Marraskuu: Jeesus on Herra:

Keskustelua mieteitä päiviimme

Marraskuu: Jeesus on Herra:

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.11.2017 08:54

Siunattua marraskuuta, kuukaudet menee niin nopeasti eteen päin ettei edes huomaa :roll:

Laitan tämän runon meille tähän jossa kysytään missä ovat ne.??
Kuva
Missä ovat tänään ne, jotka muurin aukossa seisovat?
Missä ovat ne, jotka hengen asuun pukeutuvat?
Oletko valmis kun sinua tarvitaan, oletko valmis uskollisesti palvelemaan?
Missä ovat he, jotka tähden lailla loistavat,
missä ovat he, jotka Jeesuksesta kertovat?

Riitta Savander

Jeesus Herramme on aina kanssamme siunausta :thumbup:
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Marraskuu: Jeesus on Herra:

ViestiKirjoittaja tabitha » 01.11.2017 22:30

Hei poikkesin ennenkuin menen nukkumaan :roll: Minä myös toivotan siunattua tätä alkavaa kuukautta :thumbup: minulla oli eräs ajatuskin joka on pyörinyt päässäni katson jos huomenissa muistan sen :P Tuo oli puhutteleva runo Irkku eli toistan sen tähän hyvää yötä nukkukaa hyvin
Ps tämä on minusta ihana paikka olemme turvassa Herran kukkarossa. :P :clap:

1.Sam.25:
29 Ja jos joku nousee vainoamaan sinua ja väijymään sinun henkeäsi, niin herrani henki on tallella elävien kukkarossa Herran, sinun Jumalasi, tykönä; mutta sinun vihollistesi hengen hän lingolla linkoaa pois.
[img][img]https://www.cosgan.de/images/more/bigs/c013.gif[/img][/img]
irkku kirjoitti:Missä ovat tänään ne, jotka muurin aukossa seisovat?
Missä ovat ne, jotka hengen asuun pukeutuvat?
Oletko valmis kun sinua tarvitaan, oletko valmis uskollisesti palvelemaan?
Missä ovat he, jotka tähden lailla loistavat,
missä ovat he, jotka Jeesuksesta kertovat?
tabitha

ViestiKirjoittaja Elise » 02.11.2017 14:49

Päivää täll mie heilun kaupungilla mie kävin asioilla ja torilla silakoita hain koht mie paistan ne ja vott kun on hyvää väsynyt mie oon kävelin taas niin paljo mie laitan kirjotuksen tänne
Wilkersonin myö ollaa myöhässä mutt Hää ei oo

JEESUS EI OLE KOSKAAN MYÖHÄSSÄ
Jumalallinen kärsivällisyys on halukkuutta odottaa Jumalan ajoitusta. On olemassa sellainen asia kuin Pyhän Hengen ajoitus. ”Sillä vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele” (Heb.10:37). Tämä jae puhuu muustakin kuin Jeesuksen toisesta tulemuksesta; se puhuu Kristuksen tulemisesta meidän tarpeidemme tähden.
Jumala ei ole koskaan myöhässä. Martta ja Maria ajattelivat että Jeesus oli myöhässä kun heidän veljensä Lasarus kuoli. He sanoivat Jeesukselle, ”Herra, jos Sinä olisit ollut täällä, niin minun veljeni ei olisi kuollut” (Joh.11:22). Toisin sanoen, ”Jeesus, tulit tänne liian myöhään! Myöhästyit aikataulusta”.
Kuvittele kuinka loukkaantunut Jeesuksen on täytynyt olla tämän syytöksen takia. Mutta Hän vastasi heille, ”Ei, en ole myöhässä. Lasarus nousee ylös. Olen täällä ja minä olen ylösnousemus. Kaikki Elämä on Minussa”.
Synagoogan esimiehen, Jairuksen perhe, ajatteli että Jeesus oli myöhässä. Tälle huomattavassa asemassa olevalle miehelle kerrottiin, ”Tyttäresi on kuollut. Miksi vaivata Opettajaa enää?” (Mark.5:35). Jälleen viesti oli, “Jeesus oli myöhässä. Kaikki on mennyttä! Hän ei vastannut ajallaan ja Hän tuotti meille pettymyksen.” Mutta kuten tiedämme, Jeesus otti lasta kädestä ja herätti hänet kuolleista (Mark.5:41–42).
Liian myöhään? Sellaista asiaa ei olemassa kun kyse on meidän Herrastamme. Kuten näet molemmissa tilanteissa Jeesus oli paikalla juuri oikeaan aikaan! Voit tuntea houkutusta lopettaa taistelu ja vajota epätoivoon, mutta meidän Taivaallinen Isämme on niin täynnä rakkautta Hänen lapsiansa kohtaan että Häntä ei voi pysäyttää tekemästä mahdottomasta mahdollista.

:clap: :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.11.2017 18:24

Kuva
Olin eilen illalla Hesassa kuulemassa Suomalainen messu. Se oli todella hyvä.
Join illalla kahvia ja piristyin niin, ette nukkunut koko yönä ja tänään olen niin väsynyt.
Ei mistään tule mitään. Ajattelin mennä kuuntelemaan Pauli Rahkosta, mutta olin liian väsynyt. Sitä se on kun juo illalla kahvia. Minuun se vaikuttaa aika voimakkaasti. Juon yleenä vain kaksi kupillista päivässä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 05.11.2017 18:50

Iltaa oli kiva että pääsi Maikku reissulle ikäänkuin pyhille matkoille :P minä kuuntelin netistä julistusta ja luin vähän sanaa ponkasin tämän runon joka on minunkin rukous
Kuva

Rukous

Ole kanssani tänään
Sinä uskollinen Vapahtajani!
Kulje rinnallani
päiväni kaikkien hetkien läpi.
Ota väkevään käteesi
heikko käteni,
äläkä päästä sitä.

Yksin en jaksa, yksin en osaa,
yksin eksyn pois tieltäsi.
Vahvista minun uskoani,
korjaa armollasi eheäksi se,
minkä heikkoudessani rikoin.

Rukoile puolestani,
kun voimani uupuvat,
enkä enää jaksa rukoilla.
Oi, niinhän Sinä teetkin
lupauksesi mukaan,
Sinä uskollinen Vapahtajani !

Virpi A
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.11.2017 19:47

Kuva
Eilen pesin kaikki ikkunat talvikuntoon. Olen sitä pitkään meinannut ja meinannut. Nyt vihdoin toteutin sen ja siivosin kevyesti vielä. Silti en saa nukutuksi. Olen väsynyt.
Monena päivänä olen seisonut ikkunan ääressä ja ajatellut 1 Mooseksen kirjan ensimmäistä lukua. Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys oli syvyyden......
Tyhjästä Jumala loi kaiken, sanoi vain Sanan. Katselin taivasta ja pilviä, kaikenlaisia kasveja. Ihailin sitä järjestystä, niin Jumala on järjestyksen Jumala. Hän todella voi
tehdä mitä vain. :-D
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 08.11.2017 08:22

Kävin äsken Irenen sivuillla, voi miten hämmästyin. Oli niin kaunis etusivu.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja kaisu » 08.11.2017 12:21

Kuva

Päivää ja siunausta tänne otin tuon kuvan kun melkein aina on ollut tuon kaltaista säätä, Maikku on saanut reissata hyvä, ai kuka se Irene on? no meidän Irkukin varmaan vaihtaa olen pistänyt merkille että laittaa aina jotain uutta foorumille, ei sen puoleen minä itse herkästi kyllästyn yhteen ja samaan nyt jatkan töitä hyvää päivän jatkoa :P
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.11.2017 05:09

Kuva
Irene on Tuhkasta nousee aamu Foorumin luoja.
Olen taas valvonut melkein koko yön, enkä saa unta. :?: :?: :?:
Tänään menen hakemaan influenssarokotteen. Yritän päästä alkuryhmään, että pääsen pian kotiin. Käytän tämän aamun Sanan lukemiseen ja rukoukseen. Kirjoitan myöhemmin. Kirjoittamisiin.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.11.2017 11:58

Rauhaa juu kai meidän onkin jo aika vaihtaa etusivua joku värikäs kauan tämä onkin jo ollut
minäkin nukuin vähän huonosti korvakipua ja nuhaa ym mutta ohi tämä menee. Kiitos Maikku oli taas siunattu hetki Herra on niin hyvä ja armollinen meitä kohtaan vaikka emme mitään ole Hänessä olemme armahdettuja ja hyväksyttyjä. Aivan Kaisu ilmat on tosi vaihtelevia on kiva kun pääset poikkeamaan täällä
Siunattua päivää jokaiselle muistetaan toisiamme rukouksin

Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi