Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.09.2017 10:06

Jumalan rauhan tervehdys kun luin kaisu tuontisi, niin en voi kuin yhtyä siihen ja sanoa että eivät ole olleet irti katollisuudesta ja nyt todella ovat kynsin hampain siihen kovimmin yhtyneet :eek:
Viime yönä näin unta minun hengellisestä äidistä joka on ollut jo pois yli 20v näin että hän istui suuren kansan joukossa, minä ihmettelin eikö Kyllikki olekaan kuollut, niin ei hän olekaan kuollut hän elää :lol: :clap: silloin kun hän eli tässä ajassa niin näin silloin unen, kävelin kauniilla niityllä hänen kanssaan vähän matkan päässä oli suuri aitaus jossa oli paljon eri hedelmä puita menimme lähemmäksi katsomaan, niin huomasimme että hedelmät oli mädäntyneet ja puut kuivuneet, aitaus oli hyvin kaunis mutta aitauksen sisin oli ruma ja haisi. Kyllikki täti sanoi minulle älä mene tuonne sisälle sinusta tulee samanlainen jos menet :roll: Kerroin sen hänelle ja sanoi se oli varoitus ettet seuraa ihmisiä ja anna itseäsi sitoa. Niin ymmärrän tuon unen ihan hyvin tänään tajuan mitä nuo puut tarkoitti huonoine hedelmineen ja aitaus, johon kaikki eri kristilliset opit on aidattu välittämättä eri opin muodoista. Tuo uni on toteutunut rekisterin myötä minä irtauduin nimi seurakunnista, kun sen tein niin olen sanonut irti kaikesta opin muodoista jotka vähänkin viittaa katollisiin ja luterilaisiin epäraamatullisiin oppeihin, joita ikävä kyllä on vapaissakin suunnissa, tuomitsenko, en, minä sanon vain oman näkemykseni, ja meillä on jokaisella TUOMARI joka tuomitsee jokaisen eräänä päivä.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 22.09.2017 19:31

Kiitos Kaisu ja Irkku näistä kirjoituksista, minä tarvitsin niitä nyt.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 23.09.2017 08:46

Kirjoitan tähän erään kirjoituksen, joka on siunannut minua kovasti, ja tämä on sydämeni tuntemus.

Suudelkoon Hän minua, antakoon suudelmiaan.
Sinun rakkautesi on ihanampaa kuin viini.
Ota minua kädestä, juostaan, vie minut taloosi sulhaseni, vie minut huoneeseesi.
Tule iloitaan ja riemuitaan.

Lemmenmarjat levittävät tuoksuaan,kaikki herkut
ovat tarjolla ovella,uudet ja vanhat.
Rakkaimpani sinulle olen ne säästänyt.
Olen rakkaani oma ja minuun Hän tuntee halua.
Hänen vasen kätensä on pääni alla, Hänen oikea kätensä hyväilee minua.

Kuin mirhakimppu rakkaani lepää rintojeni välissä
kuin hennaterttu En Gedin viinitarhoista poimittu.
Rakkaani on ihmeellinen ja ainutlaatuinen.
Komea ja verevä Hän on. Hän erottuu tuhansien joukosta.

Hänen silmänsä ovat kuin kaksi kyyhkystä, jotka lepäävät puron äärellä,
kuin kyyhkyt, jotka maidossa kylvettyään istuvat maljan reunalla.
Hänen poskensa tuoksuvat kuin voiderasia.
Hänen käsivartensa ovat kultatangot, Tarsisin kivillä kirjaillut.

Hänen vatsansa on norsunluinen kilpi, jota peittävät safiirit.
Hänen säärensä ovat marmoripylväät, kultajalustalle pystytetyt.
Hän on näöltänsä kuin Libanonin vuoret, ylväs kuin setripuu.

Miten kaunis oletkaan sulhaseni, miten ihana olet.
Sinun suusi maistuu makealta - kaikki sinussa houkuttaa.
Anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi,
sillä sinun äänesi on suloinen ja ihanat ovat sinun kasvosi.

Olisitpa oma veljeni, äitini imettämä.
Saisin suudella sinua kun kohtaamme, eikä kukaan moittisi minua.
Olet minun rakkaani, minun ystäväni.
Sinun ruumiisi on osa ruumistani - olemme Kosher.

Rakkaimpani, sulhaseni pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarsillesi.
Sillä rakkautemme on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus,
sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.
Eivät suuret vedet voi rakkauttamme sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.
Tuntematon
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 23.09.2017 19:19

Oi Maikku minkä ihanuuden olet tänne löytänyt täytyy oikein laittaa tuo runoihin ettei unohdu tänne kun tämä kuu loppuu,

täällä ihan kesäinen sää käytiin Arielin kanssa kaupassa, Henkka meni vähän kävely saa vähän nähdä ihmisiä ja puhella, äsken jo soittikin oli saanut todistaa yhdelle rouvalle :thumbup:

kohta teen mustikka piirasta pellillisen muuten en oikein mustikkaa syökään toinen marja jota en syö on puolukka, vispipuuronkin teen punaisesta viinimarjasta, taas on maailmanlopun tuonteja eli..

Maailmanlopputeoreetikon mukaan loppu alkaa lauantaina: "Planeetta X aiheuttaa maanjäristyksiä ja tulvia"

Raamatun numerologiaan teoriansa perustavan David Meaden mukaan maailmanloppu alkaa lauantaina 23.9.2017. Hänen mukaansa raamatusta voi lukea, että planeetta Nibiru ohittaa maan ja aloittaa katastrofien ketjun. Ennustuksesta kertoo muun muassa The Washington Post.

toinen...
Suuri merkki
Israel Kuningaskunnan tuuli
Jumala johtaa maailmanhistoriaa täysin suvereenisti, ja nyt on alkamassa aivan uusi vaihe. Uuden aikakauden alkuun liittyy Ilmestyskirjan 12. luvun suuri merkki, joka toteutuu taivaalla kirjaimellisesti 23. syyskuuta.
Vuosi 2017 on kuin huutomerkki Jumalan kalenterissa

Niin kohtahan saamme kuulla, nämä ovat kaikki tähdistä ja
taivaan kappaleista eli "eläin merkeistä" "horoskooppi"
Alla video niin näkee jotain
https://www.youtube.com/watch?v=dWnNI5N ... e=youtu.be
Mutta miksi ei katsota Raamatusta, määrätyt asiat pitää tosin tapahtua?
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 24.09.2017 11:39

Herran meidän lunastajamme antamaa rauhaa, kaunis oli Maikun kirjoitus voiko kukaan lukea tuota, etteikö se tuo iloa :lol: Ja sinun tuonti irkku, no Tampere on paikallaan ja uskon että Turkukin, ym Suomi, ihminen on herkkä omalla järjelläänkin tuomaan asioita erille, mutta emme koskaan tule tietämään asioita niin kuin Jumala!
Ja meille on riittävästi Raamatussa tietoa mitä on tulossa, eikö tärkeämpää olisi tehdä parannusta, että olisimme valmiit. Tulee mieleeni viisaat ja tyhmät neitsyet, jos nyt karkeasti muunnan :roll: nämä tyhmät kyllä touhuavat ulkoisesti moninaisissa asioissa, mutta öljy puuttui, sanoin oli Maria ja Martta, Marttakin touhusi moninaisissa asioissa, kun Maria oli valinnut hyvän osan.
Suokoon Jumala että meilläkin olisi, tuo Marian valinta, olla Herran jalkojen juuressa
Kuva
Luuk.
10:38 Ja heidän vaeltaessaan hän meni muutamaan kylään. Niin eräs nainen, nimeltä Martta, otti hänet kotiinsa.
10:39 Ja hänellä oli sisar, Maria niminen, joka asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettansa.
10:40 Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: "Herra, etkö sinä välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi."
10:41 Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
10:42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 25.09.2017 05:28

Kuva
Mulla on tapahtunut kaikenlaista, mutta Herra on ihmeelllinen varjelija.
Lauantaina olin kaupassa tyttäreni kanssa ja siellä oli kympilla toppahousut,
ohuet sellaiset, juuri mulle sopivat. Kävin niitä kokeilemassa ja hups kassini
jäi pukukoppiin. tein rauhassa ostoksiani. Vasta kassalla huomasin, MISSÄ
MUN KASSINI ON? Kylmä viima kävi sisimpäni läpi. Voih, siellä oli lompakkoni
ja kaikki kortit ja olin juuri nostanut rahaakin vähän enemmän, kun oli annettava
määrättyyn asiaan. HUH HUH. Onneksi muistin tuon pukukopin. tyttäreni lähti
katsomaan, ei ollut. Pyysi tytärtäni vielä katsomaan neuvonnasta, ja siellä se oli.
Kyllä kiitos maistui. Meillä on ihmeellinen varjelija, ei oltu rahoihinkaan koskettu.
Kyllä kelpaa olla Köyhä Herran oma, parempaa ei ole missään. Elen oli netti
poissa pitkään, en tiedä mikä siellä mättäsi.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 25.09.2017 10:23

Jeesuksen Kristuksen rakkautta meille, tuosta jälleen näemme että Herra huolehtii omistaan, olisi ollut aivan mahdollista noin suuressa kaupassa, että koko kassi olisi viety, mutta Hän herrojen Herra valitsi ihmisen joka oli rehellinen ja vei kassin neuvontaan, kiitos Herralle ! :thumbup: :clap:

Kuva

Täällä on aamu alkanut kauniilla ilmalla tämä on "herkkua" että olemme saaneet näin kauniita ja lämpimistä päivistä nauttia

kaisu kirjoitti: ihminen on herkkä omalla järjelläänkin tuomaan asioita erille, mutta emme koskaan tule tietämään asioita niin kuin Jumala!
Ja meille on riittävästi Raamatussa tietoa mitä on tulossa, eikö tärkeämpää olisi tehdä parannusta, että olisimme valmiit. Tulee mieleeni viisaat ja tyhmät neitsyet, jos nyt karkeasti muunnan :roll: nämä tyhmät kyllä touhuavat ulkoisesti moninaisissa asioissa, mutta öljy puuttui, sanoin oli Maria ja Martta, Marttakin touhusi moninaisissa asioissa, kun Maria oli valinnut hyvän osan.
Suokoon Jumala että meilläkin olisi, tuo Marian valinta, olla Herran jalkojen juuressa

kaisu otin uusiksi kirj hyvin olet laittanut osuu minusta nappiinsa
sitä on "Marttoja ja tyhmiä neitseitä" tuo on vakava vertaus meille
ihmisinä olemme niin alttiita touhuamaan moninaisissa ulkoisissa tehtävissä, mieluummin sitä löytyy sitä mitä oli fariseuksissa, mutta sydän onkin "huomatkaa minut olen suuri ase Herran kädessä, se maine kiehtoo ja asema" Toivottavasti meidän sydämen tila olisi Marian kaltainen, hän nautti ja rakasti olla Herraa lähellä. :P Siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 26.09.2017 09:51

Hei ihania ja vakaviakin juttuja olette laittaneet kiitos Messias Kuninkaalle. :clap: Minä löysin tämän kirjoituksen, monet meitä on kokenut tämän muiden osalta on asioita jota monet eivät ota vastaan, yksi on totuus johon kuuluu Pyhä rakkaus
siu minulta.
Kuva
VUODATETTU TOISIA VARTEN by Carter Conlon
Olen varma, että jokaisen uskovan halu on rakastaa Kristuksen tavalla, elää Raamatun mukaan, kulkea se matka, jonka Jeesus oli valmis kulkemaan kadotetun ihmiskunnan tähden. Niinpä lähdemme siitä, että tottelemme Hänen käskyään rakastaa toinen toistamme, niin kuin Hän rakastaa meitä… kunnes, kuten Pietari, me kohtaamme kykymme rajat tehdä niin.

Sydämesi avaaminen toisille ihmisille on aina riskin ottamista. Monet ovat rakastaneet syvästi, antaneet avokätisesti, avanneet sydämensä ja lopulta saaneet puukon selkäänsä. Niin, joskus tätä tapahtuu. Ihmiset saattavat juosta pakoon ja kieltää koskaan tunteneensa meitä. Jotkut toiset, jotka kerran tukeutuivat meihin ja sanoivat rakastavansa meitä, lopulta lähtevät tiehensä hädän hetkellä. Meidät on silti annettu heitä varten, emmekä me lakkaa olemasta siinä?

Jeesus sanoi kerran opetuslapsilleen: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua”(Matt.16:24). Et voi ottaa ristiäsi ja paeta koetuksia. Tulee hetki, jolloin ihmiset sylkevät sinua kasvoihin, mutta Kristuksen seuraajana sinun pitää edelleen rakastaa heitä.

Kun Jeesus sanoi: ”Rakastakaa toinen toistanne, niin kuin minä olen rakastanut teitä”, se ei ollut ehdotus vaan käsky. Meidän tulee kuitenkin ymmärtää, että siinä Hän lisäsi taas yhden käskyn sarjaan käskyjä, joita ei kukaan pysty noudattamaan. Laki ja Jumalan käskyt on tarkoitettu alleviivaamaan toivottomuutta ja turhuutta yrittää tulla vanhurskaaksi omin voimin. Siksi sinun on parasta olla kanssani samaa mieltä siitä, että suurin tarpeemme tällä hetkellä on Pyhän Hengen vuodatus. Me tarvitsemme rakkautta, myötätuntoa ja hyväntahtoisuutta, joka oli leimallista alkuseurakunnalle. Jumalan pitää synnyttää ja pitää sitä yllä meissä.

Se lähtee halusta sanoa: ”Jumala, vuodata Henkesi ja auta minua rakastamaan sinun laillasi. Kiitän sinua siunauksista elämässäni. Ymmärrän, ettei niitä ole annettu minulle turhaan. Näytä minulle siksi niiden tarkoitus. Älä anna minun ottaa kaikkea vastaan vain käyttääkseni sitä omaksi hyväkseni. Oi, Jumala, avaa minun silmäni ja sydämeni ja anna minulle rohkeus välittää. Vie minut sinne, minne en pääse omassa voimassani. Auta minua seuraamaan sinua sinne, minne Sinä menit, missä sinut vuodatettiin toisten hyväksi.”
Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 27.09.2017 09:53

Kuva
Heisut :lol: "ilo Herrassa olkoon tänäänkin meidän väkevyytemme"

hui kun on hiostava ilma vaikka on pilvistä :roll: minä saan nyt hetken lekotella, meen iltapäivällä töihin koko tää viikko on ilta vuoroa, no minulle se sopii kun ei ole ulkoista perhettä ja omaisetkin asuu toisessa kaupungissa :roll: pitäisi ennen töitä pestä parvekkeen ikkunat, no ei auta "itku markkinoilla" täytyy pestä!!!
siu kaikille

Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja tabitha » 27.09.2017 09:55

Kuva
Heisut :lol: "ilo Herrassa olkoon tänäänkin meidän väkevyytemme"

hui kun on hiostava ilma vaikka on pilvistä :roll: minä saan nyt hetken lekotella, meen iltapäivällä töihin koko tää viikko on ilta vuoroa, no minulle se sopii kun ei ole ulkoista perhettä ja omaisetkin asuu toisessa kaupungissa :roll: pitäisi ennen töitä pestä parvekkeen ikkunat, no ei auta "itku markkinoilla" täytyy pestä!!!
siu kaikille
Ihanaa tuo Maikun tuonti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Maikku kirjoitti:Suudelkoon Hän minua, antakoon suudelmiaan.
Sinun rakkautesi on ihanampaa kuin viini.
Ota minua kädestä, juostaan, vie minut taloosi sulhaseni, vie minut huoneeseesi.
Tule iloitaan ja riemuitaan.

Lemmenmarjat levittävät tuoksuaan,kaikki herkut
ovat tarjolla ovella,uudet ja vanhat.
Rakkaimpani sinulle olen ne säästänyt.
Olen rakkaani oma ja minuun Hän tuntee halua.
Hänen vasen kätensä on pääni alla, Hänen oikea kätensä hyväilee minua.

Kuin mirhakimppu rakkaani lepää rintojeni välissä
kuin hennaterttu En Gedin viinitarhoista poimittu.
Rakkaani on ihmeellinen ja ainutlaatuinen.
Komea ja verevä Hän on. Hän erottuu tuhansien joukosta.

Hänen silmänsä ovat kuin kaksi kyyhkystä, jotka lepäävät puron äärellä,
kuin kyyhkyt, jotka maidossa kylvettyään istuvat maljan reunalla.
Hänen poskensa tuoksuvat kuin voiderasia.
Hänen käsivartensa ovat kultatangot, Tarsisin kivillä kirjaillut.

Hänen vatsansa on norsunluinen kilpi, jota peittävät safiirit.
Hänen säärensä ovat marmoripylväät, kultajalustalle pystytetyt.
Hän on näöltänsä kuin Libanonin vuoret, ylväs kuin setripuu.

Miten kaunis oletkaan sulhaseni, miten ihana olet.
Sinun suusi maistuu makealta - kaikki sinussa houkuttaa.
Anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi,
sillä sinun äänesi on suloinen ja ihanat ovat sinun kasvosi.

Olisitpa oma veljeni, äitini imettämä.
Saisin suudella sinua kun kohtaamme, eikä kukaan moittisi minua.
Olet minun rakkaani, minun ystäväni.
Sinun ruumiisi on osa ruumistani - olemme Kosher.

Rakkaimpani, sulhaseni pane minut sinetiksi sydämellesi, sinetiksi käsivarsillesi.
Sillä rakkautemme on väkevä kuin kuolema, tuima kuin tuonela on sen kiivaus,
sen hehku on tulen hehku, on Herran liekki.
Eivät suuret vedet voi rakkauttamme sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa.
Tuntematon

Kuva
tabitha

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi