Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

ViestiKirjoittaja kaisu » 08.10.2017 13:41

Jumalan rauhaa siskot :P Jäin miettimään sinun ajatustasi, Irkku:
jota toit v-liitosta :roll: Totta tuo pitää paikkaansa, saatamme sen tärkeyden sivuttaa ja poimia sieltä miellyttävät asiat, ja sivuuttaa ne mitä meidän pitäisi tallentaa sisimpäämme, me voisimme yhteistuumin jotain tuosta aiheesta ajatella ja tutkia.

"Törmäsin tähän" ja minusta tämä on ihana, siksi jaan sen tänne.
Kuva

Herra on luja kallio ja ”torni”

”Sinä olet vanhurskas, pelasta minut, vapahda minut! Kuule minun
pyyntöni ja auta minua. Ole minulle kallio, jonka suojaan
saan paeta. Sinä, joka tahdot pelastaa minut, sinä olet minun kallioni ja vuorilinnani.” Ps. 73:2-3 Herran nimi on luja kallio, tai niin kuin hollantilaiset kääntävät asian, luja torni.Mitä tällainen torni auttaa ja hyödyttää kaupungissa, ellei se ole nimenomaan sellainen pakopaikka, jonka suojaan saa paeta kun kaikki kaupungin muurit ovat murtuneet, kun kaikki juoksuhaudat on vallattu, kun kaikki puolustusvallit on ylitetty ja kaikki
kaupungin kodit ovat jo autioina. Kun sielunvihollinen ja Jumalan
viha saartavat teidät joka puolelta ja pitävät sielunne pelossa, kun armolahjojenne kaikki lohdutus on otettu teiltä pois ja kun teidät on ajettu ulos kaikista salaisistakin suojapaikoistanne –niin paetkaa silloin kalliolle, lujaan torniin. Sanokaa silloin: Oi Herra, sinun luonasi on laupeus, se on sinun nimesi. Minua on Sanassasi neuvottu pakenemaan sinun suojaasi hädän aikana. Sen minä nyt teen. Jos sen teette, niin kuin Vanhan testamentin aikana hädän hetkellä tartuttiin alttarin sarviin, niin teidät on nostettu ylös korkealle kalliolle. Te olette paenneet kukistumattomaan linnaan, lujaan torniin. Teidät on korotettu kaikkien vihollistenne yläpuolelle
niin, ettei kukaan voi ryöstää teitä Jeesuksen armollisista käsistä.

C.H. v. Bogatzky
(Suom. POM)
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 09.10.2017 06:06

Kuva
Sataa, sataa, sataa ja vielä huomennakin sataa.
On se hyvä että sataa. Pohjavedet voivat nousta normaalille tasolle ja puutkin
joilla on pitkät juuret saavat kunnolla vettä.
Minkälaiset juuret meillä on? Ovatko juuremme kuin männyn juuret jotka menevät
pitkin maan pintaa. Vai ovatko juuremme kuin koivun juuret, jotka menevät syvälle
maahan ja tarvitsevat paljon vettä?
Ovatko juuremme Kristus kalliolle pureutuneet? Silloin ei ole mitään hätää. Kristus
kalliolla on turvaisaa olla. Sieltä juoksee elävää vettä sielumme terveydeksi ja se vesi
on iankaikkiseksi parhaaksemme. Siksi juokaamme.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 09.10.2017 10:16

Huomenta :P aivan nyt on sade kausi meillä, kunpa saisimme kaikki Jeesuksen omat elää "Hänen Henkensä sateen alla" :thumbup:

Laitan tämän meille saakoon tämä kirj siunata meitä, meidän Herramme on hyvä!!!!
Kuva

Elämän pyhyys

Kun kerran katson Hänen kasvojaan,
Hänen ihmeen ihania kasvojaan,
Hänen piikkein kruunaamia kasvojaan,
kun kerran katson Hänen kasvojaan,
toivon varmaan antaneeni enemmän
-- tosi paljon, valtavasti enemmän --
kuin mitä elämästäni annoin milloinkaan.

Niin, sinä päivänä varmasti toivomme, että olisimme antaneet hänelle enemmän. Kun Jumalan rakkaus virtaa meihin, tahdomme antaa, antaa enemmän Kristukselle ja muille ihmisille. Tämä pakottava halumme antaa toisille syrjäyttää aikaisemman halumme saada itse.

Iankaikkisella rakkaudella Hän minua rakastaa,
armonsa tähden Hän minua johdattaa
sen rakkauden tuntemaan;
ylhäältä kuulen Hengen kuiskauksen
-- Sinä olet ilmoittanut minulle kaiken sen.
Mikä rauha ihmeellinen, autuus rajaton!
Ikuisesti olen Hänen, ja Hän minun on.

Helen Roseveare
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 10.10.2017 08:55

Huomenta Jeesus Herramme ELÄÄ Hänen armonsa saakoon meidän tietämme viitoittaa.
Kuva

Täällä on edelleen sateista ja katsotaan kuinka monta päivää vielä.
Mutta nyt muihin touhuihin jätän meille tämän kirj siunattua päivää

Sammuvat valot

Me kaikki jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta. 2. Kor. 3:18.
Jumalan palvelijan tulee oleskella niin paljon yksinäisyydessä, ettei hän enää huomaa olevansa yksin. Kristillisen elämän alkuvaiheessa masennumme siitä, että ihmiset, jotka loistivat valona, sammuvat vähitellen, ja että ne, joilla oli tapana vaeltaa kanssamme, nukkuvat pois. Meidän on totuttava siihen, ettemme enää huomaa olevamme yksin. "Kaikki jättivät minut... mutta Herra auttoi minua" (2. Tim. 4: 16,17). Meidän on rakennettava uskomme sammuvien valojen sijasta sen valon varaan, joka ei koskaan katoa. "Suurten" miesten lähdettyä me olemme surullisia, kunnes huomaamme, että heidän pitikin lähteä. Meidän on itse katseltava Jumalan kasvoja.
Älä anna minkään estää itseäsi tutkimasta hellittämättä Jumalan kasvoja oman tilasi ja opinkäsitystesi selvittämiseksi. Huolehdi siitä, että katselet Jumalan kasvoja ennen kuin alat saarnata. Silloin Hänen kirkkautensa säilyy ylläsi koko ajan. Hengellisen työn tekijä on henkilö, joka ensin katselee kiinteästi Jumalan kasvoja ja vasta sitten tulee puhumaan kansalle. Kristuksen evankeliumin julistajille on tunnusomaista tiedostamaton ja pysyvä kirkkaus. "Mooses ei tiennyt, että hänen kasvojensa iho oli tullut säteileväksi hänen puhuessaan Herran kanssa."
Meitä ei ole kutsuttu tyrkyttämään epäilyjämme muille eikä tuomaan julki salaisia uskonelämämme hurmiotiloja. Työntekijän elämän salaisuus on hänen pysyvä sopusointunsa Jumalan kanssa.

Oswald Chambers
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.10.2017 12:32

Kuva
Olin tänä aamuna hammaslääkärillä.
Kun tulin kotiin, aika pian eräs sisar soitti Viitasaarelta ja rukoilimme hetken.
Kerroin hänelle, kun tyttäreni sanoi kuinka rumasti kävelen selkäni takia.
Sisar rukoili ja sanoi, Kristus kävelee siinä tyttäresi vierellä. Minua alkoi niin
naurattaa. Voi kiitos Jeesus, Tyttäreni käsikynkässä kulkee Jeesus. Herra
maksa tyttärelleni runsas palkka, kun jaksaa kuljettaa minua käsipuolessa.
Tämä oli niin iloinen juttu tänä päivänä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 10.10.2017 18:36

Kerron vielä, olin tässä lääkärillä kuulemassa luuntiheyskuvat ja olivat tosi huonot
siitäkö johtuu, että selkäni on vääntynyt pahoin. Vatsanikin on siirtynyt oikealle puolelle
kun sen pitäisi olla keskellä. Ihmettelen, miksi eivät lääkärit ole aiemmin määränneet kuvaan, olisi ehkä voitu välttää tämä. Nyt minulla on osteoporoosi ja syön siihe lääkkeen, joka otetaan kerran viikossa.
Siitä huolimatta olen onnellinen, vaikka olen yksinäinen ja elän hiljaisuudessa. Toivoisin vain, että Jumala puhuisi minulle enemmän.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.10.2017 04:35

Kuva

Kuuletko Jumalan sydämen lyönnit?
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.10.2017 13:04

Rauhan tervehdys, hui kun on kolea ja sateinen ilma mutta sain niin ihanan puhelun siskolta ja saime rukoilla toistemme puolesta, voi mikä ihanuus, lämpö ja ihana olo siintä tulikaan, kiitos rakkaalle Herralle se piristi ja siunasi :P

Nyt kuuntelen äänitettä laitan sen tähänkin kuultavaksi
Pauli Rahkonen
Juurtuminen Kristukseen
http://www.saarnatuoli.net/saarnat/Rahk ... ukseen.mp3

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 12.10.2017 16:40

Kuva
Kiitos viimeisestä. Se oli ihana viesti taivaasta. Tuntuu kuin jaksaisi
taas tätä kaitaa tietä kulkea.
Laitankin tuon Rahkosen puheen tapletille ja kuuntelen siitä. Saan siitä
paremmin selvää. Tämä tietokone on niin epäselvä, ei oikein saa selvää.
Jumala on ihmeellinen.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 12.10.2017 16:56

Maikku kirjoitti:Kuva
Kiitos viimeisestä. Se oli ihana viesti taivaasta. Tuntuu kuin jaksaisi
taas tätä kaitaa tietä kulkea.
Laitankin tuon Rahkosen puheen tapletille ja kuuntelen siitä. Saan siitä
paremmin selvää. Tämä tietokone on niin epäselvä, ei oikein saa selvää.
Jumala on ihmeellinen.

Tämän päivän rukous hetki Herra sinussa sisko vaikutti että soitit saimme janoomme elävää vettä halit :P :clap:

Laitan tämänkin tiedon tänne...kun mainittiin Israel.

Yhdysvallat jättää Yhdistyneiden kansakuntien kasvatus-, tiede- ja kulttuurijärjestön Unescon. Yhdysvaltojen mukaan Unescon toiminta on ollut Israelin vastaista. Yhdysvallat aikoo korvata täysjäsenyytensä erityisellä tarkkailijatehtävällä.

Yhdysvaltojen kauna Unescoa kohtaan juontaa juurensa aina vuoteen 2011, jolloin järjestö myönsi Palestiinalle järjestön täysjäsenyyden Israelin vastustuksesta huolimatta. Yhdysvaltojen mukaan Palestiinan valtio voidaan tunnustaa vasta osana laajempaa Lähi-idän rauhansopimusta.

– Tätä päätöstä ei tehty kevyin perustein. Se kuvastaa huolta Unescon kasvavasta velasta, järjestön kyvystä uudistua ja Unescon toistuvasta Israelin vastaisuudesta, perusteli ulkoministeriön edustaja Heather Nauert.

Unescon johtaja Irina Bokova sanoi päätöksen olevan erittäin valitettava ja samalla menetys kansainvälisyydelle.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi