Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

Keskustelua mieteitä päiviimme

Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.09.2017 08:30

Huomenta, me olemme päässeet Syyskuuhun, toivotan kaikille siunattua, tätä alkavaa kuukautta :P Herran väkevyys,armo johdattakoon meidän tietämme ja antakoon meille uskollisen sydämen tilan, tehdä Hänen tahtonsa ja oikeat valinnat, hetkittäin ja päivittäin. :thumbup:
Kuva
Kristus saa sirpaleet soimaan,
yö vaikka yllämme on.
Turvaamme Herramme voimaan,
soi, sävel soi sovinnon!
Väistyköön menneiden valta,
katkeruus pois sulakoon.
Nousemme varjojen alta
lohdutukseen, aurinkoon.

Anna-Mari Kaskinen
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Minun sydämeni riemuitsee Herrassa;

ViestiKirjoittaja kaisu » 01.09.2017 18:14

Jumalan rauhaa pitkästä aikaan, minulla on ollut aika vaikeaa saa muistaa rukouksin, oloni on ollut kuin "kala kuivalla maalla" ja te tiedätte miten kalan käy kun se ei ole vedessä, saan olla kiitollinen että Jumala ei toimi niin omiensa kanssa, vaan Hänen armonsa pitää meidät hengissä hengellisesti, vaikka tunteet ei sitä todistaisi. En ole näin syvää hiljaisuutta kokenut, tiedän että tämä on tarpeen minulle, kuolee se oma itsevarmuus ja tunteella kokeminen. Pyydän muistamaan että saan kärsivällisyyttä odottaa, nyt ymmärrän kun"ulos heittoni jälkeen" minua on pikku hiljaa viety riisuttavaksi, Herra yksin tietää kuinka paljon on niitä vaatekertoja, jotka eivät ole Hänen, sillä tuo valkea vaate joka Hänessä puetaan yllemme, siinä ei ole tarhaa, ei ryppyä, hänen Pyhä verensä on sen valkaisut. Kiitos että muistatte ja kiitos kun sain jakaa tämän asian kanssanne. Siunaten kaisu

2Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

Ef. 5:27
saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.

Ilm. 3:5
Joka voittaa, se näin puetaan valkeihin vaatteisiin, enkä minä pyyhi pois hänen nimeänsä elämän kirjasta, ja minä olen tunnustava hänen nimensä Isäni edessä ja hänen enkeliensä edessä.

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.09.2017 04:29

Kuva
Mitä kuuluu sydämelleni: Taistelua, taistelua monella taholla.
Kuitenkin tahdon riippua kiinni Herrassa.
Kaisu, olen monesti muistanut sinua. Et ole unohdettu.

Viivy lähteellä

Mitä miettii ihminen silloin,
kun uupumus yllättää?
On ihana äärellä lähteen
nyt juoda ja levähtää.
Saa ihailla kauneutta,
veden raikkaan kirkkautta.
Viivy lähteellä leväten.

Moninaiset Jumalan lähteet
sua varten on, matkamies.
Jos synti sun sydäntäs painaa,
verilähteelle käyköön ties`.
Näe Kristuksen avatut haavat.
Avun, rauhan syntiset saavat.
Viivy lähteellä leväten.

On vieläkin jäljellä lähde,
josta voimaa virtailee.
Pyhän Hengen avattu uoma
sinun sieluusi tulvailee.
Saat uusin kielin kiittää,
ilon lähteestä vettä riittää.
Viivy lähteellä leväten.

Eila Rajahalme, Ristin Kansa

Siunausta jokaiselle tähän päivään.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.09.2017 09:14

Huomenta ja Herramme Jeesuksen siunaamaa päivää meille, Maikulla aamut alkaa niin aikaisin voi voi anna Herra voimia meidän Maikulle :thumbup: Kaisu kiitos kun kerroit meille, tätä me tavalla ja toisella koemme, tässäkin saamme toisiamme tukea ja rukouksin kantaa kaikkivaltiaan Isän kasvojen eteen, Hän seuraa meidän elämää ja valmistaa meitä iankaikkisuutta varten, riisuminen on kivuliasta kun savi otetaan valajan käteen niin pintakerrokset murskataan, joskus jopa niin syvältä että Isä joutuu murskaamaan koko saven, mutta murunenkaan ei katoa Hänen kädessään, rakkaat Herra pitää meistä huolen meille on sittenkin annettu hyvä osa, saamme olla Hänen laitumensa lampaat :P :clap:

Kun laitoin päivän sanaa Ps.103: otan siitä pätkän tähän...
huomioin tuon 3.jakeen lopun sanan eli, "ja parantaa kaikki rikokses;" 33/38. On :roll: ja parantaa kaikki sinun sairautesi

Tuohon vetoaa moni että Herra parantaa kaikki sairaudet, mutta tuosta Biblian kohdassa minusta lause on ilmaistu niinkuin se kuuluu?? Sairaus ei vie kadotukseen, mutta synti vie.
Kuva
Davidin Psalmi.
I. Kiitä Herraa, sieluni, ja kaikki mitä minussa on, hänen pyhää nimeänsä!
2. Kiitä Herraa, sieluni, ja älä unohda, mitä hyvää hän minulle tehnyt on,
3. Joka sinulle kaikki syntis antaa anteeksi, ja parantaa kaikki rikokses;
4. Joka henkes päästää turmeluksesta, joka sinun kruunaa armolla* ja laupiudella;
5. Joka suus täyttää hyvyydellä, että sinun nuoruutes uudistetaan niinkuin kotkan.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kaisu » 03.09.2017 11:10

Siunatut terveiset teille sisaret, kiitos sain paljon tukea ja lohtua kirjoituksistanne ja rukous tuesta, pidän sen äärettömän kalliina,
välittämistä ja tukea on niin vähän, vaikka Jumalassa Jeesuksen kautta meidän pitäisi olla perhe, mutta niin kuin luonnollisessa perheessä on epävireyttä, niin on tänään Jumalan lapsien keskelläkin. Raamatun sanassa onkin osuvasti sanottu "kunnes"...
Ef. 4:13
kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,

Kuinka moni voi sanoa "minä tunnen Hänet johon uskon?"
Paavalin Jumalan miehen sanat on tallennettu sanaan

2Tim. 1:12
Siitä syystä minä myös näitä kärsin, enkä sitä häpeä; sillä minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä, että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen, mikä minulle on uskottu.

Vastakohtakin löytyy sanasta Johanneksen kautta..
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

En voi noista ajatella kuin kahta yhtymäkohtaa joka voisi edes auttaa meitä sisäisesti kasvamaan Jumalan perheväeksi..

Rakkaus -totuuteen.

Toivon rukoilen itselleni ja jokaiselle Jumalan omalle tuota rakkautta ja totuutta, tuon "käsky sanan ymmärrän kuuliaisuutena ja kahtena käskynä jotka Jeesus meille antoi
Taivaan Isän haltuun..
Kuva
Matt.
22:36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?"
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.09.2017 10:23

Kuva

Rauhaa täällä tuulee ja on viileä ilma siivoilin vähän vielä pitää parveke siivota niin taas tämä viikko on putkessa, vaikka imuroin joka päivä ym mutta kerran viikossa siivoan paremmin, olit Kaisu kirj hyvin kiitos tuonista, kyllä huomaa että olet elävä tuota minäkin olen usein ajatellut "tunnemmeko Hänet" ja jos tunnemme niin miksi on niin paljon tänään kristittyjen keskellä tottelemattomuutta? Mutta uskon että puhdistus koetuksien, kärsimyksien kautta kohtaa jokaista Jeesuksen omaa Herra meitä auttakoon olemaan nöyriä ja luottamaan Häneen

Siunattua Päivää.
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 05.09.2017 06:37

Kuva
Minä siivosin eilen ja siivouspäivä on minulle rankka, mutta vielä olen
kestänyt. Ei pidä antaa liian helpolla periksi. Kaiken taistelun keskellä
Jumala antoi niin ihanan päivän. Sain jopa yllättävältä taholta tietoa
asioihin, jotka askarroittivat minua. En tiedä miten tämä jatkuu, mutta
mulla on helpompi olo. Tiedän asia on Jumalan kädessä. Olen Hänen ja
asianikin on Hänen. Voi, mikä ihana turvallisuus. Kaisu, sinäkin olet
Jumalan kädessä ja Hän ei heitä pois, vaikka käsittelynsä joskus sattuu,
mutta siitä tulee hyvää jälkeä. Jumalan kädet eivät tee virheitä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 05.09.2017 13:59

Kuva

Rauhaa joo minä satutin käteni siivotessa turposi ja tuli mustelma
aivan Maikku siivous on työtä, se on yksi minun ammatti ollut laitosapuhoitaja mutta enempi kyllä ompelin työkseni se oli silloin ennen. Viime viikolla väsäsin foorumin Tabithan kanssa sain sen valmiiksi ja Tabithalle sen annoin hän jatkaa, ei hän täältä pois jää, olen minäkin siellä mutta hän sitä hoitaa pitäisi alkaa tekemään ruokaa , mutta ensin juon tipan kahvia, täytyy tuotakin muistaa että Maikku saisi apurin auttamaan jonkun uskon sisaren, sitä anottiin minun vanhimmalle siskolle Herra on rukouksen kuullut tosi yksi siskoni menee nyt viikonloppuna hänen matot pesemään, vuodet menee vanhin on 80v puolella ja minä ja toinen siskoni 70v puolella Ida on yli puolessa välissä Mutta nyt siunatut päivät
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 05.09.2017 20:31

irkku kirjoitti:Kuva

Rauhaa joo minä satutin käteni siivotessa turposi ja tuli mustelma
aivan Maikku siivous on työtä, se on yksi minun ammatti ollut laitosapuhoitaja mutta enempi kyllä ompelin työkseni se oli silloin ennen. Viime viikolla väsäsin foorumin Tabithan kanssa sain sen valmiiksi ja Tabithalle sen annoin hän jatkaa, ei hän täältä pois jää, olen minäkin siellä mutta hän sitä hoitaa pitäisi alkaa tekemään ruokaa , mutta ensin juon tipan kahvia, täytyy tuotakin muistaa että Maikku saisi apurin auttamaan jonkun uskon sisaren, sitä anottiin minun vanhimmalle siskolle Herra on rukouksen kuullut tosi yksi siskoni menee nyt viikonloppuna hänen matot pesemään, vuodet menee vanhin on 80v puolella ja minä ja toinen siskoni 70v puolella Ida on yli puolessa välissä Mutta nyt siunatut päivät

Iltaa joo kiitos paljon irkku en jää täältä pois, en todellakaan,mutta kokeilen nyt miten pärjään mun yksi ystävä tuli tänään sinne käydään yhdessä kokouksissa ja muutenkin liikutaan yhdessä hän on kihloissa ja menossa naimisiin, on minuakin jo kehottanut ottamaan puolison, mutta se ei ole niin yksinkertaista, minulle avioliitto on kuolemaan asti, ja haluan Herran johdatuksen siihen ehdottomasti!!!! Te kaksi olette siivoilleet ja satutit kätesikin irkku, :think: tuohon minäkin yhdyn Maikku tarvitsi ehdottomasti apua muistetaan :thumbup: Minulla meni töissä ihan kivasti ei ollut ruuhkaa, nyt minulla onkin aamu vuorot menen 7.00 ja pääsen pois 15.00 joskus kyllä venyy myöhempää. Ensi kuussa joudunkin matkustelemaan on koulutus tilanteita ym Tekee välillä ihan hyvää kun saa eri kaupungeissa oleilla. Tässä oli vähän tilanne tietoa saa muistaa minuakin rukouksin siu!! sisaret, veljet
:P :thumbup:
Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 07.09.2017 04:36

Kuva
No niin kävi kuin olin uumoillutkin. Yksi raamattupiiriläinen jäi pois.
Nyt on vain kaksi jäljellä. En pidä oikein enää tätä tärkeänä, kun
jäljellä olevallakin on niin monta rautaa tulessa. Se on nyt loppu.
Se on nyt vain näin. Menevällä on menevän mieli. On mulla vielä
Jeesus.
Kuva
Kuva
Maikku

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi