Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.09.2017 04:00

Kuva
Siunattua päivää jokaiselle. Tänään menen kylään. Mua tullaan hakemaan.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.09.2017 19:33

Tämäkin kuukausi on lopuillaan, ei ole kuin 3kk tätä vuotta jos eletään niin taitaa vieläkin mennä alamäkeen, vaikka hallitus puhuu noususta ja kristityt herätyksistä ym oudoista jutuista niin sanottu sielun hoito menee tosi sairaaksi, ja raha on hurmannut monet yhteisöt tänään kootaan mammonaa, taivaallinen aarre on monille sivu seikka, eräskin uutinen R-voitto lehdestä, minulle sitä jakavat ilmaiseksi en tosin tilaisi itse koko lehteä, kun ei siinä minusta ole niinkään hengellistä asiaa? nyt viimeinen nro 39 oli tosi outo kokous ilmoitus
Kajaanissa Rauhan Majatalon opetus- ja kurssitoiminta
2017 Rakkauskylpy naisille!
Ylistystanssia, parantavaa rukousta ja halutessasi rukoushierontaa!
Rauhan Majatalo, koska isillä on unelma!
Muuten tuo, Ritva Sand on Niilo ja Timo Närhen sisko. Hän on naimisissa torontolaisen Fatherheart-apostolin Kristian Sandin kanssa.
Mikä ihmeen rakkauskylpy :shock: tuo rauhan majatalo on tosi pimeä homma siellä leikitään riivaajienkin kanssa, ja mikä rukoushieronta, minusta nämä on pakana lähteistä
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.09.2017 03:51

Kuva
Huh huh. Kuinka Jumalan lasten joukkoon on pesiytynyt noin maailman
meininkiä. Mulle ei tule Ristin Voittoa, Tyttärelleni tulee, selailen sen niin
äkkipikaisesti,että kaikki jää huomaamatta. Itse en vain tykkää kyseisestä
lehdestä. Tänään menen silmälääkärille. Nähdään ja kuullaan taas.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 29.09.2017 08:57

heisu :P huomenta voi kauhea no en ihmettele ristinvoitto lehti on ??? minulle ei myöskään tuota lehteä tule, enkä tosin tilaisikaan, kuulin muuten viime vuonna, tuosta rakkaus kylvystä silloin yritin etsiä tietoa mitä se pitää sisällään, mutta ei löytynyt. Tämä hengellinen aika on tosi vaarallinen, tulee mieleen enempi tänään pitää varoa "kristittyjä" kun maailman ihmisiä :eek: sillä emmehän maailman ihmisiltä ota vastaan hengellisiä, mutta kuinka herkästi otetaan kaikkea hengellistä vastaan kristityiltä :shock: riittää kun he sanovat ilmestystietoa jokin uusi ilmiö sisäiseen parantumiseen voiteluun ym joka on minusta hölyn pölyä. Varokaamme tuonkaltaista :thumbup: Kyllä meille pitäisi riittää se, että olemme kuuliaisia ja vaellamme totuudessa, kaikki on sanassa mitä me tarvitsemme siu Hän olkoon ensimmäinen ja viimeinen meidän elämässä :thumbup: :clap:
PS. tiedän kokemuksesta että tuon kaiken juuri on, lumous, jolla saadaan koukkuun monet, ja lumous vie tottelemattomuuteen joka on taikuutta!!!!
Gal. 3:1
Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?

1Sam. 15:
15:22 Silloin Samuel sanoi: "Haluaako Herra polttouhreja ja teurasuhreja yhtä hyvin kuin kuuliaisuutta Herran äänelle? Katso, kuuliaisuus on parempi kuin uhri ja tottelevaisuus parempi kuin oinasten rasva.
15:23 Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös hän hyljännyt sinut, etkä sinä enää saa olla kuninkaana."
tabitha

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi