Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Re: Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

ViestiKirjoittaja kaisu » 14.08.2017 11:23

Herra siunatkoon meitä, työt ovat alkaneet ja tuntuu ihan mukavalle, tuttu vanha ympäristö ja tutut työkaverit :P Eilen katselin David Pawson puheen Israel lopunaikoina oli tosi hyvä ja avartava julistus, tuo onkin ainut puhuja jota TV-7. Katselen.

Nyt jatkan töitä, siunausta :P

Jo ennen syntymistäni
näkivät minut silmäsi.
Vaiheeni kaikki tulevat tiedossas,
Herra, olivat,
ja joka ainut päiväni
on kirjoitettu kirjaasi.

Sinua, Herra, ylistän,
minulle annoit elämän.
Armosi runsaat lahjat soit,
kun minut ihmiseksi loit.
Oi Herra, turva ainoa,
sinua tahdon seurata.

Meeri Auramo
kaisu

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 14.08.2017 14:33

Iltapäivää siivoilin astia kaappeja ja järjestelin ne kuntoon meni 3.matta tuntia ja vähän tuli hiki :P aika lämmin päivä ollut, kovat oli sateetkin ja tuuli, täällä ei oikein ukkostanut, muualla oli aika rajut esim Hesassa. Minäkin katsoin kaisu tuon Pawsonin minä tykkään hänen julistuksesta, jotkut tosin ei pidä, etenkään avioliitto ja lopunaika puheistaan, mutta jokaisella saa olla vapaus valita vapaasti, minulla on muutama joista minä pidän Pawsonin ohessa Wilkerson ja Derek Prince Ei oikein "kiinnosta" jotkut julistajat jotka muuntavat sanan ihmisille mieluisaksi.

Nyt kahvin keittoon Herramme Jeesuksen siunaamaa päivää
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.08.2017 03:57

Kuva
Minäkin siivosin eilen ja huomasin parvekkeen seinät oli aika likaiset.
Se iso sadepäivä oli roiskinut parvekkeen seinät ja lattian. En tiedä
mistä niin likaista vettä oli tullut. Keväällä pesin parvekkeen hyvin.
Sen ei pitänyt olla niin likainen. Minulle tuli tavallista suurempi siivouspäivä.
Tänään, kunhan aamu valkenee kunnolla, pesen ikkunat, niissäkin on täynnä
kuravettä. Ihmettelen, että yleensä jaksoin eilen niin paljon. Herra on antanut
voimia kaikkeen. Näissä arkisissa asioissa huomaa Herran ihmeellisen
huolenpidon. Tavallisesti en jaksa, pitää levätä välillä. Kiitos taivaan Isä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja tabitha » 15.08.2017 09:28

Heippa te olette siivoilleet sama homma täälläkin päin, niin olisi kuin "pommi" käynyt parvekkeella ja ikkunat hu hu mutta ei auta itku markkinoilla,
Kuva
täytyy ruveta hommiin, minulla on töistä nyt lomaa, saa siivota rauhassa :thumbup:

Kun laitoin päivän sanaa niin tämä jae, eikö ole ihana, Hänen armonsa lohduttaa meitä minusta aivan mahtava ilmaisu, mutta nyt siu.... :P :thumbup: Ps Maikku touhua rauhallisesti ja huili välillä.
Kuva
Psalmi.
119:76 Sinun armosi olkoon minun lohdutukseni, niinkuin sinä olet palvelijallesi luvannut.
tabitha

ViestiKirjoittaja Maikku » 15.08.2017 16:51

Kuva
Kiitos Tabitha, jaksoin vain keittiön ja olohuoneen ikkunat pestä.
Makuuhuoneen ikkunat jätin tuonnemmaksi.
Laitan tähä pikkusen lampaista:
Joh. 10:14. Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut.
Lammas on hyvin ihmisläheinen eläin.Se on myös laumaeläin. Lapsuudessani meillä oli usein pari lammasta ja sain tutustua niiden elämään. Minä tykkäsin niistä. Niitä ei tarvinnut pelätä.
Lampaat tuntevat omistajansa ja tulevat lähelle, kun kuulevat omistajan äänen.

Eräs veli kertoi: Minulla on sisko, joka asuu saaressa. Hänellä on lampaita. Syksyllä saaressa on tosi pimeätä, ei näy valoa missään, meri ympäröitsee joka puolella. Minä kysyin sisareltani, miten nuo lampaat pärjäävät pimeässä, etteivät putoa mereen. Sisko pyysi minua ulos ja näytti hyvän esimerkin. Sisko huusi pimeyteen: ”Kuka tarvitsee ruokaa?” Lampaat huusivat: ”Mää, mää ää.” Sisko huusi.”Kuka tarvitsee juomaa?” Lampaat huusivat. ”Mää, mää,mää.” Sisko huusi: ”Kuka tarvitsee hoitoa?” Lampaat huusivat taas: ”Mää,mää,ää.”

Kun tuon kuulin, tuli mieleen tuo Raamatunpaikka: Lampaat tuntevat minun ääneni. Mekin tunnemme Hyvän Paimenen äänen ja meille tulee turvallinen olo. Hyvä Paimen rakastaa lampaita niin paljon, että antaa henkensä lampaiden edestä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 16.08.2017 18:01

Rauhaa no niin nyt on koti siivottu ja on ihana olla ja saa olla vaan miten Maikku saitko tehtyä siivouksen? Entä Tabitha no kun sateet tulee niin taas on ikkunat ainenkin likaiset, sivu korvalla kuulin, että jotkut ovat alkaneet pitämään koti kokouksia Turussa ja Herassa, ovat alkaneet rukoilemaan ei niinkään kokousta pitämään, siskoni niistä mainitsi kun hän on avannut myös kotinsa ovet, ovat kyllästyneet ja huomanneet että yhteinen rukous on ainut mikä voi hengelliset tilanteet muuttaa.

Minua tämä ilahdutti, olen tätä rukoillut että Herra irrottaa uskovia tuosta "hengellisestä viihteestä" ym ilmiöistä totisia Jumalan lapsia rukoilemaan yhdessä apua Herralta. Kyllä se suurelta osalta on totta, "että seura tekee piankin kaltaisekseen."

Siunausta kaikille.
Kuva
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 16.08.2017 19:54

Kuva
Missähän täällä Turussa on kotiseurat?
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 17.08.2017 03:48

Kuva
Täällä taas Maikku kukkuu. En vain saa nukutuksi, siksi tulen tänne. Olen jo
kahdesta asti valvonut, vain parin kolmen tunnin uni takana. Tuo käsikin
tuli kipeämmäksi, kun pesin ikkunoita ja parvekkeen, mutta en oli saanut
rauhaa jos ne olisi jääneet niin likaisiksi. Makuukamarin ikkunaa en koskekaan.
Siinä on säleverho, se peittää hienosti tarvittaessa.
No, mitä sydämelle kuuluu? Hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Sitä tuli niin täyteen,
että menin fasebokin. En kestänyt enempää. Mulla on siellä vain pieni ystävä
joukko, enkä halua enempää.
Jos en olisi sinne mennyt, elämä olisi tullut liian tylsäksi. En kuule paljon mitään,
en tiedä mistään mitään. Ei mitään kommunikointia kenenkään kanssa. En pääse mihinkään, olisin vain kodin vanki. Ei tule mitään. Näin ei voi jatkua. En tiedä
ymmärrättekö minua.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 17.08.2017 11:23

Maikku kirjoitti:No, mitä sydämelle kuuluu? Hiljaisuutta ja yksinäisyyttä. Sitä tuli niin täyteen,
että menin fasebokin. En kestänyt enempää. Mulla on siellä vain pieni ystävä
joukko, enkä halua enempää.
Jos en olisi sinne mennyt, elämä olisi tullut liian tylsäksi. En kuule paljon mitään,
en tiedä mistään mitään. Ei mitään kommunikointia kenenkään kanssa. En pääse mihinkään, olisin vain kodin vanki. Ei tule mitään. Näin ei voi jatkua. En tiedä
ymmärrättekö minua.

Rauhan tervehdys, minä ymmärrän sinua Maikku, minusta tuo oli oikea liike minkä teit, saat jotain virikettä yksinäisyyteesi, aika hiljaisesti minäkin elän ei oikein kukaan käy, mutta minulle tulee aika paljon puheluita ja kun yksin menen kauppaan tai muuten ulos niin aina kohtaan ihmisiä uskovia, tai maalisia joille saan kertoa Herrasta, olen aika rohkea menemään itse vieraille ihmisille puhumaan aloitan mitä kuuluu asutko täällä ym ja jossain välissä saan kertoa uskosta.

Yksi päiväkin kävelin kotiin päin, edessäni käveli somaali nainen hänen kävelytyylistään ajattelin että on ympärileikattu tuli sääli menin rinnalle ja aloin puhumaan oli täällä asunut 9.v ihan hyvin jo puhui suomea mies ei ollut tänne pääsyt, kysyin onko ikävä häntä, sanoi ei on vanha mies ei ikävä, silloin tajusin että oli jo nuorena annettu "ikäloppu miehelle hänet, vaihdettu jopa johonkin eläimeen? Siellä on se tyyli tytöt ympärileikataan ja jopa 9-10 ikäisinä heidät annetaan vanhoille miehille vaimoiksi ja mies antaa "maksuksi yleensä eläimen"

Kovaa on heidän elämänsä, nainen oli valtavan iloinen ja kyselin uskotko taivaan Jumalaan myönsi talvea hän odotti tykkäsi lumesta, uskon että näen hänet uudelleen asuu seuraavalla pihalla näen sen pihan makuuhuoneen ikkunasta.

Minun on helppo lähestyä ulkolaisia samoin Henkan, eräs asia jonka olen pannut merkille, he ovat mieleltään aika terveitä toisin kuin suomalainen väestön, ja etenkin "kristittyjen keskellä" on harvinaisen paljon niitä joilla on koko ajan sielun hoidot päällä eikä sen selvemmäksi tule aina nousee meisyydestä uusi ongelma jotta puidaan. Itse ajattelen syitä miksi monet kristityt on mieleltään niin epätasapainoisia? Harhaopit, tottelemattomuus, ym. jotka tekevät monista epätasapainoisia, voisin myöhemmin kertoa lisää tästä alueesta olen siitä 30v sitten nähnyt unen.
Kuva
siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 19.08.2017 15:40

Iltapäivää tulin juuri veljen syntäreiltä, oli hyvä yhteishetki Pertti oli niin hyvän näköinen ja ei ole edes paljon ryppyjä hänellä vaikka on jo 75v meillä on äidin puolelta nuo geenit äitikin oli melkein rypytön 79v ja vaikka oli 11 lasta synnyttänyt niin kroppa oli tosi upea minun sinisilmä äitini oli todella nuorekas.

Suomen Turku oli sitten eka "terrori tekoon" kyllä oli raju teko eilen,
naapurin poika tänään sanoikin että en saa yksin mennä isoihin liikekeskuksiin, että voi tulla kosto hyökkäyksiä valtaväestön taholta
No Jumala pitää huolen kun ei itse ole röyhkeä ja väärällä tavalla peloton, olihan tämä tiedossa että näin tulee käymään ja taitaa olla vain alku tämä tapaus. Muistakaa omaisia ja tätä orvoksi jäänyttä vauvaa ja niitä jotka ovat uhreina sairaalassa

siunattua iltaa
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi