Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.09.2017 04:01

Kuva
Minä myös olen iloinen Kaisun tuonnista noista enkeleistä. Huomaa siinä kuinka muisti klikkaa, muistaa vähän väärin kun aikkaa kuluu.
Olin keskiviikkkona lääkärillä terveyskeskuksessa, mulla on uusi lääkäri ja taitaa ollakin aika hyvä. Hän määräsi luuntiheysmittaukseen ja sain nyt vastaukset: aika huonot. Katsoi myös selkkääni, paljaalla silmällä näkee kuinka paljon on vääntynyt. Hän määräsi jotain luita vahvistavaa, saa nähdä sopiiko,mulla kun mikään lääke ei tahdo sopia. Mitään ei kuitenkaan tehdä ikää on niin paljon. Ainoastaa, mitä lääkkeillä voidaan saada helpotusta. Minä odotan Herraa. Hän on minun ainoa apuni. Tapahtukoon Hänen tahtonsa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 15.09.2017 10:23

Heippa mä luin tuota sanomaa aika mielenkiintoinen vaikka kyllähän lopun ajan ym ilmoitukset on Raamatussa, jotka osuvat aivan nappiinsa, ihmisissä on aina tavalla jos toisella astian maku :roll:
irkku se toinen foorumi en minä jaksa,huvita sitä oikein pitää voit laittaa sen pois, tai jos haluat sen pitää, niin toki poikkean sinne silloin tällöin, nyt jatkan töitä laitan tämän rukouksen tänne siu kaikille
Kuva
Rukous vuosisatojen takaa:

”Ristisi olkoon voimani,
se olkoon matkasauvani,
veresi sielun puhdistus
ja heikon uskon uudistus.
Näin kätke, Jeesus, minutkin
turviisi pyhiin haavoihin,
kuin kätkee lintu poikansa
ja niitä suojaa vaaroissa.”

Kiitos Jeesukselle!
Lainattu: Meeri Auramolta
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.09.2017 10:56

Mietittävää:

Mikään ei niin miellytä Jumalaa kuin ylistys. Ei mikään uskon koetus ole niin luotettava kuin kiitosrukous. Kiitätkö sinä Jumalaa tarpeeksi? Kiitätkö Häntä todellisista siunauksista, joita on enemmän kuin kykenet laskemaan? Rohkenetko ylistää Häntä niistä koettelemuksista, jotka ovat verhottuja siunauksia? Oletko oppinut ylistämään Häntä etukäteen siunauksista ,joita et vielä ole kokenut?

J.R.Macduff ?
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 18.09.2017 04:20

Kuva
Uskova sisar tuli luokseni ja me rukoilimme pitkään. Meillä oli niin paljon
aiheita. Minä nautin siitä ilmapiiristä, rukouksen ilmapiiristä. Yksin se ei
tahdo onnistua samalla tavalla kuin toisen kanssa. Toivoisin pääseväni yksinkin,
mutta väsymys tulee siinä niin voimakkaasti esiin. :yawn: Näin vain täytyy
tunnustaa. Miten muilla, olenko vähän haluton?
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 18.09.2017 11:23

Siunattua alkavaa viikkoa kaikille :P

Aivan Maikku kyllä yhdessä rukous on hyvä, mutta monille se on mahdottomuus ainenkin monissa yhteisöissä, monissa paikoissa on loppunut Raamattu tunnit ja "todellinen esirukous" minulla ei ole ollut haittaa olen niin tottunut yksin rukoilemaan ja puhelimessa kun jotkut soittaa, ennen kuin Henkka oli uskossa, täytyy myöntää että "ruostunut on" uutta rukouksen voimaa tarvitaan sitä minkä Pyhä Henki vaikuttaa

Kaikki hengellisyys on niin muuttunut niin ihmissuhteet kuin muutkin sanan mukaisen elämän Hengessä, minusta vaan tuntuu että tänään eletään enemmän sielullisuuden mukaan eikä Hengen voimassa, puhumattakaan että Herran tahdossa, tämän pitäisi meissä vaikuttaa murhetta ja anomista että me muuttuisimme eläväksi

Biblia (1776)
Jes. 59:10 Me haparoitsimme seiniä niinkuin sokiat, ja pitelimme niinkuin ne, joilla ei silmiä ole; me loukkaamme itsemme puolipäivänä niinkuin hämärissä, me olemme pimeydessä niinkuin kuolleet.
Joh. 6:63
Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Tee minut soihduksi yöhön

1. Tee minut soihduksi yöhön, kirkasta kynttilä tää.
:,: Että näin palvelus-työhön voisit mun lähettää.:,:

2. Tähkiä varisten taipuu, pellolla Kristuksen.
:,: Yöhön jo kuoleman vaipuu, sieluja veljien.:,:

3. Liekkejä kuoleman vuottaa, vierelläs kulkevaa.
:,: Päiväkin painoja tuottaa, kylväjät kiiruhtakaa.:,:

4. Kylväjät sukua meille, hukkuvat sielut nuo.
:,: Siksipä kujille teille, kiiruhda veljesi luo.:,:

5. Sytytä soihtusi Herra, kirkasta kynttilä tää.
:,Auta ett’ ylhäällä kerran kirkkaana veljeni nään.:,:

Kuva
Tee minut soihduksi yöhön. Ajankohtainen laulu
https://www.youtube.com/watch?v=HP3zxOvOtoM

Siunattua päivää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.09.2017 05:27

Kuva
Minä tässä mietin, kuinka pitkälle vielä saan mennä. Kaikki on ollut Jumalan
suurinta armoa tähän asti. Nyt alkaa väkisin mennä alaspäin, muisti, hoksaaminen,
keskittyminen, ei pysty enää luomaan uusia kirjoituksia, ym. Loppuuko minun osaltani
tämäkin foorumissa olo, kun jään miettimää miten tuokin tehdään, jota olen aina tehnyt. Tämä ei ole mitään luuloa, vaan ihan totta. :sad: Pitäkää minut ajan tasalla, jos en itse ymmärrä.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.09.2017 09:42

Älä murehdi siskoni täällä voit olla niin kauan kun kykenet ei haittaa mitä et muista tai kykene niin minä korjailen ja apua voit pyytää aina minulta, Herra tietää kaiken ja sinua ei saa kukaan täällä sormeilla olet Jumalalle rakas ja myös minulle ja Henkalle

sinun antisi on ollut ja on siunaus, tiedätkö vertaan sinut niinhin vanhuksiin joiden pelkkä läsnä olo on siunaus, sinä et taida itse sitä ymmärtää, mutta niin Herra yleensä toimii, niiden kohdalla jotka eivät mitään ole omasta mielestään.Siunausta kaikille.

Maikulle....
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 19.09.2017 13:39

Kuva
Voi, miten kauniisti sanottu. Kiitos.
Kiitos, Isä ystävistä. Aamen.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 20.09.2017 08:01

Hei ja huomenta totta Maikku on siunaus, ei tarvitse kuin lukea noita hänen kirjoituksia niin huomaa, että Jeesuksen lähellä on. Täällä viileähkö ja pilvinen ilma katselin vähän uutisia voi kauhea
noita hirmumyrskyjä ja maanjäristyksiä joka nyt oli Meksikossa
vaikka kyllä me sen tiedämme että Isä taivaassa, puhuu nyt tavalla ja toisella ihmisille, ja etupäässä meille uskoville. Mä meen iltapäivällä töihin menen kohta vähän asioille siu meille Kuva
:P :thumbup:
tabitha

ViestiKirjoittaja kaisu » 21.09.2017 16:29

Iltapäivää, taas on tovi mennyt eteen päin, minusta tuntuu että minä tuon tänne usein kielteistä, suotakoon se minulle anteeksi, mutta en voi sille mitään kun koen että syvemmin ja syvemmin kristityt ovat palaamassa "emo äidin helmaan" eli katollisuuteen :roll: olen matkan varrella huomioinut erään asian, ja kysynkin nyt teiltä,. Onko vapaat suunnat todella luopuneet kaikesta katollisuuden opeista, epäilen sillä se oppi on tavalla tai toisella ollut aina Luterilaisessa kirkoissa, ja sen muotoja on vapaissa suunnissa,
vaikka he määrätyistä opinmuodoista olikin irti, mutta sinne ovat jälleen palanneet. Tahdommeko myöntää sen tosi asian

Siunaten kaisu
Kuva
kaisu

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi