskaan ole ollut monia opetuslapsia

Vaikka on ollut suuria herätyksiä, ei koskaan ole ollut monia opetuslapsia. Monet ovat esimerkiksi ihailleet jumalaapelkäävien ihmisten rukouselämää, mutta kuinka monet ovat seuranneeet sitä? Kuinka monet ihmiset ovat laittaneet elämänsä alttiiksi, ilman että olisivat odottaneet aplodeja ja kohteliaisuuksia?

Keskustelin kerran erään naisen kanssa, joka oli kymmenen vuoden ajan osallistunut todella paljon pyhäkoulutoimintaan omassa kristillisessä seurakunnassaan. Pettyneenä hän kertoi, että hän ei kertaakaan ollut saanut edes pientä kukkasta, kun oli lopettanut työn. Ajattelematta asiaa sen enempää, vastasin: “Mutta eihän Jeesuskaan saanut sitä elämänsä lopussa.” Hämmästyneenä hän sanoi minulle: ” Niin, jos sen näkee noin…”

Mitä me haluamme? Haluammeko olla “nimikristittyjä”, ja siten saada kunniaa ympärillämme olevilta ihmisiltä? Vai haluammeko seurata Jeesusta, ja saada palkaksi iankaikkisuuden yhdessä hänen kanssaan?

Kirjoittanut David Nooitgedagt
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi