Elokuun aatokset

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuun aatokset

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.08.2016 13:08

Hei ja rauhaa onkin ollut kiirusta alku viikko et töppöset ei ole saanut oikein olla paikoillaan :lol: mäkin luin tuon Elisen kirjoituksen oli tosi puhutteleva ja sopi ihan tämän ajan kuvaan me saatiin viell lämpimiä päiviäkin meille vaikka onhan tosin jo ilmassa, luonnossa jo syksyn tuntumaa :roll: mä käy katsomassa onko viell paljon kopioitavaa vanhalta foorumillta kompaan muutaman kun on aikaa vähän morot ja siu :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.08.2016 13:49

tabitha kirjoitti:Hei ja rauhaa onkin ollut kiirusta alku viikko et töppöset ei ole saanut oikein olla paikoillaan :lol: mäkin luin tuon Elisen kirjoituksen oli tosi puhutteleva ja sopi ihan tämän ajan kuvaan me saatiin viell lämpimiä päiviäkin meille vaikka onhan tosin jo ilmassa, luonnossa jo syksyn tuntumaa :roll: mä käy katsomassa onko viell paljon kopioitavaa vanhalta foorumillta kompaan muutaman kun on aikaa vähän morot ja siu :thumbup:

Ehdin muutaman kopioida vanhalta foorumilta kyllä ne vaan vähenee katsii kopioida ne tänne siellä on paljo niitä mitä mä haluaisin lukea ja kuunnella ja uskon et muutkin moi :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 24.08.2016 14:49

Hei ja siunattua päivää. Oulussa ollut tänään aurinkoista. Tänään siivosin ja pesin kaksi koneellista pyykkiä.
Paljon olen lukenut Raamattua ja väliin muutakin Hengellistä kirjallisuutta.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.08.2016 14:51

Kiitos jälleen tabitha ei meillä ole kiire vanhaa foorumia laittaa pois ei se ketään haittaa vaikka se pystyssä vielä on, täälläkin on ollut tosi kuuma päivä istuttelin tuossa kukkasia juurrutin, kun ei oikein meinaa löytyä vanhan ajan kukkia onneksi minulla oli joitakin itsellä, mutta ne on osa jo äidiltäni saatuja eli vanhoja ja siksi tein niistä uudet kukkaset :P kissusta olen metsästänyt mutta eipä löydy eikä määrättyjä juoruja yhden löysin sen liilan värissen , minun vanha ystäväni lupasi kysyä anopiltaan jos hän juurruttaisi minulle kissuksen katsotaan,

kun laitoin tämän kirj tänään niin ajattelin sen tännekin laittaa on siinä niin hyvä kirj
nyt siunaan teitä jokaista Herramme Jeesuksen nimessä olkaa väkevät Herrassa

Hengellinen sisällysluettelo

Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää? Matt. 7:9.
Kuvatessaan rukousta Jeesus käyttää tässä esimerkkinä hyvää lasta, joka pyytää jotakin hyvää. Me puhumme rukouksesta ikään kuin Jumala kuulisi meitä riippumatta siitä, millainen suhde meillä on Häneen. (Vrt. Matt. 5:45). Älä sano koskaan, että Jumala ei tahdo antaa sinulle sitä, mitä anot. Älä istu masentuneena paikallasi, vaan etsi syy, tutki sisällysluetteloa. Onko suhteesi vaimoosi, mieheesi, lapsiisi tai työtovereihisi oikea? Oletko tässä kohden "hyvä lapsi"'? "Voi Herra, olen ollut ärtyisä ja kiukkuinen, mutta minä tahdon hengellisiä siunauksia!" Et voi koskaan saada niitä niin kauan kuin asennoitumisesi ei ole hyvän lapsen asennoitumista.
Me pidämme uhmaa palvontana ja Jumalan kanssa väittelyä antautumisena. Me emme tahdo tutkia sisällysluetteloa. Olenko pyytänyt Jumalalta rahaa, vaikka en ole maksanut kaikkia velkojani? Olenko pyytänyt Jumalalta vapautta samalla kun olen kieltänyt sen joltakin, joka on minusta riippuvainen? Jollekin en ole antanut anteeksi hänen rikkomuksiaan, vaan olen ollut epäystävällinen hänelle. En ole elänyt Jumalan lapsen tavalla sukulaisteni ja ystävieni keskuudessa. (Ks. jae 12).
Olen Jumalan lapsi ainoastaan uudestisyntymisen kautta ja Jumalan lapsena olen hyvä ainoastaan silloin, kun vaellan valkeudessa. Meidän useimpien rukouksesta on tullut hurskasta lässytystä. Se on muuttunut tunneperäiseksi, mystiseksi yhteydeksi Jumalaan. Hengellisesti me olemme kaikki hyviä saamaan aikaan sotkua. Mutta jos tutkimme sisällysluetteloamme, niin näemme hyvin selvästi, missä on vika - tämä ystävyys, tämä velka, tämä mielenlaatu. On hyödytöntä rukoilla, ellemme elä Jumalan lasten tavalla. Jos elämme, silloin meille kuuluu Jeesuksen sana: "Jokainen anova saa".
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.08.2016 07:55

Huomenta Herran Jeesuksen siunaamaa päivää teille kaikille palailen myöhemmin Jeesus kanssamme tämänkin päivän armossaan :thumbup:

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 26.08.2016 08:13

Huomenta vähän on nuhainen olo ja korvatkin on lukossa taitaa flunssa iskeä on niin vaihtelevia ilmoja että ei tiiä onko syksy tai kesä :roll: katotaan mitä Luoja meille antaa ja sallii nyt meen vähän lukemaan ja jos jotakii löydän niin laitan tänne siunattua päivää Vapahtajan seurassa :thumbup:
Kuva
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja tabitha » 26.08.2016 13:06

moi mulla alkoikin nyt viikonloppu hu hellettä meinaan tätä viikkoa on ihanaa kun saa levetä tosin kämppä pitäisi siivota ja alankin kohta touhuta mulla ei tosin kukaan likasta sillei mutt pölyä aina sitä kerrostaloon tulee :roll: miten teill on viikko mennyt syksy tekee kovin tuloaan tylsää kun tulee talvi ja kylmä mutt sekin menee aika pian ohi niinkuin tää kesäaikakin meni humahtaen jossain kävin lomilla mutt siihen se sitten jäikin kohokohta kaikesta on sittenkin kun meen kokouksiin pappistiin tykkään siell käydä minusta aika raitis mesta mutt nyt luuta heilumaan tulee mieleen se lasten laulu täti moonika ootteko sitä kuulleet? moi ja siu Ps sori jos kirjoittelen tällei en kirjakieltä ei kai se haittaa
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 27.08.2016 11:54

Hei mitä tänne kuuluu mä irkku kopioin David Pawsonin loput entiseltä foorumilta ja Charles Stanley näkyi myös olevan loppu siell on viell runoja Mailan kirjoitukset ja Arielin yritän niitä viel tänään kopsata mihin laitan noita Mailan kirjoituksia luin niitä muutaman musta hyviä aitoja oma kokemus juttuja moikka siu
tabitha

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 27.08.2016 14:01

Hei ja siunattua päivää.
Oulussa on sateinen ilma.
Tänään kirjaston poistomyynnistä löysin Eila Paynen Karjalan tyttö sarjan kol, ensimmäistä osaa.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.08.2016 17:49

tabitha kirjoitti:Hei mitä tänne kuuluu mä irkku kopioin David Pawsonin loput entiseltä foorumilta ja Charles Stanley näkyi myös olevan loppu siell on viell runoja Mailan kirjoitukset ja Arielin yritän niitä viel tänään kopsata mihin laitan noita Mailan kirjoituksia luin niitä muutaman musta hyviä aitoja oma kokemus juttuja moikka siu

tabitha laitan Mailalle osion, sinä voit laittaa niitä sinne, saattaa olla että hän tulee tänne takaisin on nyt lepäämässä "lomalla" hän on jo ikäihminen ja sairauksiakin paljon, tosin kaipaan häntä, tunnen hänet ihan live elämässä jo yli 30v siunattua iltaa jokaiselle jukkapekka kiva kun kirj sinä taidat olla kova lukemaan, se on hyvä minä olin nuorenpa kanssa kova lukemaan
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi