Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 28.08.2017 15:55

Minä sitä vähän ajattelin kun olet ollut leskenä jo niin kauan, oli aika paljon nuorempi ja tuo kuva muistuttaa "tätä päivää" meillä on kaikilla tuo edessä jos elämme väsyy ym yöt unet lyhenee ja ei jaksa sitten valvoa ilta myöhään Henkka oli viime perjantaina saamassa kunto ohjeita mitä liikeitä saa tehdä,pieniin meni eli jumppa-pallolla ja nekin rajoitetusti, ja sitten vartalotyyny piti hankkia Arielin kanssa käytiin katselemassa mutta ei löytynyt tähän "hätään" niin tein itse semmoisen, sitä pitäisi nukkua pitää polvien välissä pitää selkää suorassa, no ei se ollut hyvä Henkalle tuli kipuja tai saattoi pitää sitä väärin aivan katselin kuvia ja väärin Henkka on sitä pitänyt katsotaan jos nyt auttaisi kun oikea tyyli löytyi :thumbup: :P
siunausta
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 29.08.2017 09:49

Hu hei täältä kotosalta huhuilen menen vasta 16.00 töihin pilviseltä ja viileältä näyttää ilma pitää ottaa sateentikku messiin, saattaa tulla kaatosade :shock: Tuo Maikun oikaisu, kaikesta huolimatta kuva on upea saanko minäkin ottaa sen itselleni, olet niinkuin tämän joukon "äiti" :P Eilen kun olin liikenteessä niin kyllä huomioin että monet ovat aika pelokkaita, tämän Turun tapauksen takia, aika sekavaa uutisointia on media antanut tapauksesta, itse vähän laitan tapauksen ? oliko se edes terrori isku??? tai leima kun kyseessä oli ulkolainen tekijä, tuon kaltaista voi tehdä kuka vaan huumeveikko kun sekoaa??? No se siitä
nyt menen nauttimaan kupposen kahvia ja petaan petini, vaikka eihän minulla ole kiirettä eikä kukaan kotiani näe kun yksin täällä hiippailen :lol: siu kaikille
Kuva
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 29.08.2017 10:18

Kuva
Töttakai saat ottaa Tabitha.
Mulla ei ole mitään salaista, paitsi facebok, siellä on vain 12 ihmistä.
Sitä en laita kaikkien nähtäville. Yleinen voi olla niin julmaa, tulla niin
pahaa palautetta.
Vaikka olen niin väsynyt, niin pyydän Herraa täyttämään mun tyhjän
suuni, silmän, sydämen ja ajatusmaailman, niin että se toimii tarpeen
tullen, olisi antaa jotain jollekin. :lol:
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 29.08.2017 13:12

Rauhaa meille Hänen rauhaansa joka on runsaasti tarjolla , Jeesuksessa Kristuksessa, se ei järky eikä katoa tosin me ihmisinä reagoimme ja se saa monesti mielemme järkkymään, mikä on ihan normaalia, emme ole tunteettomia, jos niin olisi niin olisimme kiveä
:roll: Minä uskon Maikku että Herra käyttää sinua siellä facebok
sivulla Herra kuulkoon pyyntösi että saat kantaa hedelmää , muistamme sinua, sinulla on nyt työ sarka kiitos Herralle. :thumbup: :clap: ja ennen kaikkea saat itsekin sisältöä elämääsi.

Niin Tabitha minäkin tuota Turun tapausta olen ajatellut, eilen Arielin ja Henkakin kanssa ja mietittiin samaa kuin sinäkin sanoin Arielille et kohta ne vapauttaa ne muut, ja olikin ilmoitus että 2, on jo vapautettu.

Tiedättekö mietin miksi ei tuota iskua nimetty terrori iskuksi joka tapahtui Imatralla ampui kylmän rauhallisesti 3 naista oliko syy kun oli suomalainen ei terrori teko???? Tämänhän voisi nimetä myös terrori teoksi ei kai ole nyt kyse näissä tapauksissa kun oli eri rotu, vaalea ei ole terrori mutta tumma on terrori???
pieni pätkä jutusta.....

Luoti lävisti kolme kohdetta

Ampumisessa kuolivat Imatran kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Tiina Wilén-Jäppinen ja kaksi paikallislehti Uutisvuoksen toimittajaa, Anne Vihavainen ja Katri Ikävalko.

Naiset olivat poistuneet ravintola Vuoksenvahdista lauantai-iltana juuri ennen kuin Lasonen tuli paikalle. He jäivät seisoskelemaan ja juttelemaan ravintolan edustalle oven eteen.

Kävelykadulle ajanut Lasonen nousi autosta, otti ladatun kiväärin auton takakontista ja tähtäsi ensimmäisenä selin olleeseen Ikävalkoon. Laukaus lävisti Ikävalkon pään ja surmasi hänet välittömästi

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikk ... gs.aO_c0l0
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 31.08.2017 07:55

Kuva
Mä ajattelen tuosta, mitä kirjoititte: Mitä menevät ravintolaan.
Kuinka paljon on juuri ravintolaillan jälkeen tapahtunut näitä
kauheita juttuja. Olenhan minäkin käynyt ravintolassa, mutta
päivällä ja äitienpäivän kunniaksi. Minun ei ole tarvinnut maksaa
laskua, koska poikani on halunnut antaa sen minulle.
Siitä facepokista, olen laittanut sinne omia kirjoituksiani ja runojani.
Niitä on luettu hyvin, kunnes väsyvät.
Taidan minäkin mennä uudestaan nukkumaan. Kuullaan taas.

Myöhemmin. Sateen ropistessa ikkunaan univirttä, sainkin nukuttua
pari tuntia, mikä oli minusta ihmettä kun en pysty päivällä nukkumaan.
Olin aika ihmeissäni ja kiitollinen Jumalalle.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 31.08.2017 11:11

Totta Maikku kyllä suurin osa ikäviä asioita tapahtuu viinan ja huumeiden myötä, mutta me tiedämme pääsyyllisen joka saa pauloihinsa ihmiset, taistelu on pimeydellä ja valkeudella sieluista, maailman ihmiset on sanan mukaan pimeyden lapsia, ainut pelastus on Jeesus Kristus, ihminen ei tiedä koskaan milloin on hänen viimeinen päivänsä tässä ajassa, monet käyttävät väärin etsikkoaikansa ja ajattelevat nautin elämästäni, kyllä minä ehdin myöhemmin ajatella uskon asioita. Mutta tämä teko tuntuu kyllä harkitulta ihan kuin tekijä olisi odottanut näitä kolmea naista, ja oliko he juopottelemassa? he saattoivat ruokailla ja viettää iltaa yhdessä? Ei voi olla syy murhata jos ihmiset käy ravintolassa, juopottelevat ym tekijä ihmisten välityksellä on paholainen , sillä hän on murhaaja.

Joh. 8:44
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

1Joh. 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

siunattua päivää :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi