Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

Keskustelua mieteitä päiviimme

Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.08.2017 09:34

Huomenta, olemme uudessa kuukaudessa, pian aika menee ja olemme syksyä kohti menossa, jos Herra suo, Hän Elämän Herra siunatkoon tulevat päivät olkoon Hän kaikessa ensimmäinen ja viimeinen.
Kuva

1 Minne on mennyt rakkaasi, sinä naisista kaunein? Kunne on kääntynyt rakkaasi? Etsikäämme häntä yhdessä.
2 Rakkaani on mennyt yrttitarhaansa, balsamilavojen luo, paimentamaan yrttitarhoissa ja liljoja poimimaan.
3 Minä olen rakkaani oma, ja rakkaani on minun - hän, joka paimentaa liljojen keskellä.

Laitoin tuon Korkeav kohdan meille, olen joskus tuosta saanut laulunkin, se ei tullut ilon päivinä, vaan kyynelien päivinä, tuo rakkaus laulu syntyi, ja tiedättekö itse olen suurelta osalta kokenut Herrani kaikista lähempänä kun olen ollut erämaassa
koetuksissa ym tilanteissa, silloin Hän Elämän Herra Jeesus Kristus on ollut kanssani, ja siellä se luottamus ja kasvu Häneen tapahtuu, ja uskon että niin moni muukin on sen kokenut, Ja uskon että, se Kallio jolla seisomme, (JEESUS) tulee elämämme keski pisteeksi, ja tiedämme Hän on kanssamme, se ei jää huulten sanaksi, vaan tiedoksi joka on totta, laitan tähän vielä erään laulun sanat, kun sitä kuuntelen niin usein itken se on niin murtava, uskon että se on saatu Herralta, tekijän oman kokemusten kautta.?

Vain yksin Jeesus, hän mulle riittävi.
Vain hänen luonaan tyyntyy syömmeni.
Vain luon ristin hiljaa vartoen,
saan kaiken hältä, mä mitä tarvitsen.

Kuin virvatulten tuo liekki häilyvä,
on täällä onnekkainkin elämä.
Pois rientää hetket onnen päivien.
Vain Jeesus antaa voi onnen ainaisen.

Vain Jeesus riittää kun kaiken peittää yö
ja sydän tuskan täyttämän lyö.
Kun kuljen kautta korven pimennon.
Vain Jeesus riittää, hän yksin luonain on.

Vain Jeesus riittää, kun myrsky raivoaa
ja aallot uhkaa purren upottaa.
Oi auta Herra, huudan tuskassain.
Hän tyyntää myrskyn, kun on mun purressain.

On luonain Jeesus, kun silmäin sulkeutuu
ja päälyportit mulle avautuu.
On luonain hän, kun jätän tämän maan
ja Isän kotiin mä muutan ihanaan.

Vain yksin Jeesus: On vuodenta 1944 ja säveltäjä/sanoittaja on nimeltään Eeva Vaija, os, Sorsa!

Siunattua päivää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva
"My bride" (Minun morsiameni)

https://www.youtube.com/watch?v=hi79J_jjth8
♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Re: Elokuu: "Rakkaani on minun, ja minä hänen"

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 01.08.2017 13:09

Halusin tämän kirj laittaa tänne, minua tuo lohduttaa ja vahvistaa, meillä on jokaisella on omat murheet ja vaikeudet se on meille parhaaksi vaikka se ei aina olisikaan niin mieluisaa,
1Piet. 5:7
ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."

Kuva
Ristin hyödyllisyys

Vielä tänäkin päivänä moni hurskas sielu löytää jostakin paikasta ristin ja joutuu nostamaan sen ylös, ottamaan kantaakseen
ja kulkemaan sen kanssa Herraansa seuraten. Usein ei kuitenkaan riitä vain yksi risti, vaan päällekkäin on kaksi tai kolme
tai vielä useampiakin ristejä, jotka Jumalaa rakastavan sielun on nostettava toinen toisensa jälkeen. Tällä tarkoitan sitä, että usein hurskailla ihmisillä on kannettavanaan hätää, surua ja murhetta toinen toisensa perään. Kun yksi on nostettu ylös, on toinen jo vastassa. Risti seuraa toista ristiä. Uskovien taakka vaihtuu, mutta he eivät pääse siitä koskaan kokonaan eroon. Tämä synnyttää
heissä usein huolestuneita ja synkkiä ajatuksia, niin että he sanovat Asafin tavoin: ”Minua kuritetaan kaiken päivää, minä
saan kärsiä joka aamu.” (Ps. 73:13–14) Vasta se, mitä kaikesta seuraa, opettaa heille, että raskaiden, toinen toisensa päällä olevien ristikivien alle on kätketty suuri aarre, joka on pelkästään heidän Jumalansa isällistä rakkautta ja hyvää tahtoa, pelkästään Herran Jeesuksen armoa ja rauhaa, pelkästään Pyhän Hengen lohdutusta, sulaa hyvyyttä, iloa, onnea ja autuutta. Joka osoittaa kunnioitusta Jeesuksen ristiä kohtaan nostamalla sen iloisesti ja
halukkaasti ylös uskossa ja rakkaudessa eikä väsy sitä kantamaan, saa kokea, että ahdistus on eräs Kristuksen valtakunnan
salaisuuksia ja että lopulta siitä kasvaa vanhurskautta ja rauhaa.
Sateella kukat ja viljan tähkät riippuvat päät painuksissa ja kyynelehtivät ikään kuin olisivat surullisia. Juuri tämä kuitenkin palvelee niiden parasta, sillä näin ne saavat mehua ja voimaa, joiden varassa ne pystyvät kohta aukeamaan entistä ehompina ja tuottamaan kauniin tähkän. En muista tavanneeni ketään oikeaa
kristittyä tai edes kuulleeni tai lukeneeni sellaisesta, joka ei olisi saanut osaksensa Lunastajansa murheellisuudesta ja jonka ei
olisi tarvinnut juoda hänen maljastaan. Meillä on kuitenkin myös tämä Raamatun sana: "Herra on lähellä niitä, joilla on
särkynyt sydän, hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli" (Ps. 34:19). Ja tämä: "Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä, mutta
asun myös murtuneiden ja nöyrien luona. Minä virvoitan murtuneiden hengen jaherätän eloon nöyrien sydämen" (Jes.
57:15).

Christian Scriver:
Pieni kirja masentuneelle Suomeksi toimittanut
Timo Veijola. Lehdestä, armo-riittää
Kuva
Kork.V. 2:14"anna minun nähdä kasvosi, anna minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maikku » 01.08.2017 18:06

Kuva
Olin tänään pesutuvassa ja voih, selkä parkaani. Se ei tykännyt yhtään
koko hommasta. Vaivoin sain kaikki valmiiksi. Kotiin päästyä lepäsin
pitkän aikaa. Huusin koko ajan Jeesus ilmesty minulle. Tänään onkin ollut
lämmin elokuun päivä. Huomisesta emme tiedä.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja Maikku » 02.08.2017 02:41

Kuva

Nämä Korkea Veisun sanat ovat niin ihanat. Nyt olen taas yöllä liikkeellä,
kun eilinen päivä oli niin hankala ja menin niin aikaisin nukkumaan. Menen
kyllä vielä takaisin sänkyyn. En tiedä saanko enää unta.
Mun elämäni kuuluu kuitenkin Jeesukselle kaikkineen hyvine ja huonoine
puolineen. Hän pitää omistaan huolta, mikä ihana turvallisuus. Vanhanakin
on niin suloista olla Hänen käsissään. Hän tuntee vanhankin vaivat, vaikka
itse joutui niin nuorena kuolemaan ja antamaan itsensä meidän tähtemme
alttiiksi. Tuollainen Rakkaus on ylen ihmeellinen. Amen.

Irkku, saako näitä rivejä näissä kirjoituksissa supistetuksi, kun ne venyvät
aina vaan pitemmiksi. ja on hankala lukea. Olenko liian vaativainen.
Kuva
Kuva73:28.Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi.Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 02.08.2017 10:07

Huomenta ja Herramme siunausta, voi sinua Maikku, kunpa olisit saanut nukuttua, tuota on meilläkin Henkka valvoo paljon torkkuu päivän mittaa sitten, mitä tarkoitit Maikku supistus kirj, että laitetaan välit, niin olisi helpompi lukea tai mitä, minulle vähän outo sana supistus, tulee mieleen pienentää tai äideille tulee ne supistus poltot synnytyksessä oon nyt vähän pihalla :lol: kerro kun tulet foorumille niin katsotaan saadaanko asialle mitään tehtyä

siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tabitha » 02.08.2017 13:00

Hei minunkin puolesta hyvää ja siunattua tätä kuukautta, :P
Laitan tämän mietelauseen, minusta aika osuva! Siu..

Kuva

Jeesus kehottaa minua odottamaan. Minun on pidettävä silmäni iankaikkisen elämän antajaan, joka on minun, Jeesuksen Messiaan kautta.

Kuva
En voi olla hämmentynyt. En voi katsoa taaksepäin elämää, jota ennen elin, ennen Jeesusta.

Kuva
Minun on muistettava, mitä Lotin vaimolle tapahtui, kun hän katsoi taakseen Sodomaan. Jos tartun elämään, minun ehdoin, menetän Hänet.

Kuva
Mutta jos annan Hänen elämän vaikuttaa, saan elää Jumalan armossa.

Henry David Thoreau
tabitha

ViestiKirjoittaja kaisu » 02.08.2017 19:02

Iltaa pitkästä aikaa ja siunausta toivotan teille kaikille, huomion että kuvat oli kadonneet, ja päivitin ne. Niin mitä minulle kuuluu, olen ollut töissä aika kiinni ja matkustellut työ tehtävissä, lomilla ollut pari viikkoa ja ensi viikolla töihin, ja mielelläni jo menenkin. Vähän ehdin jo lukemaan kirjoituksia täällä, jotka oli minusta valtavan hyviä, kokouksissa en ole ollut, sen jälkeen kun minut sieltä "heitettiin" ulos kun en heidän mielestään tehnyt parannusta, kun varoitin harhaopin tuojista seurakuntaan.

Ja koen että näin Isä tarkoittikin minun ja mieheni kohdalla, nimittäin mieheni erosi itse häntä eivät olisi erottaneet, "kuulin toisella korvalla, että nyt onkin sitten suuri muutos käsillä, kun yrittävät että kaikki loputkin helluntaiseurakunnat muuttuvat helluntaikirkoiksi, yhteyttä rakennetaan vaikka millä hinnalla :roll:

Tuosta kaikesta minulle tulee mieleen baabelin torni
Kuva

Toinen asia joka tulee mieleeni on, Esau, joka yhdestä keitosta myi esikoisuutensa. Samoin yksi syy "kirkko intoon" on että saavat luvan kerätä kolehdin, totuus on myyty rahasta, ja suvaitsevaisuus vain lisääntyy. SE tietää ole vaiti kasteesta, riiteistä, synnistä ym vapaasuunnat ovat nyt tulleet todella vapaiksi, tai onko.???? :eek: :silent:

Kuva
kaisu

ViestiKirjoittaja Maikku » 03.08.2017 06:06

Kuva
Kiitos Kaisu kirjoituksestasi. Olen sitä paljon miettinyt. Miten käy niiden
seurakuntien, jotka eivät irtautuneet emoseurakunnista torontolaisuuden
eksytyksen kautta. Nyt on heilläkin valinnan paikka, mitä valitsevat, kun
eivät saa kerätä rahaa eikä maksaa palkkoja. Voi tätä eksytyksen satoa.
Mihin tämä vielä johtaa??? :eek: :shock: :roll: :twisted:
Irkku, en osaa sanoa, mitä tarkoitin rivien supistamisella. Olen huono
tuomaan ajatusta esiin. Olkoon näin.
Kuva
Kuva
Maikku

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 03.08.2017 21:01

Iltaa hyviä kirjoituksia olette siskot laittaneet :thumbup: nyt sitten "kaikki kristityt" kuuluu uskonto kuntaan ja se onkin sekalainen sakki johon kuuluu kaikki uskonnon nimeä kantavat. :eek: :twisted: :crazy: Mutta näin sen kuuluukin mennä "pyhät pyhittyy ja saastaiset saastuu

Ilm. 22:11
Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

Jotkut saattaa ajatella että tuo koskee vain maailman ihmisiä mutta näiköhän???

kiitos Tabitha, Kaisu ja Maikku. :P :thumbup:
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja ♥ Irmeli-Miranda ♥ » 04.08.2017 10:27

Huomenta ja rauhaa nyt ilma onkin sateinen ja kolea mutta ei se mitään :lol: minäkin nukuin vähän levottomasti eli ennen ole ihan virkeä mutta eipä ole menoa ihmisten ilmoille, käyn vain naapurissa vähän siivoamassa arielin luona, hän on töissä niin käyn jelppimässä, tämäkin on minusta yksi tapa auttaa, kerran yksi veli sanoi minulle, että sekin on yksi muoto uhrista, kun antaa aikaansa muille ja antaa heille näinkin apua, tuo puhe tuli siitä kun olen monien uskovien koteja käynyt siivoamassa ja ommellut heille ilman palkkaa, niin onhan se totta haluamme niin pitää sen oman ajan itsellämme.

Kun ajattelee uhria maailman suurin uhri oli kun Jeesus Herramme uhrasi itsensä meidän tähtemme, itse ajattelen se mitä me voimme antaa olisi, että annamme itsemme uhriksi Hänen käyttöönsä palvelemaan muita.
Room. 12:1
Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.

Voimahan suurehen rakkautes,
Herrani kätke mua.
Purppuravirtaasi uppoudun,
suo minun puhdistua.
Köyhänä, heikkona, puutoksin
armo on uupua haavoihin.
Purppuravirtaasi uppoudun,
suo minun puhdistua.

Siunattua päivää
Kuva
Kuva

♥ Irmeli-Miranda ♥
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Mitä kuuluu sydämellesi