Elokuun aatokset

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuun aatokset

ViestiKirjoittaja tabitha » 28.08.2016 16:47

Hei kaikill ja iltaa katselin tv 7 Pawson oli tosi hyvä ylistyksestä 8.aikaan katon Stanley alfalta olen tykästynyt näihin kahteen koen et saan paljon uutta mä katonkin onko toi Pawsonin tänään tullut meill tääll jos ei niin kopion tänne, tänään onkin ollut kiva ilma kamppä on siivottu ja tänään vedin viell partsin ikkunatkin olin oikein reipas mimmi :lol: hyvät illan jatkot siu
tabitha

ViestiKirjoittaja Elise » 29.08.2016 07:37

Huomenta kaikille miekin katoin tuon kosketuskohta oli tosi hyvä semmosta aitoa hengellistä josta sai ravintoa mie alankin kuuntelemaan moita kun niitä täällä meillä on Jumalan siunaamaa tätä alku viikkoa :clap: :thumbup:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.08.2016 15:11

Aivan yhdyn sisaret tuohon Charles Stanley julistuksiin sillä hänessä vaikuttaa Pyhä Henki, Jumala on tuohon ihanaan vanhukseen laittanut paimenen opettajan sydämen hän ruokkii todella laumaa, ainenkin ne jotka minä minä olen kuunnellut :clap: Täällä sataa rapsuttaa ja samalla ilmakin on viilentynyt, tuokin on yksin Herran ihmeellisyys kun katselee vuoden ajan eri aika jaksoja itse kyllä tykkään lämpimästä vuoden ajasta pari päivää niin kuukausi jälleen vaihtuu äkkiä menee loppujen loppusi vuodet. Mutta nyt toivotan siunattua päivää Jeesus Herra olkoon kaikessa apumme
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 30.08.2016 09:30

hei tämä on pika pika käynti pitää taas mennä hyvää päivän jatkoo siu kaikill.... :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja Elise » 31.08.2016 20:16

iltaa kohtahan on jo nukkuma meno aika miulla vaikka oonkin ollut aika pirtiä tyttö tänään :lol: tänään olinkin ulkona paljo oli aika mukava ilma ja luvattiin vielä lämpimiä ilmoja mutta tiiä häntä säät ukot ei tiiä kaikkea mutta Jumala tietää säät ja ilmat Hän säätää niinkuin koko elän nyt luen jottain ja luulavasti ekas tuon parhaani Hänelle
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi