Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 21.08.2017 18:49

Iltaa ja rauhaa en ole oikein tänään täällä ollut oli niin upea päivä etten haaskannut sitä nettiin ja sisälle ololle :P Aika "kuolleelta" tuntuu vähän joka puolella niin täällä kuin live elämässäkin, ihmiset on aika apaattisia, on niin paljon ulkoisia murheita ja yksinäisyyttä. Jumalalle kiitos Hän on aina sama ja huolenpitonsa on taattu vaikka olotilat saattaa heilahtaa ylös ja alas, niin sittenkin meille on annettu hyvä osa, miten suuri armo se onkaan että saa olla pelastettu ja pääsyt Hänen lapsekseen.

Minä olen miettinyt tätä foorumia jotain uusia virikkeittä poistaa asioita ja laitaa jotain uutta asiaa tilalle katsotaan saanko siihen intoa ???
Kuva
Olen viime päivinä kuunnellut puheita ja lukenut aika paljon, esimerkiksi kristillisyyden hengellisitä juurista, huomioin että mitä on tänäänkin, eli harhaa niin tätä meininkiä on ollut jo Azusa-kadun herätyksestä asti, karismaattisen keskellä, harhat uinuu välillä ja ne nostetaan jälleen esille kun "sopivat kristityt löytyy" jotka ovat alttiita ottamaan vastaan epäraittiin hengellisyyden, usein miten huomasin että armolahjoilla ihmeillä "houkuteltiin, jopa isot joukot totuudesta pois. Tosi surullista

mutta nyt eteen päin tietäen että sanan totuudessa eläminen pitää meidät kaidalla tiellä.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 22.08.2017 03:20

Kuva
Minäkin olen väsynyt, vaikka on mulla ikääkin. Täytän toukokuussa
80 vuotta. Tunnen ei mulla enää pitkä matka ole, kun pääsen Jeesukseni
luokse. Toivon vain, että mullekin voidaan sanoa, tule Isäni siunattu
omistamaan osasi kirkkaudessa.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 22.08.2017 11:20

Maikku kirjoitti:Kuva
Minäkin olen väsynyt, vaikka on mulla ikääkin. Täytän toukokuussa
80 vuotta. Tunnen ei mulla enää pitkä matka ole, kun pääsen Jeesukseni
luokse. Toivon vain, että mullekin voidaan sanoa, tule Isäni siunattu
omistamaan osasi kirkkaudessa.

Kuva
Rauhaa ikää on jo sinulla aika paljon, ei ole ihme että olet väsynyt, mutta ei sitä uskoisi ulkoisesti, kun sinut nähnyt oon, joillekin tulee tuo tunne Maikku että kohta pääsee kotiin, minun äitikin sen tiesi että pääsee kotiin siskon pojan hautajaisten jälkeen hän nukkui pois huokasi ja nukkui omaan sänkyyn, sitä olin anonut Isältä että äiti saisi nukkua kotona omassa sängyssä pois, meistä lapsista oli muutama paikalla. Maikku olen varma että Isä ottaa sinut iloiten vastaan kun se päivä koittaa.Minulle olet rakas ja muistan sinut elämäni loppuun asti, mutta Jumala yksin tietää kenen vuoro on täältä lähteä pois, vielä saamme armosta elää tämänkin päivän.
siunausta kaikille.
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 24.08.2017 04:25

Kuva
Olen jo puoli kahdesta asti ollut hereillä ja lopulta nousin ylös ja keitin
kahvia. :eh: Se tuntuu niin vaikealta sängyssä olo ja tuntuu vaikealta
liikkuminenkin. Huomenna menen nuorimman siskoni luo auttamaan kun
hän pakkaa. Mua tullaan hakemaan. Hän ei oikein usko minua kuinka
huono olen kävelemään, sittenpä näkee. Voin tehdä istuenkin pakkausta.
Hän muuttaa tänne päin, sitten voin rollaattorin kanssa käydä katsomassa
auttamassa uudessa huushollissa. Toivon niin hartaasti hänen silmiensä
avautuvan näkemään minut uskovana Jeesuksen omana. Hän pitää itseään
parempana uskovana kuin minua. Voi sentään. Herra anna hänelle synnin
tunto.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 24.08.2017 09:40

Siunattua aamupäivää, onpa hyvä kuva sinusta Maikku laitan talteen, olet kauniin matonkin laittanut lattialle :P niin kuin sanoitkin kun teillä käytiin et kun tulee kylmä aika niin laitat maton, muistetaan siskoasi, tuo on monilla että luulee olevansa parempi uskova, mutta samalla tasolla me olemme sitä niin katsotaan ulkoiseen, monet luulee kun "saavat olla esillä ovat niin armoitettuja että he ovat parempia" mutta ei Herra niin mittaa meitä Hän katsoo edelleen sydämen tilan me voimme muilta todellisuuden peittää mutta emme koskaan elävältä Herralta Jeesukselta! Kunhan et vaan rasittaisi itseäsi kun menet auttamaan Jeesus sinua auttakoon kaikessa. :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 26.08.2017 04:16

Kuva
Tuo kuva on Hesasta, ei ole kodistani. Olin miesvainajaani katsomassa
tyttäreni ja poikani kanssa.
Eilen meni hyvin siskoni luona. Menimme ystäväni kanssa hänen uuteen
kotiinsa ja laitoimme astiat kaappeihin ja mitä sinne oli viety. He olivat
etukäteen vieneet tavaroita uuteen kotiin. Vanhassa kodissa on kaikki
kalusteet ym. Täytyy sanoa, siskoni on tosi huonossa kunnossa, kädet
vapisee ja vaikea syödä. Pillillä juo kahvin ja muut juomat. En ole tiennyt,
että hän on niin huonossa kunnossa. Se oli hyvä, saimme lopuksi kiittää,
että Herra ooli kuullut rukoukset ja vanha koti tuli myydyksi ja uusi oli löytynyt.
Tästä mä olen hyvin iloinen. Molemmat tulivat siihen rukoukseen mukaan.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 26.08.2017 15:57

Terve mitä tänne kuuluu :P Syksyn tuntua on ilmassa kesä tuli ja meni menojaan saamme nyt pimeät illat ja yöt, irkku teitkö sen jutun mistä mulle y-vietissä vihjasit, laita linkki mulle suostun.
nyt tekemään rästityöt eli pyykinpesua ym Ps Maikku hyvä kuva sinusta ja kiitos Jumalalle että sait rukoilla!!!!! :lol: :thumbup:
Kaikille siu.
tabitha

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.08.2017 16:54

Maikku kirjoitti:Kuva
Tuo kuva on Hesasta, ei ole kodistani. Olin miesvainajaani katsomassa
tyttäreni ja poikani kanssa.
Eilen meni hyvin siskoni luona. Menimme ystäväni kanssa hänen uuteen
kotiinsa ja laitoimme astiat kaappeihin ja mitä sinne oli viety. He olivat
etukäteen vieneet tavaroita uuteen kotiin. Vanhassa kodissa on kaikki
kalusteet ym. Täytyy sanoa, siskoni on tosi huonossa kunnossa, kädet
vapisee ja vaikea syödä. Pillillä juo kahvin ja muut juomat. En ole tiennyt,
että hän on niin huonossa kunnossa. Se oli hyvä, saimme lopuksi kiittää,
että Herra oli kuullut rukoukset ja vanha koti tuli myydyksi ja uusi oli löytynyt.
Tästä mä olen hyvin iloinen. Molemmat tulivat siihen rukoukseen mukaan.

Aivan nyt kun katsoin kuvaa isonnuttuna tarkemmin, niin ei siinä ollut jääkaappia missä kahvia juotiin voi minua, surkea on siskosi tilanne Herra häntä auttakoon ja antakoon sinulle Maikku voimaa, uskon että sait hänestä tehtävän ? Ja alku näyttää jo hyvältä etenkin kun rukouksella avasit oven Herran yhteyteen. :thumbup: :P
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 27.08.2017 16:59

tabitha kirjoitti:Terve mitä tänne kuuluu :P Syksyn tuntua on ilmassa kesä tuli ja meni menojaan saamme nyt pimeät illat ja yöt, irkku teitkö sen jutun mistä mulle y-vietissä vihjasit, laita linkki mulle suostun.
nyt tekemään rästityöt eli pyykinpesua ym Ps Maikku hyvä kuva sinusta ja kiitos Jumalalle että sait rukoilla!!!!! :lol: :thumbup:
Kaikille siu.

Kiitti Tabitha joo tein alun ja olit jo käynytkin olet ehtivä nainen :lol:
mietin miten jatkaa anna vihjeitä "nähää" siunattua päivää kaikille, Ariel toi minulle multaa et saa kiinanruusuun uuden mullan ja isomman purkin vanhin sisko toi sen keväällä ja kasvaa tosi rajusti. :lol: :wave:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 28.08.2017 09:39

Kuva
Voi minua, selasin mitä olin kirjoittanut. Varmaan arvasittekin vääri kirjoituksen.
En miesvainajaani vaan häne kaksoissiskoaan olimme katsomassa.
Vanhuus ei tule yksin. Saan jatkuvasti korjata virheitäni, ennenkuin voin ne lähettää
eteenpäin.

Olin lauantaina tyttäreni luona pitkään. Katsoimme alfa tv:stä Suomalainen messu.
Minusta se oli hyvä. Tyttärelläni oli vedet silmissä. Se tulee marraskuussa Helsingissä
kokonaisuudessaan. Minä kyllä haluaisin sen nähdä vielä uuden kerran. Olen vaan
niin kovin väsynyt, en tiedä mitä siitä tulee. Äsken katsoin jotain tv:stä siihen tuoliin nukahdin ja sitten heräsin, ihmettelin, ai minä nukuin.
Kuva
Kuva
Kuva
Maikku

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi