Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

Keskustelua mieteitä päiviimme

Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.10.2017 09:57

Siunattua tätä alkavaa lokakuuta joka on alkanut viileässä mutta selkeässä ilmassa.
Kuva
Laitoin tuon kuvan joka tuo mieleeni elävän vedenlähteen (Jeesuksen) josta saamme ammentaa sitä vettä joka lopettaa janon, ei muut lähtee voi sitä tehdä Hän Herra Jeesus on ainut lähde, joka voi tyydyttää sisäisen tarpeemme, muut lähteet saattavat tuoda hetken ilon jopa valheellisen rauhankin, mutta ei koskaan pysyvää ja aitoa. Sen saa vain armahdettu syntinen lahjana elävän Jumalan Pojan kautta Hänen verensä vuodatettiin meidän tähtemme, tuo anti on se aarre joka on tärkein asia joka kannattaa säilyttää, ja hyljätä kaikki muut korvikkeet.

Minun äitini usein kertoi kun sodan aikana kaikki oli kortilla ja silloin oli korvike kahvia, ei se ollut sitä aitoa vaan korvike,
Jumalan kiitos meidän ei tarvitse korvikkeista ammentaa, meillä on elävää vettä, tuo tyydyttää janon ja elävä leipä ravitsee meidän nälän, kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus.
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Lokakuu: Anna meille puhdas sydän.

ViestiKirjoittaja tabitha » 02.10.2017 08:31

Heipa ja huomenta olitpa hyvän aloituksen laittanut, minäkin toivotan siunattua tätä kuukautta, vähän laiskottaa ja ilmakin on synkän näköinen, mutta pitää kohta puolin töihin mennä poikkean samalla reissulla asioilla, viikonloppuna pitäisi kotiin mennä katsomaan vanhempia,
Kuva
Jospa laitan tämän meille :thumbup:

Job vastasi Herralle ja sanoi:
"Korvakuulolta olin vain sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt.Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun tomussa ja tuhassa." Job.42:1,5,6
Kuva
Tosi kristittyjen usko Jumalaan arvostellaan usein ankarasti.
Ja vielä enemmän heidän uskoaan Kristukseen ja hänen sovitustyöhönsä. Ja jos joku ensin näin puhuu, niin toiset kuuntelevat ja yhtyvät siihen. Jospa nämä ihmiset jonakin päivänä kohtaisivat Kristuksen itsensä; silloin he sanoisivat Jobin tavoin:
"Korvakuulolta olin vain sinusta kuullut, mutta nyt on silmäni sinut nähnyt. Sentähden minä peruutan puheeni ja kadun."
Välistä voi kristityn huuliltakin päästä epäileviä tai valittavia sanoja Jumalan johdatuksesta.Näin käy, kun uskon silmä on kadottanut hänet näkyvistään.Mutta rakas sielu: varo tätä. Kun taas saat nähdä hänet, täytyy sinun peruuttaa kaikki ja katua.Silmä, joka näkee hänet, ei koskaan voi olla toivoton.
Kuva
Fredrik Wislöff.
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.10.2017 02:02

Kuva
Heräsin jo yhdeltä, enkä saanut unesta kiinni enää. Päivät on mulla vähän
sekaisin. Tuleepa sitten tänne käytyä enemmän, kun ei voi kolistella.

Ihmettelin aikanaan, kun ihmiset puhuivat Patrikista, hän oli kaikkien huulilla,
jopa vanhat uskovatkin hokivat Patrik, Patrik. Minulle tuli sydämeeni SEIS, tuossa
täytyy olla jotain kummallista. Ihmissuosio. Tuo ei pitkälle vie. Sitten tuli Riikka
Halko. Sitä on tullut kaikkien huulilta, jokainen suitsuttaa Riikka Halko, Riikka
Halko. On se vähän jo laantunut. Minulle tuli taas sydämeeni, SEIS. kuitenkin menin
lauantaina kuuntelemaan häntä. Täytyy sanoa jälkeenpäin häpesin itseäni, miksi en uskonut sydäntäni, sitä hiljaista ääntä. Häpesin, voi Herra, auta minua olemaan
kuuliainen Sinun äänellesi. Olen ollut aika vaivaantunut. Kuuntelin tapletista hänen muita saarnojaan, hänhän opettaa aivan väärin. VOI, tätä hengellistä maailmaa.
Herra, anna todellinen itkuherätys, jossa tehdään täyttä totta.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.10.2017 13:19

Maikku kirjoitti:Kuva
Heräsin jo yhdeltä, enkä saanut unesta kiinni enää. Päivät on mulla vähän
sekaisin. Tuleepa sitten tänne käytyä enemmän, kun ei voi kolistella.

Ihmettelin aikanaan, kun ihmiset puhuivat Patrikista, hän oli kaikkien huulilla,
jopa vanhat uskovatkin hokivat Patrik, Patrik. Minulle tuli sydämeeni SEIS, tuossa
täytyy olla jotain kummallista. Ihmissuosio. Tuo ei pitkälle vie. Sitten tuli Riikka
Halko. Sitä on tullut kaikkien huulilta, jokainen suitsuttaa Riikka Halko, Riikka
Halko. On se vähän jo laantunut. Minulle tuli taas sydämeeni, SEIS. kuitenkin menin
lauantaina kuuntelemaan häntä. Täytyy sanoa jälkeenpäin häpesin itseäni, miksi en uskonut sydäntäni, sitä hiljaista ääntä. Häpesin, voi Herra, auta minua olemaan
kuuliainen Sinun äänellesi. Olen ollut aika vaivaantunut. Kuuntelin tapletista hänen muita saarnojaan, hänhän opettaa aivan väärin. VOI, tätä hengellistä maailmaa.
Herra, anna todellinen itkuherätys, jossa tehdään täyttä totta.

Aivan Maikku kun eka kerran näin puhuvan tämän Riikan puhuvan
niin minä koin että on psyykkisesti jotain pahasti pielessä, koko olemukseltaan, ja vaikka hän puhuu parannuksesta ym niin seassa on ihan selvää harhaa, niin kuin yleensä niillä jotka ovat harhaisia,
puhe on kaoottista ja toistaa samaa tulee olo että on hypnoosi tilassa hänen pelastus kertomus on ?? Jeesus tuli hänen olohuoneeseen ym utopiaa
Tässä alla olevassa videossa kerrotaan mikä on Riikan tilanne.Ei ole pitkä noin 15min.
https://www.youtube.com/watch?v=MbWC_dHejhI&t=721s

Aivan Maikku näitä harhapuhuja riittää tänään varovainen pitää olla etenkin kun puhuvat totuuttakin mutta myrkyt on joukossa
Jotkut sanoo että pitää ottaa se hyvä sieltä, minä en ota mitään jos huomaan pienenkin myrkyn.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 04.10.2017 08:43

Huomenta totta totisesti ei voi kun sanoa Maikku ja Irkku että teidän kirjoitukset pitää paikkaansa, kun katsoin tuon videon, ja naisen todistuksen, niin oli kyllä kyseen alainen ja poikkesi sanasta, näistä Herran kohtaamisesta, ja taivaassa käymisistä on lähinnä tehty muoti ilmiö, jopa saattaa olla ajatuksena heillä, kun olet nämä kokenut niin olet erikoinen valittu, ne jotka eivät yllä tuohon ovat pohjasakkaa, tai peräti heissä on syntiä tai jopa vieraita henkiä.

Rajua on tämän päivän "hengellisyys" tai voikko tuota nimetä edes tuolla nimellä. :roll:

Siunattua päivää siskot!
Laitan Hilja Aatosen äänitteen, ei ole pitkä:
Petetyt ihmiset
https://www.youtube.com/watch?v=nkMrmZgrL7w

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.10.2017 02:33

Kuva
Kiitos siskot tuomisista.

Menen tänään pesutupaan, päivä menee siinä aika kovaa. Välillä tulen kotiin
huilaamaan. Tyttäreni tulee myöhemmin auttamaan mankelissa, ja varmaan
ostamme vain pizzaa. Tällainen päivä mulla tänään.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.10.2017 16:47

Maikku kirjoitti:Kuva
Kiitos siskot tuomisista.

Menen tänään pesutupaan, päivä menee siinä aika kovaa. Välillä tulen kotiin
huilaamaan. Tyttäreni tulee myöhemmin auttamaan mankelissa, ja varmaan
ostamme vain pizzaa. Tällainen päivä mulla tänään.

Iltaa ja rauhaa, minä "tappelin tämän koneen kanssa monta tuntia
sivut jumittui sain lopulta korjattua, oli välillä pinna piukalla :lol:
Minäkin pesin pyykkiä, tai minulla se on joka päiväistä välillä tuntuu että olisi kuin suurperhe minulla, Henkka joutuu joka päivä vaatteet vaihtamaan kipu ja lääke tuo niin kovan hien ja t-paitoja menee 4-5 päivässä, ja itsekin vaihdan alusvaatteet päivittäin et pyykkiä meillä piisaa :lol: onneksi meillä on sähkö vuokran yhteydessä.
Mekin syötiin jotain ei liharuoka ehtinyt kypsyä, on vieläkin uunissa
et tämä päivä meni näin. Jeesus siunatkoon jokaista ja voimia Maikulle ym :thumbup: :thumbup:

5Moos. 33:25
Rautaa ja vaskea olkoot sinun salpasi; ja niinkuin sinun päiväsi, niin olkoon sinun voimasikin.

Kuva
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.10.2017 19:18

Kuva
No niin, päivä on illassa ja mulle tuli vielä vatsatauti. Piti huomenna mennä
ystäväni kanssa Uuteenkaupunkiin Heikki Andelinia kuulemaan. Näin siinä
nyt kävi. E voi mennä tartuttamaan. Pysyn visusti kotona. Kiitos kuitenkin
Jumalalle sain pyykit puhtaaksi, mankeloituna kaappiin.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 06.10.2017 10:06

Heippa voi ei Maikku parane pian vatsa tauti on ilkeä :roll: Luin noita kirjoituksia ja täytyy sanoa että tätä tämä on, luulisi jo porukoiden tajuavan, että lopettaisivat väärien herätyksien puhumiset, vielä
heillä on rohkeutta mainita, että Herra heille on puhunut :eek:

Hui hai minä ainenkin odotan puhdistuksen tuulia, tuota mitä Maikkukin sanoi.
Maikku kirjoitti:Herra, anna todellinen itkuherätys, jossa tehdään täyttä totta.

Juu meidän tässä pitää herätä taitaa olla silmät jotka eivät näe ja korvat jotka eivät kuule?
Siu jokaiselle moikka :P
Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 07.10.2017 15:58

Iltaa Jeesus Herramme meitä siunatkoon, aivan Tabitha totta sanot olen lukenut VT. puolelta sanaa ja täytyy sanoa, että monet ottaa juutalaisten tapoja, mutta eivät niitä neuvoja,varoituksia mitä Jumala kansalleen antoi, ja VT:-hän on meille annettu varoitukseksi
eikä suinkaan entä alamme ottamamaan ulkoisia muotomenoja

1.Kor.10:
8 Älkäämmekä harjoittako haureutta, niinkuin muutamat heistä haureutta harjoittivat, ja heitä kaatui yhtenä päivänä kaksikymmentä kolme tuhatta.
9 Älkäämme myöskään kiusatko Herraa, niinkuin muutamat heistä kiusasivat ja saivat käärmeiltä surmansa.
10 Älkääkä napisko, niinkuin muutamat heistä napisivat ja saivat surmansa tuhoojalta.
11 Tämä, mikä tapahtui heille, on esikuvallista ja on kirjoitettu varoitukseksi meille, joille maailmanaikojen loppukausi on tullut.
12 Sentähden, joka luulee seisovansa, katsokoon, ettei lankea.

En yhtään ihmettele jos monet harhaantuu, ihminen haluaa sittenkin hallita ja määrätä omasta elämästään palvellaan tosin Herraa, mutta????
Kuva
Siunattua iltaa..
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi