Elokuun aatokset

Keskustelua mieteitä päiviimme

Elokuun aatokset

ViestiKirjoittaja Elise » 16.08.2016 11:42

Täällä ollaan oli tässä varmasti hommaa äkkiä sie tämän laitoit ei muuta kuin jatketaan tässä uudessa niin kauniit joutsenetkin oot laittanut :clap:
kuule jos sen entisen päälle ei saatukaan jatkaa piti tehä ihan uusi meille :lol: siunattua laittamista hyvä tästä tulee :clap:
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

Re: Elokuun aatokset

ViestiKirjoittaja tabitha » 16.08.2016 13:26

hei olipa kiva tulla aivan tuoreeseen foorumiin mulla on pieni väliaika ja avitan irkkua tuun illal uusiksi siu. :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.08.2016 15:12

Iltaa tämä alkaa jo näyttämään aika hyvältä, kiitos paljon tabitha kun autoit, pidetään tuo toinen foorumi sen aikaa että saadaan kopioitua sieltä ariel veljen ym jutut tänne talteen, eilen kun tätä foorumia suunnittelin olin arielin kanssa puh hän asuu meidän pihapiirissä, niin mietittiin mikä nimi laitetaan olin aika väsy, mutta ariel tuki ja auttoi minua :lol:
olikin eka joka tänne tuli ja seuraava olikin jukkapekka :thumbup:
Olen kiitollinen että jaksoitte jälleen tehdä siirron Herra auttakoon että tämä nyt pysyisi kunnossa, en enää jaksaisi tehdä uutta, mutta nyt menen muihin tehtäviin nähää ootte rakkaita Herrassa siunausta
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 16.08.2016 21:43

Oli mukava tulla foorumille.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja Elise » 17.08.2016 08:17

huomenta Jumalan rauhaa nukuin vähän huonosti nää ilmat ei oo mukavia vanhoille luille :P mutta eteen päin mennää juu jukkapekka kiva tänne oli tulla eikä se paljon rasittanut kun itsensä tänne laittoi irkkuhan tässä suuren työn on tehnyt minä en edes osaisi foorumia pukata pystyyn
saa nähä mitä tämä päivä tuo tullessaan sen ainenkin tiedämme että Jumalan kämmenellä ollaan irkku mie ja yritän kopioida tuolta vanhalta jotakin niin saat sen äkkiämpää pois olkaa siunatut ja iloitaan Jumalassa
Kuva
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.08.2016 09:14

Huomenta Herran rakkaat kiitän teitä kaikkia tuesta rukouksista sitä olen kaiken keskellä tarvinnut en vain foorumin takia on ollut kaiken näköistä,
mutta kaikesta saamme kiitää Herramme Jeesuksen avusta, täällä turussa päin on kylmentynyt ilma ja melkein joka päivä on nyt satanut ja tuullut, edellispäivänä katselin kun linnut liiteli vimmatusti pihlaja marjojen kimppuun, yleensä he syövät piti puhtaaksi pihlajapuut, nyt eivät syöneet, Henkun kanssa sitä ihmeteltiin että mikä tämä nyt on, oletteko tietoisia kun linnut syö näitä marjoja niillä ei ole "tolkkua" ne ahmivat niin että tulevat niin sanotusti "humalaan" ja lentävät seiniä ym päin, näkyy olevan elukoillakin ahneus, ettei vaan ihmisillä :lol: Nyt pitäisi vähän mennä touhuamaan nähää myöhemmin siunattua päivää ystävät, sisaret ja veljet Herra on hyvä amen!! :clap:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jukkapekka83 » 17.08.2016 11:22

Siunattua päivää Herran rakkaille. Oulusaa tuulinen ja sateinen sää.
Äsken siivosin vielä vähän pyykinpesua on jäljellä.
jukkapekka83

ViestiKirjoittaja tabitha » 17.08.2016 19:01

Hei kaikille oli kiireinen työpäivä mutt ohi sekin meni joo täällä porissa ilta on ollut kaunis onhan täälläkin sadellut totta me tarvitaan toistemme tukea ennen kaikkea rukoustukea mäkin siivoilin niinkuin jukkapekkakin pyykit pesen huomenissa ennenkuin lähden kotoa mihikään mä myös toivotan teille siunausta ja muistetaan rukouksin nyt menen vähän kopioimaan v- foorumilta juttuja tänne jelpin vähän irkkua moikat
:P
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.08.2016 20:21

Iltaa rakkaat Herrassa Jeesuksessa ette arvaakaan iloitsen teistä sanon suoraan kerrankin jokainen ottaa osaa omalla tavallaan ja ajallaan foorumissa kiitos paljon ystävät kunhan päästään vielä tutustumaan paremmin sekin tulee ajallaan, samoin se on uskon elämässäkin me "tutustutaan " Herraan opimme tuntemaan Häntä kasvamme juurrumme Häneen sen ohessa me myös tulemme kuuliaisiksi, mutta koen jo nyt hyvää yhteyttä teihin toivon että saamme toisiamme rakastaa Hänen rakkaudellaan ja voimme elää olla täällä luonnollisia Jumalan lapsia tietäen että kuulumme Hänelle ja Hän hoitaa ja kasvattaa meitä, jukkapekka ja tabitha on siivoilut ja pyykinpesuakin minä heilun melkein joka päivä imurit ym rätit, ämpärit käsissä ja samalla rukoilen , mutta nyt katselen foorumia kiitos jälleen tabitha avusta siunatut yöt jukkapekka, elise, tabitha ja ariel nähää :lol: :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 18.08.2016 09:21

huomenta sain nukuttua paremmin ja on nuoren tytön olokin taas jaksaa
meijän päivät on niin erilaisia on poutaa ja myrskyä nekkii on meidän parhaaksi ei sitä tyttösenä olisi uskonut että maailman tilanne näin muuttuu ja jopa hengellinenkin on kovasti muuttunut mutta tätä Raamattu meille kertoo ei olla hädissämme Herra tulloo ajallaan noutamaan ja olemme turvassa siunattua päivää :thumbup:

tää runo on armoriitää lehestä

Getsemanen yössä

Getsemanen yössä
Jeesus maata vasten painuu.
Käy tuska yli voimien
on Isän luokse kaipuu.
Hän rukoilee, hän huutaa:
”Isä päästä minut tästä.
Mua kuolonmurhe painaa, sydän
halkee ikävästä."

On vastaus hiljaisuus,
ei Isä auta lastaan.
Vain kylmä, mykkä avaruus
ja tähdet ainoastaan.
Nyt kärsi, kuole Poikani!
Se on mun vakaa tahtoni.
Sun hetkesi on tullut
siis ota malja vastaan.

Vaan tiedä, rakas Poikani
nyt murhe on myös mulla.
Ja vaikka sitä tahtoisin,
en luoksesi voi tulla.
Vaan yhden teen mä kuitenkin;
saat tykös rauhan enkelin.
Se rakkauden, lohdun tuo
ja kosketuksen multa.

Getsemanen yössä
Jeesus alla taakan raskaan
ei huokaa enää, ei kyynelöi;
hän ottaa maljan vastaan.
Nyt käyn sua kohti, kuolema,
käyn päälles, sieluin murhaaja!
Synnin kahleet murskaan,
päästän vangit vankilastaan

Getsemanen yössä
kirkkaus ihmeellinen loistaa.
On uhrituli syttynyt,
se synnin juuret poistaa.
Kuin kerran luomisaamuna
työssä on taas Jumala,
kun Golgatalle nousee risti,
voitonmerkki Herran!

Hannu Anttila
Kuva
Kuva
Elise

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi