Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.10.2017 18:24

Iltaa ja Herramme Jeesuksen siunausta, oli niin kiva tulla ja nähdä teidän jokaisen kirj :P
Tahdon tuoda pienen pätkän Muroman kirj. joka koskee kärsimystä, rakkaat kärsimys ei ole Herrassa turhaa....

U.Muroma
Kärsimykseen sisältyy aina salaisuus, joka voi joko pehmittää ihmisen sydämen tai kovettaa sen entistä kovemmaksi.
Jos ihminen ei näe Jumalan kättä kärsimyksen takana, hän helposti paatuu. Jos ihminen ei pääse ymmärtämään kärsimyksensä tarkoitusta, katkeroituu hän, ja sydän käy graniittia kovemmaksi.
Silloin hän voi syyttää suustaan hirvittäviä sanoja niin Jumalaa, ihmisiä kuin koko elämää kohtaan.

Niin jommankumman kärsimys saa aikaa, kärsimys on minusta
Jumalan kädessä hyvä ase meitä riisumaan ja muutamaan.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.10.2017 13:55

Kuva
Mä olen vähän ihmeissään. Sain nukkua viime yönä yhteensä 7 tuntia. Se on mulle ihmettä. Olin eilen illalla Naantalin Helluntaiseurakunnassa, siellä oli rukouskokous Kristus päivän puolesta. En vain ymmärrä yhtä Kristuspäivää, kun mun mielestä jokainen päivä on Kristuspäivä. Mukava oli kuitenkin nähdä tuttuja, joita ei ole aikoihin nähnyt. :-D :lol:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 19.10.2017 16:12

Hei kaikille, aivan Maikku näitä päiviä löytyy joka nimikkeellä,

Lainasin tämän nokialaisen sivulta, ja ihmettelen tätä...
jotkut juutalaisrabbit ja useat amerikkalaiset pastorit sanoivat USA:n yllä näkyneen auringonpimennyksen olleen varoitus Jumalalta, jotta Yhdysvallat katuisi.

Mitä tässä kirjoituksessa oudoksun on, se että ei pahuutta ole vaan Yhdysvalloissa, kyllä joka ainoan maan pitäisi tehdä parannus, ja ennen kaikkea meidän uskovien. Olen myös hämmästynyt joidenkin sivustoista :roll: Eri puhuja lainauksineen
mitä he tuovat esille kirjoituksissaan, monien pää menee tasan tarkkaa sekaisin eri tulkintojen tähden. SUOSITTELEN MEILLE PITÄYTYÄ RAAMATTUUN ja niihin tulkintoihin jotka ovat sanan mukaisia. :thumbup: Minusta sana sanoo.. että maailman lapset ovat pimeyden lapsia, eli ei pahuus ole harvinaista, vaikka se yltyykin kun paha tietää että aikansa on loppumassa.

Elokuun 21. päivänä 2017, Yhdysvallat koki täydellisen auringonpimennyksen. Koska pimeys oli yksi Egyptin kymmenestä vitsauksesta ja varoitus Jumalalta Faaraolle parannuksentekoon, niin jotkut juutalaisrabbit ja useat amerikkalaiset pastorit sanoivat USA:n yllä näkyneen auringonpimennyksen olleen varoitus Jumalalta, jotta Yhdysvallat katuisi.

Monista syistä johtuen he uskoivat, että Jumala antoi Amerikalle 40 päivää (Niinivellä oli 40 päivää, Jeesusta koeteltiin erämaassa Saatanan toimesta 40 päivää, Goljat piinasi Israelia 40 päivää, Nooan päivinä satoi 40 päivän ajan, Mooses oli Siinain vuorella 40 päivää sen jälkeen kun Israel teki kultaisen vasikan, jne.). Jotkut näistä juutalaisista rabbeista ja pastoreista sanoivat, että nämä 40 päivää alkaisivat aamulla auringonpimennyksen jälkeen ja loppuisivat syyskuun 30. päivänä.

Ensimmäinen päivä 40 päivän päättymisen jälkeen oli 1. lokakuuta 2017. Se oli pahuuden päivä, ja on mietittävä, oliko Jumala poistanut suojelevan kätensä, joka on usein varjellut Yhdysvaltoja.

Sinä päivänä Stephen Paddock'in pahuus oli suurta. Useiden kauhistuttavien minuuttien ajan hänen ajatuksensa olivat koko ajan pahat, kun hän ampui enemmän ihmisiä kuin yksikään henkilö ennen häntä on koskaan ampunut tämän kerran niin suuren kansakunnan historiassa.

Kun kansakunta hylkää Jumalan, pahuus kasvaa, ja tällaisia asioita tulee tapahtumaan ikäänkuin synnytyskipuina.

Mitä seuraavaksi? Minne suuntaamme täältä?

Prophecy Plus Ministries, Inc.
Daymond & Rachel Duck
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 22.10.2017 08:21

Olin eilen tyttäreni luona ja latettiin yhdessä lasagnea. Se on niin kovatöistä, mutta yhdessä se menee kivasti ja hyvää oli, nam nam. Tyttäreni antoi minulle vähän kotiinkin, saan tänään syödä sitä. Eilen oli myös ensimmäinen pakkaspäivä ja ruohot olivat härmässä. laitan tähän kuinka kauniisti Herramme maalaa kaiken.
Kuva
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 24.10.2017 09:01

Kuva

Hei täältä Porista vähän on ilmat kylmenneet, töihin tästä kohta lähden
tuon tämän ajatuksen jonka laitan Olavi Peltolan sivustosta minusta aivan ihana tosi asia Herrasta.... siu tälle päivälle.! :P

HÄN ON

janoon uupumaisillaan olevalle kuin avoin lähde, josta pulppuaa raikasta, elävää vettä

nälkään nääntymäisillään olevalle kuin elämän leipä, jota saa syödä ilmaiseksi ja joka antaa elämän

sakeaan sumuun eksyneelle kuin tie perille, selvä ja turvallinen, tie läpi sumun ja pimeydenkin

valheen sotkuihin seonneelle kuin totuus, hän antaa valon ja rauhan le­vottomuuteen

kuoleman pelon jäytämälle kuin elämä, jota ei mikään pahuus ja tuska tukahduta

tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden tunteen kuristamalle kuin elä­män yltäkylläisyys, sillä hän on tullut, jotta meillä olisi elämä ja yltäkyllin - iankaikkisuudessa (Joh 10:10)

elämän murskaamalle, epäonnistuneelle, asiansa sotkeneelle ja pilanneelle, kuin ylitsevuotavan maljan antavana niin että tästä eteenpäin hy­vyys ja laupeus seuraavat kaiken elinajan

Jos suostun tuntemaan Herrani tällaisena, niin sydämessäni voi alkaa soida huikeat Psalmin 23:n uskonsanat: ”Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti” (23:5-6). Ne eivät ole vain tyhjiä ylisanoina, vaan kuvaavat aitona koettavaa elämää – elämää Herran hoivassa ja uskossa. Miten osainkaan antaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa elämäs­säni! Sillä sen mitä sana tänään sanoo, sen se saa myös minussa ai­kaan, kun vain sallin ja otan rohkeasti vastaan.

Olavi Peltola.
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.10.2017 17:44

Rauhan tervehdys olitpa Tabitha laittanut hyvän kirj.
tabitha kirjoitti:HÄN ON

janoon uupumaisillaan olevalle kuin avoin lähde, josta pulppuaa raikasta, elävää vettä

nälkään nääntymäisillään olevalle kuin elämän leipä, jota saa syödä ilmaiseksi ja joka antaa elämän

sakeaan sumuun eksyneelle kuin tie perille, selvä ja turvallinen, tie läpi sumun ja pimeydenkin

valheen sotkuihin seonneelle kuin totuus, hän antaa valon ja rauhan le­vottomuuteen

kuoleman pelon jäytämälle kuin elämä, jota ei mikään pahuus ja tuska tukahduta

tyhjyyden ja tarkoituksettomuuden tunteen kuristamalle kuin elä­män yltäkylläisyys, sillä hän on tullut, jotta meillä olisi elämä ja yltäkyllin - iankaikkisuudessa (Joh 10:10)

elämän murskaamalle, epäonnistuneelle, asiansa sotkeneelle ja pilanneelle, kuin ylitsevuotavan maljan antavana niin että tästä eteenpäin hy­vyys ja laupeus seuraavat kaiken elinajan

Jos suostun tuntemaan Herrani tällaisena, niin sydämessäni voi alkaa soida huikeat Psalmin 23:n uskonsanat: ”Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä, ja minun maljani on ylitsevuotavainen. Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti” (23:5-6). Ne eivät ole vain tyhjiä ylisanoina, vaan kuvaavat aitona koettavaa elämää – elämää Herran hoivassa ja uskossa. Miten osainkaan antaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa elämäs­säni! Sillä sen mitä sana tänään sanoo, sen se saa myös minussa ai­kaan, kun vain sallin ja otan rohkeasti vastaan.

Piti oikein lainata tuo :thumbup: aivan talvi tekee tuloaan pikku hiljaa no talven jälkeen tulee kevät jos Herra suo.
Mä tulin äsken kaupasta Arielin kanssa, käyn arkisin illalla ja lauantaina aikaisemmin, muuten toi on hyvä ruoka Maikku vähän työläs mutta kannattaa nähdä vähän vaivaa on se niin hyvää :clap:

jos laitan jotain muihinkin osioihin siunattua iltaa ja samantien hyvät yöt.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Elise » 25.10.2017 11:25

Tääll mie oon kylmää ja koliaa on mutta Hää Jumala on aurinko ja meijän kilpi
Ps. 84:12
Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

ja näätes työ mitä meille luvataan levätää myö vaan Hänessä nin hyvin meijän käyn :P
Jes. 60:
60:19 Ei ole enää aurinko sinun valonasi päivällä, eikä valaise sinua kuun kumotus, vaan Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja sinun Jumalasi sinun kirkkautesi.
60:20 Ei sinun aurinkosi enää laske, eikä sinun kuusi vajene, sillä Herra on sinun iankaikkinen valkeutesi, ja päättyneet ovat sinun murheesi päivät.
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

ViestiKirjoittaja tabitha » 25.10.2017 17:22

Moi ja kiitos Elise ihanasta tuonnista,nyt minulla Irkku on aikaa korjata toi yksi osio kuntoon sain eilen yv. eli laitan hihat heilumaan morot ja siu!!! :lol:
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.10.2017 19:36

Kuva
Mä aamulla rukoilin, Herra, anna Elisenkin kirjoittaa jotain tänä päivänä ja täällä Elise on. Kiitos Isä, sä kuulet ja vastaat. Muuten olen ollut huonovointinen koko päivän.
Huomenna menen pesutupaan.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Elise » 26.10.2017 11:22

Huomenta "ilma näkkyy olevan kuin morsian ei sada eikä paista" niihä tuo kasku sannoo nää ilmat vaihtelee mie muista kun nuorena tyttönä mie kuulin kun sanottiin tuota kaskuu tytöistä jotka oli menevien tyttöjen maineessa nythä on muotii kun tytöt pelehtii monien poikien kanssa eihä se oo naine eikä mikkää jos ei oo monia mies suhteita :shock: Tää maailma on ihan haureutta tulvillaan jopa mainos kuvat on alastommii ihmisii tulvilvillaan näätekö mitä sana sanoo

2Piet. 2:14
heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.

eikä usvovatkaa oo turvassa valvoo pittää jos mielii perille asti tallustaa
ettei eletä kuin siat kaukolossa

1Kor. 5:1
Yleensä kuuluu, että teidän keskuudessanne harjoitetaan haureutta, jopa semmoista haureutta, jota ei ole pakanainkaan keskuudessa, että eräskin pitää isänsä vaimoa.

nyt meen vähä huilimaa yö oli uneton Herran haltuun kuule Maikku oo sie nyt varovainen siellä pyykituvassa ettet väsy :P
Kuva
KuvaSananl. 16:24
Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
Kuva
Elise

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi